Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK:n propagandamylly pyörii  (Luettu 3623 kertaa)

minä-itte

  • Vieras

nilihaara

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
Luojan kiitos MTK:n julkaisemat ennustukset harvoin pitää paikkaansa. Varmin tapa tehdä tiliä on myydä satoa juuri päinvastoin mitä Hullman käskyttää.  ;D

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/PTT_arvioi_viljan_hinnan_rajua_pudotusta/

niinpä niin..... "kun tarpeeksi puhutaan, niin toteutuu".

Maltetaanpas jatkaa hömppäheinä-linjalla, niin saadaan pidettyä tarjonta aisoissa, ja markkina tasapainossa.
Slippin 'n sliding

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/PTT_arvioi_viljan_hinnan_rajua_pudotusta/

niinpä niin..... "kun tarpeeksi puhutaan, niin toteutuu".

Hyvä, valoa näkyvissä kotieläintiloille  ;D

Nyt kun kerran kotieläintilojen kustannukset laskevat rajusti tulevan viljan hintaromahduksen ansiosta, niin kaikki suunnitelmat kotieläintuotteitten hinnannoususta voidaan peruuttaa.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
Voiskos joku antaa selvitystä kenen etua tää MTK ajaa nykyään, ennenhän sen tiesi kun oli nää Valiot,TLK-oot Hankkijat sun muut,nythän näitä ei voi paljoa huomioida tässä maajussin tulonmuodostuksessa tai eihän noitten järjestöjen edunedistäminen kyllä ennenkään autaneet paljoa perustuottajaa..

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
Voiskos joku antaa selvitystä kenen etua tää MTK ajaa nykyään, ennenhän sen tiesi kun oli nää Valiot,TLK-oot Hankkijat sun muut,nythän näitä ei voi paljoa huomioida tässä maajussin tulonmuodostuksessa tai eihän noitten järjestöjen edunedistäminen kyllä ennenkään autaneet paljoa perustuottajaa..

Moottorikelkka- ja mönkijäharrastelijoitten....sekä komm. Ympäristöministeriön etuja.

...olihan ämteekoon johdolla vahvoja sidoksia rehutehtaaseen, MTK taitaa olla vieläkin suuromistaja -> edut ristiriidassa viljanviljelijän etujen kanssa....ja sen huomaa.

Viimeksi muokattu: 08.04.11 - klo:09:15 kirjoittanut minä-itte

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
Voiskos joku antaa selvitystä kenen etua tää MTK ajaa nykyään, ennenhän sen tiesi kun oli nää Valiot,TLK-oot Hankkijat sun muut,nythän näitä ei voi paljoa huomioida tässä maajussin tulonmuodostuksessa tai eihän noitten järjestöjen edunedistäminen kyllä ennenkään autaneet paljoa perustuottajaa..

Moottorikelkka- ja mönkijäharrastelijoitten....sekä komm. Ympäristöministeriön etuja.

...olihan ämteekoon johdolla vahvoja sidoksia rehutehtaaseen, MTK taitaa olla vieläkin suuromistaja -> edut ristiriidassa viljanviljelijän etujen kanssa....ja sen huomaa.

 Ehkä tää Eu-hommakin olis ollu vähän toista jos ei tää Aho olis keksinnyt tätä Raision  ja MTK-oon pamppua sinne neuvotteluihin torkkumaan..

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
pakkohan sen vilijanhinnan on puota
Elämä on parasta kometiijjaa

nilihaara

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
pakkohan sen vilijanhinnan on puota
  Perustele, minun ei ole mikään pakko laskea, kauppa käy näilläkin hinnoilla. ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
Kekkosslovakiassa etelästä piti kotieläintalous lopettaa, siellä  vain viljaa. Vilja piti kierrättää rehutehtaan kautta pohjoiseen...valtio maksoi puolet pohjoisen rehukustannuksista....

Sama rehutehtaan-tundran etua ajava linja jatkui EU-liittymisneuvotteluissa.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
vaekuttaapi liijjan monneen asijaan, eikä oo ees vilijanvilijöelle varmaa että lopputulos on lussalla
Elämä on parasta kometiijjaa

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
vaekuttaapi liijjan monneen asijaan, eikä oo ees vilijanvilijöelle varmaa että lopputulos on lussalla

Heino voisi ryhtyä viljelemään itse rehuviljansa.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
kyllä sitä nuilla hinnoella jo voes alakaakki, vaen onneksi putovaa puoleen
Elämä on parasta kometiijjaa

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: MTK:n propagandamylly pyörii
pakkohan sen vilijanhinnan on puota

  Jos se kerran on pakko niin millä se tappiollinen viljely saadan aikaiseksi..