Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä on fobia?  (Luettu 4499 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mitä on fobia?

Mahtaneekos simmolla olla tuo jeesustelu fobia,oirehet viittaa siihen ;D
------Ei se ole fobia,se on elämän tapa ja kyllähän minä keskustelen täällä enimmäkseen maallisista asioista.

  Kyllä se monilla menee fobian puolelle , tuo hengellinen elämä.

[/quote]
Ja joillaki polliittinen elämä...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitä on fobia?
(


uusi persoonasi onkin aktiivinen ;D ;D ;D

se on siksi,kun ei sula nuo lumet,että pääsis tosi hommiin.Huhtikuun jälkeen mua ei taas tällä saitilla näy puoleen vuoteen.Palaan tänne saitille syksyllä puolukka ja sieni ajan jälkeen.Mutta nyt saatte vielä' kestää mua kuukauden,mikäli ulos ei pääse. Mää oon välillä aktiivinen,kun toi Veeti vallottaa tämän saitin kokonaan,niin pittäähän sille kiusaa tehdä.Olen ollut tällä saitilla alusta asti,välillä aktiivinen ja välillä poissa... ::)

uskovaisen pitää antaa anteeksi ja kääntää toinen poski veetille ::) ::) ::)

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1089352
ne ovat nuo lahkot,melkoisen outoja.
Ja totuss on se että tuossa linkissä mainittuja juttuja tapahtuu eniten näissä lahkolaisuuksissa.Se on tuon uskon varjolla hyvä tehdä mitä hyvään.
Kirkkoherrastakin tulee kirkkorouva;eli ollista marja sisko.Hyi saatana.Kaikkea paskaa sitä tuputetaankin.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mitä on fobia?
(


uusi persoonasi onkin aktiivinen ;D ;D ;D

se on siksi,kun ei sula nuo lumet,että pääsis tosi hommiin.Huhtikuun jälkeen mua ei taas tällä saitilla näy puoleen vuoteen.Palaan tänne saitille syksyllä puolukka ja sieni ajan jälkeen.Mutta nyt saatte vielä' kestää mua kuukauden,mikäli ulos ei pääse. Mää oon välillä aktiivinen,kun toi Veeti vallottaa tämän saitin kokonaan,niin pittäähän sille kiusaa tehdä.Olen ollut tällä saitilla alusta asti,välillä aktiivinen ja välillä poissa... ::)

uskovaisen pitää antaa anteeksi ja kääntää toinen poski veetille ::) ::) ::)

Ei tarvitse, Simmo on lukenut vanhaa testamenttia ja siellä sanotaan että silmä silmästä ja hammas hampaasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mitä on fobia?
(


uusi persoonasi onkin aktiivinen ;D ;D ;D

se on siksi,kun ei sula nuo lumet,että pääsis tosi hommiin.Huhtikuun jälkeen mua ei taas tällä saitilla näy puoleen vuoteen.Palaan tänne saitille syksyllä puolukka ja sieni ajan jälkeen.Mutta nyt saatte vielä' kestää mua kuukauden,mikäli ulos ei pääse. Mää oon välillä aktiivinen,kun toi Veeti vallottaa tämän saitin kokonaan,niin pittäähän sille kiusaa tehdä.Olen ollut tällä saitilla alusta asti,välillä aktiivinen ja välillä poissa... ::)

uskovaisen pitää antaa anteeksi ja kääntää toinen poski veetille ::) ::) ::)

Ei tarvitse, Simmo on lukenut vanhaa testamenttia ja siellä sanotaan että silmä silmästä ja hammas hampaasta.
helluntailaisuus perustuu uuteen testamenttiin  ::)         

ronikki

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Täysin kahjoja kaikki,pääasia että ovat päässeet kirkollisverosta vapaaksi muuten aivan hihuli sakkia.Teltoissa soitteleevat kurtuilla ja luutuilla mitä lie hallelujaa ja naivat senkuinkerkiivät toisten miehiä,sellasia ne ovat.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Täysin kahjoja kaikki,pääasia että ovat päässeet kirkollisverosta vapaaksi muuten aivan hihuli sakkia.Teltoissa soitteleevat kurtuilla ja luutuilla mitä lie hallelujaa ja naivat senkuinkerkiivät toisten miehiä,sellasia ne ovat.

Epäilimme ketä Ronikki on ja nyt paljastit ittes lopullisesti .  :D 8)

mah

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on varmaan joku fobia kanssa, mikähän se mahtais olla   :o
Älä välitä, eiköhän se antibiooteilla ja salvalla parane.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on varmaan joku fobia kanssa, mikähän se mahtais olla   :o
Älä välitä, eiköhän se antibiooteilla ja salvalla parane.

Hiivako , eii .

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on varmaan joku fobia kanssa, mikähän se mahtais olla   :o
Älä välitä, eiköhän se antibiooteilla ja salvalla parane.
Ai alkoholifobiako ?  :D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mitä on fobia?
Mulla on varmaan joku fobia kanssa, mikähän se mahtais olla   :o
Älä välitä, eiköhän se antibiooteilla ja salvalla parane.
Ai alkoholifobiako ?  :D
Salvialla paranee, eikä tarvii koskee alkomahooliin. Rasvat on vauvojen juttuja..  ;D
Nothing is Something Worth Doing