Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paalimuovin hinta  (Luettu 59479 kertaa)

viisasmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!
Juu, eikä paljo ollu suomen hintoja kallimpaakaan ;)
61 euroa/rulla, alv 0%. 4 lavaa tilattu.
Mikä merkki?

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!

Mistä ostit?
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!
  Paikallisessa K-maataloudessa Ranin 750 muovista on pyydetty rehunkorjuun aikaan
yli 100 euroa...    >:(

Ostamatta jäi.   Sitten Yrmaan ja siellä Farm film oli hinnaltaan 72,50...  :-*

Taas annoin rahani sinne Tanskan suuntaan.
Tuskahiki on köyhän sauna...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: paalimuovin hinta
  Paikallisessa K-maataloudessa Ranin 750 muovista on pyydetty rehunkorjuun aikaan
yli 100 euroa...    >:(
Täälläkin oli liki 120€/rulla sesonkina, saman konsernin isommassa liikkeessä suhteellisen lähellä alle 80€/rulla samaan aikaan.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: paalimuovin hinta
viime kesänä käytin virolaista muovia, toimi siinä missä kotimainenkin ja hyvin on säilyneet. Itämaidon myymälä oli ostopaikka ja keväälä sai virolaisen muovin samaan hintaan kuin edellis syksynä agrista ja k-kaupasta ennakko myynnissä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9791
Vs: paalimuovin hinta
  Paikallisessa K-maataloudessa Ranin 750 muovista on pyydetty rehunkorjuun aikaan
yli 100 euroa...    >:(
Täälläkin oli liki 120€/rulla sesonkina, saman konsernin isommassa liikkeessä suhteellisen lähellä alle 80€/rulla samaan aikaan.

Syys sadon sesonkina hain Rania 79 €/ rulla. Nyt otin "konefoorumi" tarjouksena 80€ /rulla  >:( Tapahtuihan tossa välissä myyjän vaihdoskin eli entinen eläkkeelle ja aloittelija tilalle. Aika moni on suunnannut lapikastaan Yrman suuntaan myyjän vaihduttua - ehkäpä minäkin  ;)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: paalimuovin hinta
Joka saatanan vuos, täytyy tätä muovin hintaa arvailla.

Regent

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: paalimuovin hinta

61 euroa/rulla, alv 0%. 4 lavaa tilattu.
Mikä merkki?


Öööh, sitä mitä YRMA myy, en tähän hätään edes muista merkkiä... :-/ Toimiva muovi mun mielestä, ei oo ollu ongelmia Klaas 255 kanssa eikä Mäkkärin kanssa.

HEINÄMIES-07

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 299
  • Sivutoimista Sisuilua vuodesta -94 alkaen.
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!

Sis.alv ?Todella halpaa.Ehkä jopa maailman halvinta?Alle 48 € alv 0 :o. Itse kyselin pari tarjousta ulkoa ja hinnat 59,50 ja ylöspäin +rahti.200 rullaa ja alv.tietenkin 0% kuten Y:tunnuksen omaavilla eu,alueella on .En tosin asiaan paljon paneutunut eurotierissä yksi tarjous ja Virosta toinen.Lisäksi en ole kovin viisas mies. Halvin oli Agriflex tasokalvo.Tällä merkillä Ruotsissa oli todettu suuria laatuongelmia rehussa.Toki voi olla jokin muukin syy.Ainakin kvernelad 7655 käärinkone on tarkka muovinlaadusta ,vaikkei mikään nopea olekkaan.Yrman muoveissa oli viimeksi hylsyissä hiukan pituuseroja ,sekin aiheutti harmia.Joten riskinsä on oudoissa ulkomaan tuotteissa(joihin ei yrman farm-film lukeudu).  Kaupat tein pitkästä aikaa Ranista ja hinta vähän realistia korkeampi.

Viimeksi muokattu: 23.12.12 - klo:13:21 kirjoittanut HEINÄMIES-07

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: paalimuovin hinta
ite maksoin ranin muovista 750mm  59eur sis alv rulla ja rahti 3 eur rulla !en keskolta vaan euroopasta !dhl toi pihaan!
olen kahtonut että kun keskollakin menee niin huonosti ,en viitsi niiden tappiota enää kasvattaa tässä maatalouskaupassa, siksi ostan suoraan euroopasta!
Ettei kumminkin olisi ollut veroton hinta :-\   

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801
Vs: paalimuovin hinta
Ei EU-eurooppaan alveja maksella ;), siinä mielessä tämä HEINÄMIES-07:n sis alv on aika mielenkiintoinen. Mutta maatahan hän ei kertonut.

Viimeksi muokattu: 23.12.12 - klo:12:01 kirjoittanut {o|o}

HEINÄMIES-07

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 299
  • Sivutoimista Sisuilua vuodesta -94 alkaen.
Vs: paalimuovin hinta
Ei EU-eurooppaan alveja maksella ;), siinä mielessä tämä HEINÄMIES-07:n sis alv on aika mielenkiintoinen. Mutta maatahan hän ei kertonut.
Sekoititko viisaan ja heinämiehen keskenään?Mun jutussa hinnat nimenomaan on alv:0%.Toinen tarjous on mulla Saksasta.

realisti

  • Vieras
Vs: paalimuovin hinta

http://www.kone24.com/epood/Pallikile/

Mä en löytänyt tuolta onko hinta käibemaksuga? Muuten ei kyllä ole mitenkään halpa.