Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viinapiru  (Luettu 4186 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Viinapiru
Mulle iski alkoholiongelman ny. Ei maistu sit ollenkaan, en muistanut edes viinakaupas käydä. Pyhät ja kaikki kuitenkin... :'(
Kuten sanottua, aina on jemmassa. Juomalla en nytkään sais loppumaan. Ja kyllä, jää suomen valtion viinaverot ainakin multa keräämäti  ;)
On se lantattu ja uudelleen pullotettu pirtu vaan ihan kelvollista meren yli uitettunakin  :P

No tottakai on varastoja, mutkun ei tullut juomat edes mieleen kaupalla käydes.  :-\

Pääst'ä vaan säkin viinapiru irki  :P :D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Viinapiru
Mulle iski alkoholiongelman ny. Ei maistu sit ollenkaan, en muistanut edes viinakaupas käydä. Pyhät ja kaikki kuitenkin... :'(
Kuten sanottua, aina on jemmassa. Juomalla en nytkään sais loppumaan. Ja kyllä, jää suomen valtion viinaverot ainakin multa keräämäti  ;)
On se lantattu ja uudelleen pullotettu pirtu vaan ihan kelvollista meren yli uitettunakin  :P

No tottakai on varastoja, mutkun ei tullut juomat edes mieleen kaupalla käydes.  :-\

Pääst'ä vaan säkin viinapiru irki  :P :D
Entiä mulla ainakin on lähtemässä ihan päästänsä tuo piru meinaan :P On taas hyvää troppi juu. Mut nyt pitee lähtee.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?

Hei! Hää on varmaan homo. Ei oo uskaltanu siellä pohosessa tulla kaapista ulos. Käy kuten Kalervo Palsalle.

Asut siis maidontuottajan naapurisa...     ::)

niistä palsan mualaamii mulukun kuvviihan se on sepeteos linkittänä tänne usseita kertoja. vissiinnii ihastuna niihin.  :o ::) ;D

  Sinähän se oot kaveriis kansa mulkkuun ihastunu.  ;)

sepeteusvaktaa pukkaa.  ;D ;D

 Kpohta tulee Navettapoeka mulukkuaan tarjoomaan ;)

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Viinapiru


 Kpohta tulee Navettapoeka mulukkuaan tarjoomaan ;)
Eix ollukkii kuuma viikonloppu? Ihquu! Hih!  :-*  :-*  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Viinapiru


 Kpohta tulee Navettapoeka mulukkuaan tarjoomaan ;)
Eix ollukkii kuuma viikonloppu? Ihquu! Hih!  :-*  :-*  :-*  :-*
Kumi on vissiin ”laulanut”  ::)
   cría cuervos y te sacarán los ojos

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Viinapiru
Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

tapete

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 171
Vs: Viinapiru
Nyt on "hyvä syy" ottaa pienet.Oli niin kylmänkolea keli olla raksalla.Meukovin musta pantteri on HYVÄÄ.

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?
Raskasta se on tuolla skänälläkin jatkuvaa örvellystä joka päivä.Tukirahat jo menneet kurkusta alas.Ja oksennettu vessanpyttyyn ja pihanurmikolle

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?
Raskasta se on tuolla skänälläkin jatkuvaa örvellystä joka päivä.Tukirahat jo menneet kurkusta alas.Ja oksennettu vessanpyttyyn ja pihanurmikolle
Myyrät ja kontiaiset häipyy kun isäntä oksentelee ja konttailee nurmikolla. 8)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52017
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?
Raskasta se on tuolla skänälläkin jatkuvaa örvellystä joka päivä.Tukirahat jo menneet kurkusta alas.Ja oksennettu vessanpyttyyn ja pihanurmikolle
Myyrät ja kontiaiset häipyy kun isäntä oksentelee ja konttailee nurmikolla. 8)

 ;D

Ne pahkurat lisääntyy...
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?
Raskasta se on tuolla skänälläkin jatkuvaa örvellystä joka päivä.Tukirahat jo menneet kurkusta alas.Ja oksennettu vessanpyttyyn ja pihanurmikolle
kuule ammatimiehet ei viinantähren oksenna, neet sammuu mut ei oksenna. seon sommosta poikasten leikittelyä semonen viinasta oksentelu. Kun ammattilaiset ottaa eisiinä kuule välillä oksennella. Vaa otetaan lissää jos heikottaa ja taas kulkee.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Viinapiru
Tilasin siskolikan tuomaan pepsikolaa ku on siis nenäpäiväkin....
Niin olivatten amatöörit jättäneet ne jääkaapin VIEREEN  :o
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Viinapiru
Naapuriin on nyt pesiytynyt aikamiespoika, joka kaljoittelee ja "terrorisoi".  Vanhemmat kasikymppisiä. Oikein mukava mies selvinpäin, mutta humalassa raskasta kuunneltavaa ja on jatkuvasti kännissä Onko viinapiru suuttunut mulle?
Raskasta se on tuolla skänälläkin jatkuvaa örvellystä joka päivä.Tukirahat jo menneet kurkusta alas.Ja oksennettu vessanpyttyyn ja pihanurmikolle
Myyrät ja kontiaiset häipyy kun isäntä oksentelee ja konttailee nurmikolla. 8)

 ;D

Ne pahkurat lisääntyy...
Niin näkyy... :o  http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;u=11531
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Viinapiru
Tilasin siskolikan tuomaan pepsikolaa ku on siis nenäpäiväkin....
Niin olivatten amatöörit jättäneet ne jääkaapin VIEREEN  :o
Nii ih mut katellaan sitä nenää sit vast ens viikol kuise punertaa :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Viinapiru
Tilasin siskolikan tuomaan pepsikolaa ku on siis nenäpäiväkin....
Niin olivatten amatöörit jättäneet ne jääkaapin VIEREEN  :o
Nii ih mut katellaan sitä nenää sit vast ens viikol kuise punertaa :-[
Joo ja viikon päästä olis saunailtaa tiedossa joten nekku voi punottaa pisempäänkin  8)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa