Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe HakkiPilke Easy 38  (Luettu 42684 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: HakkiPilke Easy 38
Otsikon kone meni tilaukseen.

Otitko lisävarusteena useampaan osaan halkaisevan  terän?
Kuuteen. Kahdeksikkoakin voisi kokeilla pehmeisiin puihin.

Lampaanpaskasta tulevilla valumilla on varmaan kaikki puut pehmeitä, vähän kun isäntäkin. ;D
Aika pehmeeksi menee glyfollakin ja mitä niitä muita onkaan!  ;D  ;D  ;D

Sää kun oot ton Poski-Pekan ja Anaali-Antonion vankkumaton kannattaja, ni kerros ny tälläselle untuvikolle mikä helvetin pujopartapostilehti on Komposti-Sanoma :o Kas kun tän HaavaTakaliston meriittilistalla paistattelee sellasen hippilehden päätoimittajan pesti. Olikko sää sillon Koijärvellä kiinni mettäkoneessa Haaviston kanssa? Ainakin rahoittajasta ei ollu ongelmaa kun "Soita-Homo-Pekka"-Haaviston isipappa makso kaiken bondage-huvin sille luomulaumalle joka siellä paikalla killu kiinni Ponsseissa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: HakkiPilke Easy 38
Otsikon kone meni tilaukseen.

Otitko lisävarusteena useampaan osaan halkaisevan  terän?
Kuuteen. Kahdeksikkoakin voisi kokeilla pehmeisiin puihin.

Lampaanpaskasta tulevilla valumilla on varmaan kaikki puut pehmeitä, vähän kun isäntäkin. ;D
Aika pehmeeksi menee glyfollakin ja mitä niitä muita onkaan!  ;D  ;D  ;D

Sää kun oot ton Poski-Pekan ja Anaali-Antonion vankkumaton kannattaja, ni kerros ny tälläselle untuvikolle mikä helvetin pujopartapostilehti on Komposti-Sanoma :o Kas kun tän HaavaTakaliston meriittilistalla paistattelee sellasen hippilehden päätoimittajan pesti. Olikko sää sillon Koijärvellä kiinni mettäkoneessa Haaviston kanssa? Ainakin rahoittajasta ei ollu ongelmaa kun "Soita-Homo-Pekka"-Haaviston isipappa makso kaiken bondage-huvin sille luomulaumalle joka siellä paikalla killu kiinni Ponsseissa.
Ei se ollut Ponsse vaan riukuVammas. Mää olin silloin apulantauskovainen ja kävin vaan katsomassa kun jorpakossa kasvoi pajua.  Säähän olet vaan kuullut asiasta. Et ollu edes vielä pilke naapurin isännän silmässä. Kannatuskin on vähän niin tai näin kun Salekin kävi samaa koulua kuin meikä ja maine oli jäänyt sinne haisemaan. Ja Pekkakin mielistelee turkisrääkkääjiä. Ja parturihommissakin olen melko omavarainen. Tää kierros jää väliin.
Pekan pikkuserkkukin kävi tuossa äsken ja sanoi, että kaiken muun lisäksi se on sivari. Meikä sentään on sotaväen käynyt aseistakieltäytyjä, jolla on aina haulikko valmiina ladattuna nurkassa. Ja ikäni olen kuunnellut kun ryssiä tapettiin. Ihme kun ne eivät kuolleet sukupuuttoon. Vaan en kyllä puolustais mitään luomuluuseria henkeni edestä Karjalan uudesti kasvaneissa koivikoissa. Mutta tosiluomuilijoita kyllä!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: HakkiPilke Easy 38
Eli siellä navetanakkunarillien takana piilee siis kuitenkin ihka oikea ihminen :o No kuules lande, tästä saat 100pojoo ja pilvisätkän. Kovan hippikuoren alla piileekin herkkä ja ohutnahkainen tavis. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: HakkiPilke Easy 38
Eli siellä navetanakkunarillien takana piilee siis kuitenkin ihka oikea ihminen :o No kuules lande, tästä saat 100pojoo ja pilvisätkän. Kovan hippikuoren alla piileekin herkkä ja ohutnahkainen tavis. ;D
Kiitos kaunis! Leikkaankin letin pois.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: HakkiPilke Easy 38
Eli siellä navetanakkunarillien takana piilee siis kuitenkin ihka oikea ihminen :o No kuules lande, tästä saat 100pojoo ja pilvisätkän. Kovan hippikuoren alla piileekin herkkä ja ohutnahkainen tavis. ;D
Kiitos kaunis! Leikkaankin letin pois.

Mut vaihda noi saappaas, oot ku turkkilainen paimen, ja lopun jo arvaatkin mikä niiden varsien tarkotus on.......... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: HakkiPilke Easy 38
Eli siellä navetanakkunarillien takana piilee siis kuitenkin ihka oikea ihminen :o No kuules lande, tästä saat 100pojoo ja pilvisätkän. Kovan hippikuoren alla piileekin herkkä ja ohutnahkainen tavis. ;D
Kiitos kaunis! Leikkaankin letin pois.

Alatteko piankin panemaan?  :D
Kui mää ain olen paras?

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: HakkiPilke Easy 38
Aamen. Olen tuhoon tuomittu.

Mutta tuo kiinnostaisi, että minkä takia päädyitte tähän Hakkiin? Ilmeisesti vertailitte kuitenkin sitä esim. Palaxin kanssa.

Palaxin suurin vika ja ehkä ainoakin on sen myyjä. Osuuskauppalaisten kanssa kun ei suostu keskustelemaan niin jää kone ostamatta.
Oon vaatimaton!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: HakkiPilke Easy 38
Aamen. Olen tuhoon tuomittu.

Mutta tuo kiinnostaisi, että minkä takia päädyitte tähän Hakkiin? Ilmeisesti vertailitte kuitenkin sitä esim. Palaxin kanssa.

Palaxin suurin vika ja ehkä ainoakin on sen myyjä. Osuuskauppalaisten kanssa kun ei suostu keskustelemaan niin jää kone ostamatta.

Mikä  osuuskauppaväessä mättää niin monia? 

Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:22:34 kirjoittanut landehande

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: HakkiPilke Easy 38
Aamen. Olen tuhoon tuomittu.

Mutta tuo kiinnostaisi, että minkä takia päädyitte tähän Hakkiin? Ilmeisesti vertailitte kuitenkin sitä esim. Palaxin kanssa.

Palaxin suurin vika ja ehkä ainoakin on sen myyjä. Osuuskauppalaisten kanssa kun ei suostu keskustelemaan niin jää kone ostamatta.

Mikä  osuuskauppaväessä mättää niin monia?

Jokaisella syynsä ja mulla lähinnä S-ryhmän harjoittama maito, liha jne. tuotteiden polkeminen ja maajussin kuppaaminen, mikä jopa törkeämpää kuin K-ryhmällä. Nämä kaksi on vähän kuin ressanvaalit 2-kierroksella on kuin äänestäis ruttoa tai kuppaa. Agrimarketissa ei ole mitään tuotetta tai konetta jota tarvitsen tai mitä en saisi muualta. Neljäs vuosi starttasi käyntiin ilman S-boonuksia ;D
Oon vaatimaton!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: HakkiPilke Easy 38
Äänestän kyllä itsekkin jaloillani, mutten kuitenkaan hakkaa ovia perässäni. On helpompi palata kun tarvitsee.  Ties vaikka verkukin siirtyisi joskus agrille takaisin.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: HakkiPilke Easy 38
Aamen. Olen tuhoon tuomittu.

Mutta tuo kiinnostaisi, että minkä takia päädyitte tähän Hakkiin? Ilmeisesti vertailitte kuitenkin sitä esim. Palaxin kanssa.

Palaxin suurin vika ja ehkä ainoakin on sen myyjä. Osuuskauppalaisten kanssa kun ei suostu keskustelemaan niin jää kone ostamatta.
Itse olin vaihtamassa tuota klapikonetta ja pyysin k-kaupalta ja agrim. tarjouksen. Agrin mies oli vapaalla ja pääpaikalta sanottin, että se ottaa yhteyttä kun tulee huomenna töihin. Puolen tunnin kuluttua agrin mies soitti ja kysy voisko tulla heti käymään ja katsomaan vaihtokoneen. Eli vapaapäivänäkin konekauppa kiinnostaa  :)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: HakkiPilke Easy 38
Aamen. Olen tuhoon tuomittu.

Mutta tuo kiinnostaisi, että minkä takia päädyitte tähän Hakkiin? Ilmeisesti vertailitte kuitenkin sitä esim. Palaxin kanssa.

Palaxin suurin vika ja ehkä ainoakin on sen myyjä. Osuuskauppalaisten kanssa kun ei suostu keskustelemaan niin jää kone ostamatta.

Mikä  osuuskauppaväessä mättää niin monia?

osuuskauppa on niin kaksteränen miekka. Myyntiorganisaatio on melko hyvä sekä vähittäiskaupan että maatalouskaupan puolella mutta vähittäiskaupan politiikka nakertaa aika kovasti luottamusta. Harmi vaan että toisen osapuolen tekemiset vaikuttaa maatalousmyyjän arkeen vaikka hän ei henkilökohtaisesti pysty asialle yhtään mitään.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: HakkiPilke Easy 38
Mutta kun kukaan muu kauppias kuin agrin ei uskaltanut myydä ensi kesän käärintämuovejakaan millään sovitulla hinnalla viime joulukuussa. 74,85€ vihreää Siloitea, valkoisen olis saanut vielä hieman edukkaammin. 

Tuskinpa elintarvikevähittäiskauppa kovinkaan on yhteydessä maatalouskaupan kanssa. Pitää ottaa omat ''agribonukset'' sieltä mistä saa. Ja käydä vähittäisostoksilla raapimassa ''plussat'' muualta. Markkinatalous se pistää asiakkaat jalkautumaan leveellä haavilla.

Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:08:54 kirjoittanut landehande

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: HakkiPilke Easy 38
Pönde Laa..... :D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: HakkiPilke Easy 38
Minua kiinnostaa tuo Palaxin Combi MII, mutta ihmettelen tuota hinnoittelua, ja sen suhdetta koneen varusteteluun, jossa ei tunnu olevan oikein päätä eikä häntää.

Koneen perusvarsutukseen kuuluu  3,5 tonnin halkaisusylinteri, kaikki  sanoo, myyjää ja jopa valmistajaa myöten, että "noin pienellä ei tee mitään", ota se lisävarustena saatava  5,6 tonnin  sylinteri, no helvetti, jos tolla pienemmällä' sylinterillä ei tee mitään, niin miksi konetta ylipäätään kaupataan ja hinnoitellaan tolla pienemmällä sylinterillä, tosin näyttää muutkin koneet olevan varustettuna samalla 3,5 tonnin sylinterillä,  toinen on tämä pikaventtiili, joka on myös "vain" lisävaruste, kaikki  sanoo taas että osta kone ilman muuta sillä pikaventtiilillä varustetuna,   muuten sillä ei tee mitään, no minkä  helvetin takia se pikaventtiili ei sitten voi olla vakiovaruste?

Eli perusvarusteltuna kone ei näytä niin kalliilta, mutta lisävarusteltuna se on paljon kalliimpi, mutta sitten muka vain lisävarusteltuna sillä tekee jotain? Ei jummarra.

Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:20:20 kirjoittanut YliKylänJotenSaletistiHot