Onkos jollakulla nyt sitten kokemusperäistä testausta esim.141HT/141D siten,että saako Dn säädettyä siten,että ylämäkeen tr.vetää moottorin suurimman tehon kohdalla tarvittaessa?Ja tulosta HT:tä vastaan?
Kun laitto droop arvon nollaan niin veti paremmin ja kierrokset pysy 1800 tai no paremmin,ehkä vähä paremmi mutta jos arvon laitto suureks, likemmäs 10 niin kierrokset pysy alle 1400 ja vauhti laski jo ennen mäkee, haisto sen jo..
Isosa mäesä 12,5m3 livakka peräsä rupes pillittää D alueella jotta nopeus laski liian alas.. Ja vaihto C..
Kiihtyvyys kärryn kansa, 1km matka, ei täyttä vauhtia kerenny kelata.. Kepillinen ei tartte isookaa matkaa jotta täys laulu koneesa...
B alueella kyntö suju hyvin... Tosin kaks kertaa kone sammu kun vastus kasvo liian suureks.. Tuota vähä ihmettilin....
Näin siis 25 tunnin kokemuksella 142D