Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepelle maitua...  (Luettu 3342 kertaa)

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Sepelle maitua...
  Kaikki lehdet kirjoittaa: Sipilä joutui perääntymään olutkohussa. Siis tämä osoittaa Ketkä kepua johtaa, Lestit.
Miksei ne kirjoita? Lestit joutui perääntymään! Siksi, että Suomessa totuuden puhuminen on kriminalisoitu.  ;D

Sipilä otti mokan omalle kontolle, se oli miehen työ  ;)
Sinänsä se esitys keskioluen laimentamisesta on myös nykyisen hallituksen ohjelmapakissa, joten siinä mielessä vähän keinotekoinen mylläkkä, nämä sosiaalitantat on ajaneet uudistusta kuliseissa jo vuosia, toivottavasti tajuavat olla puuttumatta asiaan enää  :o

   Voihan siinä hallitusohjelmassa olla vaikka mitä. Kuinkas kävi kuntauudistukselle, 150 kuntaa. Sotekin taitaa mennä yli vaalien. Kokoomus ei laita keppanaa viinakauppaan koskaan. ;D
Mutta hyvät hyssykät,sitä keppanaa kun saa nytkin viinakaupasta,ei sitä sinne tarvitse enää uudelleen myyntiin laittaa. ;D ;D
Simmut ummessako sepe menee suoraan kossuhyllylle alkossa :P :P

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sepelle maitua...
  Kaikki lehdet kirjoittaa: Sipilä joutui perääntymään olutkohussa. Siis tämä osoittaa Ketkä kepua johtaa, Lestit.
Miksei ne kirjoita? Lestit joutui perääntymään! Siksi, että Suomessa totuuden puhuminen on kriminalisoitu.  ;D

Sipilä otti mokan omalle kontolle, se oli miehen työ  ;)
Sinänsä se esitys keskioluen laimentamisesta on myös nykyisen hallituksen ohjelmapakissa, joten siinä mielessä vähän keinotekoinen mylläkkä, nämä sosiaalitantat on ajaneet uudistusta kuliseissa jo vuosia, toivottavasti tajuavat olla puuttumatta asiaan enää  :o

   Voihan siinä hallitusohjelmassa olla vaikka mitä. Kuinkas kävi kuntauudistukselle, 150 kuntaa. Sotekin taitaa mennä yli vaalien. Kokoomus ei laita keppanaa viinakauppaan koskaan. ;D
Mutta hyvät hyssykät,sitä keppanaa kun saa nytkin viinakaupasta,ei sitä sinne tarvitse enää uudelleen myyntiin laittaa. ;D ;D
Simmut ummessako sepe menee suoraan kossuhyllylle alkossa :P :P
Mutta kossuthan on siinä kassan vieressä, ei siinä koko kauppaa tarvi kahlata läpi jos korin kossua tahtoo.. ???

Joukahainen

  • Vieras
Vs: Sepelle maitua...
Nyt puhui todellinen alkon valikoiman asiantuntija

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sepelle maitua...
Nyt puhui todellinen alkon valikoiman asiantuntija
Tietysti, enhän minä niihin sorru, mitä siinä kassan luona on tyrkyllä. Konjakit on vähän seillä taaempana. ;)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Sepelle maitua...
Nyt puhui todellinen alkon valikoiman asiantuntija
Tietysti, enhän minä niihin sorru, mitä siinä kassan luona on tyrkyllä. Konjakit on vähän seillä taaempana. ;)

    Sä voisit laittaa sellaasen kartan tännen Agroon, ettei nuo jotka harvemmin käy Alkossa niin eivät eksy.  :D

  Minä en eksy, koska en mene enää Alkoon. Mulle riitti. >:(

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sepelle maitua...
Nyt puhui todellinen alkon valikoiman asiantuntija
Tietysti, enhän minä niihin sorru, mitä siinä kassan luona on tyrkyllä. Konjakit on vähän seillä taaempana. ;)

    Sä voisit laittaa sellaasen kartan tännen Agroon, ettei nuo jotka harvemmin käy Alkossa niin eivät eksy.  :D

  Minä en eksy, koska en mene enää Alkoon. Mulle riitti. >:(
En mä kehtaa, mutta on siellä opasteita ja sitten hyllyn reunassa lukee, mitä litkua kyseisissä pulloissa on. Kyllä siellä lukutaitonen pärjää.. mutta jos Joukahainen osaakin vain kirjoittaa.. ???

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Sepelle maitua...
Aatelkaas poijjaat,mulla on Alkoon 100m portailta,muttei yhtään tee mieli. ;D

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Sepelle maitua...
Nyt puhui todellinen alkon valikoiman asiantuntija
Tietysti, enhän minä niihin sorru, mitä siinä kassan luona on tyrkyllä. Konjakit on vähän seillä taaempana. ;)

    Sä voisit laittaa sellaasen kartan tännen Agroon, ettei nuo jotka harvemmin käy Alkossa niin eivät eksy.  :D

  Minä en eksy, koska en mene enää Alkoon. Mulle riitti. >:(
En mä kehtaa, mutta on siellä opasteita ja sitten hyllyn reunassa lukee, mitä litkua kyseisissä pulloissa on. Kyllä siellä lukutaitonen pärjää.. mutta jos Joukahainen osaakin vain kirjoittaa.. ???

 Ja ystävällinen henkilökunta myöskin opastaa, suurinosa taitaa kylläkin olla naisia...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sepelle maitua...
Aatelkaas poijjaat,mulla on Alkoon 100m portailta,muttei yhtään tee mieli. ;D
Tuo Alkon läheisyys tuo elämään tiettyä perusturvaa. Toiset käyttää palveluja, toiset ei.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Muujussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1685
Vs: Sepelle maitua...
  Kaikki lehdet kirjoittaa: Sipilä joutui perääntymään olutkohussa. Siis tämä osoittaa Ketkä kepua johtaa, Lestit.
Miksei ne kirjoita? Lestit joutui perääntymään! Siksi, että Suomessa totuuden puhuminen on kriminalisoitu.  ;D

sinnuu ei aenakkaan voe tottuuven puhumisesta syyttee.  ;D ;D

Tizmalleen! Tottuus löytyy mummun canootista järveltä caljasta!