Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mä haluun näääääääin pitkän banaanin...  (Luettu 3330 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Mä haluun näääääääin pitkän banaanin...
Kyllähän tuo TOS-maksun vainoaminen on hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta kyllä viljanviljelyn suurin ongelma on tällä hetkellä polttoaineen ja apulannan kalleus. Tossi on pikkurahaa siihen verrattuna. Periaatekysymykset on tietysti asia erikseen.
Tuotteen hinnassa olis kans hiukan parannettavaa ::)
pessimisti ei pety!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mä haluun näääääääin pitkän banaanin...
Kyllähän tuo TOS-maksun vainoaminen on hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta kyllä viljanviljelyn suurin ongelma on tällä hetkellä polttoaineen ja apulannan kalleus. Tossi on pikkurahaa siihen verrattuna. Periaatekysymykset on tietysti asia erikseen.
SKY vetää 10% korotuksen seuraavat viisi vuotta per vuosi ja viljelijä vikisee...
Nothing is Something Worth Doing

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mä haluun näääääääin pitkän banaanin...
Ei auttanut ilmianto, ei.
Näin rupsahtaneena akankutkaleena en  oikein ymmärrä sinun kannanottojasi. Jos haluat siistiä ajatuksenvaihtoa, niin on ehkä parasta etsiä toinen palsta tai sitten siinä koneessa on sellanen nappula, kun sitä painaa alkaa turhat jorinat häipyä näkyvistä ja tupaan laskeutuu rauha. Käytän sitä aina itsekin, kun tekis oikein kunnon palaute ryöppy antaa. Hetken kun antaa verkkokalvojen rauhottua, niin sitten voi ottaa kantaa, vaikka siihen kuuluisaan maalin kuivumiseen.
Ja kanteleminen on sitäpaitsi melko raukkamaista....
Mistä saaplarista sait mun ajokortti kuvan? Just otettu kampaajan jälkeen, kun kortti piti uusia..ja kehtasit laittaa tänne. Nyt selvis kaikille, miksei meillä aktivistit hyöri...

Navettapiika????


BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mä haluun näääääääin pitkän banaanin...
Kyllähän tuo TOS-maksun vainoaminen on hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta kyllä viljanviljelyn suurin ongelma on tällä hetkellä polttoaineen ja apulannan kalleus. Tossi on pikkurahaa siihen verrattuna. Periaatekysymykset on tietysti asia erikseen.
SKY vetää 10% korotuksen seuraavat viisi vuotta per vuosi ja viljelijä vikisee...

Supersammakkokaan ei pääse permanenttiin enää yhtä usein kuin nyt tämän korotuksen vuoksi  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.