Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tanja karpela toivottaa kannattajilleen Hyvää ja Rauhaisaa Joulua  (Luettu 3336 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Tanja on kyllä niin ihana että annan kaikki hänen virheensä anteeksi  8)

 ;D

Jos susi raatelisi minut metsässä niin ajattelisin Tanjaa silloinkin  ;D
Sinut kiertää sudetkin kaukaa.

Äläs nyt! Olen laskenut että 14 eri koirarotua on purrut minua elämäni aikana. Pari noista saattoi olla kyllä sekarotuista.. Tähän kokemukseen vedoten uskoisin että myös susi olisi halukas puremaan  :o ;D
Mä ymmärrän kyllä.
Isännät on kattoo ikkunasta että taas se per**leen rehukauppias on tulossa ja päästä mustin ulos "vastaanottamaan" vieraan..

Ei kun jo ennen rekukauppiasaikaa. Rehukauppiasaikana on purrut vain omat koirat ja kissat sekä yksi hevonen  ???

palvimyyjänä  kiertelit  etkä  ymmärtänyt  heittää  mustille  palviluuta ;D

JoHaRa

  • Vieras
Tanja on kyllä niin ihana että annan kaikki hänen virheensä anteeksi  8)

 ;D

Jos susi raatelisi minut metsässä niin ajattelisin Tanjaa silloinkin  ;D
Sinut kiertää sudetkin kaukaa.

Äläs nyt! Olen laskenut että 14 eri koirarotua on purrut minua elämäni aikana. Pari noista saattoi olla kyllä sekarotuista.. Tähän kokemukseen vedoten uskoisin että myös susi olisi halukas puremaan  :o ;D
Mä ymmärrän kyllä.
Isännät on kattoo ikkunasta että taas se per**leen rehukauppias on tulossa ja päästä mustin ulos "vastaanottamaan" vieraan..

Ei kun jo ennen rekukauppiasaikaa. Rehukauppiasaikana on purrut vain omat koirat ja kissat sekä yksi hevonen  ???

palvimyyjänä  kiertelit  etkä  ymmärtänyt  heittää  mustille  palviluuta ;D

Rasistinen kommentti  ??? Kohtelias ojentaa lihaa tummaihoiselle, eikä suinkaan heittele luita neniin laitettaviksi  ???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Tanja on kyllä niin ihana että annan kaikki hänen virheensä anteeksi  8)

 ;D

Jos susi raatelisi minut metsässä niin ajattelisin Tanjaa silloinkin  ;D
Sinut kiertää sudetkin kaukaa.

Äläs nyt! Olen laskenut että 14 eri koirarotua on purrut minua elämäni aikana. Pari noista saattoi olla kyllä sekarotuista.. Tähän kokemukseen vedoten uskoisin että myös susi olisi halukas puremaan  :o ;D
Mä ymmärrän kyllä.
Isännät on kattoo ikkunasta että taas se per**leen rehukauppias on tulossa ja päästä mustin ulos "vastaanottamaan" vieraan..

Ei kun jo ennen rekukauppiasaikaa. Rehukauppiasaikana on purrut vain omat koirat ja kissat sekä yksi hevonen  ???

palvimyyjänä  kiertelit  etkä  ymmärtänyt  heittää  mustille  palviluuta ;D

Rasistinen kommentti  ??? Kohtelias ojentaa lihaa tummaihoiselle, eikä suinkaan heittele luita neniin laitettaviksi  ???

ne  nenäluut  olivat linnunluita   enkä  ole  havainnut  niitä  palvattuna,,,,,
mutta  helsingin  ja  lieksan  yössä  nuo  sianluut  menisivät täydestä  ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Tanja on kyllä niin ihana että annan kaikki hänen virheensä anteeksi  8)

 ;D

Jos susi raatelisi minut metsässä niin ajattelisin Tanjaa silloinkin  ;D
Sinut kiertää sudetkin kaukaa.

Äläs nyt! Olen laskenut että 14 eri koirarotua on purrut minua elämäni aikana. Pari noista saattoi olla kyllä sekarotuista.. Tähän kokemukseen vedoten uskoisin että myös susi olisi halukas puremaan  :o ;D
Mä ymmärrän kyllä.
Isännät on kattoo ikkunasta että taas se per**leen rehukauppias on tulossa ja päästä mustin ulos "vastaanottamaan" vieraan..

Ei kun jo ennen rekukauppiasaikaa. Rehukauppiasaikana on purrut vain omat koirat ja kissat sekä yksi hevonen  ???

palvimyyjänä  kiertelit  etkä  ymmärtänyt  heittää  mustille  palviluuta ;D

Rasistinen kommentti  ??? Kohtelias ojentaa lihaa tummaihoiselle, eikä suinkaan heittele luita neniin laitettaviksi  ???

ne  nenäluut  olivat linnunluita   enkä  ole  havainnut  niitä  palvattuna,,,,,
mutta  helsingin  ja  lieksan  yössä  nuo  sianluut  menisivät täydestä  ;D ;D ;D

Minne luuttomien kinkkujen luut on laitettu  :o Ottaakohan joku lihanleikkaaja nyt nokkaansa tästä kirjoittelusta  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Satakunnassa Köyliössä poliisi on määrännyt pihapiiriin tai sen välittömään läheisyyteen tulevan suden lopetettavaksi. Maanantaina susi kävi irrallaan juoksennelleen koiran kimppuun keskellä asuinaluetta Köyliön Vuorenmaan kylässä. Susi irrotti otteensa vasta, kun koiraa ulkoiluttanut mies juoksi sutta kohti huutaen samalla lujaa. Susi pakeni jonkin matkan päähän, mutta jäi hyökkäysasentoon miestä kohti. Ilmeisesti samaan laumaan kuuluvia susia on nähty syyskuun alun jälkeen toistuvasti asutuksen läheisyydessä Huittisten, Vampulan ja Köyliön alueella. Määräys pihapiiriin tulevan suden lopettamisesta on voimassa tammikuun 8. päivään saakka.
Lähde: YLE Uutiset

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
luuttomien kinkut!   voe perkule, ihan samanlaista kuin viattomien lasten päivä!          onko se sit koko muu vuosi viallisten lasten päivät?                    eikös jo pula-aho sanonu että hänessä on luut siististi numerojärjestyksessä pieneen nahka pussin pakattuna!

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Satakunnassa Köyliössä poliisi on määrännyt pihapiiriin tai sen välittömään läheisyyteen tulevan suden lopetettavaksi. Maanantaina susi kävi irrallaan juoksennelleen koiran kimppuun keskellä asuinaluetta Köyliön Vuorenmaan kylässä. Susi irrotti otteensa vasta, kun koiraa ulkoiluttanut mies juoksi sutta kohti huutaen samalla lujaa. Susi pakeni jonkin matkan päähän, mutta jäi hyökkäysasentoon miestä kohti. Ilmeisesti samaan laumaan kuuluvia susia on nähty syyskuun alun jälkeen toistuvasti asutuksen läheisyydessä Huittisten, Vampulan ja Köyliön alueella. Määräys pihapiiriin tulevan suden lopettamisesta on voimassa tammikuun 8. päivään saakka.
Lähde: YLE Uutiset
Mitä helv... Eivät sudet vaarallisia ole, antakaa vain jolkotella. Niinhän muuallakin täytyy tehdä. ???

JoHaRa

  • Vieras
Tuon susilauman syömiä peuranraatoja löytyy viikoittain ihmisten pihoista  :o