En jaksanut lukea kaikkien vs, voi tulla toiseen kertaan. Kaasarissa moottorikohtaiset Työkäynti H säätö ja L tyhjäkäynti ja kaasuläpänsäätö, säätö aloitetaan ruuvaamalla suutin ruuvi kevyesti pohjaan ja avataan esim H kierros L ¾ osaa jonka jälkeen säädetään kaasuläppää jotta käy kunnolla muttei liian lujaa, työkäynti sillee jottei ota täysiä kierroksia vaan saa hiukan liikaa bensaa jotta huippu kierrokset vähän hakee huippua. L säätö sillee jotta lähtee ottamaan kierroksia miettimättä.
Tämä kaikki oli sitten turhaa jos vehkeessä on jotain perus vikaa, niinkuin mulla stilhin raivurissa siinä kun on säiliössä pensa verkkosihti joka oli pensan tankkiin kuivuessa muodostanut sihdin päälle kalvon jonka sai kyllä irti kynnellä raaputtamalla ja paineilmalla, mutta ei ennen putsausta meinannut saada sitä käyntiin