Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Norja kosti !  (Luettu 2058 kertaa)

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Norja kosti !
Norja kosti Suomen douping huutelut kaikki oli so***** jo ennen kisaa jos Norja menettämässä kullan tehdään terrori ja hyvin onnistui.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Norja kosti !
Eikös se Putin maksanutkaan sille turskanperkeelle että kompuroi voiton pois Suomelta 😂


Heh olihan tuossa dramatiikkaa. Makaroonimies oli hyvin iloinen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Norja kosti !
Mun mielestäni dramatiikka kuuluu sprinttilajeihin. Norski oli jo väsähtänyt, eikä osannut päättää mitä hän tässä tilanteessa tekisi, hyppäsi sitten toisen syliin. Enpä jaksa uskoa, että kukaan tuota tahallaan tekisi, kyllä siinä voitto oli ehdottomasti mielessä, mutta ei vaan tajunnut, että hänen pelinsä on jo pelattu. Meinaan, että aika ihmeellistä jos minimissään hopean heittää menemään jonkun laskelmoinnin perusteella.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Norja kosti !
Mun mielestäni dramatiikka kuuluu sprinttilajeihin. Norski oli jo väsähtänyt, eikä osannut päättää mitä hän tässä tilanteessa tekisi, hyppäsi sitten toisen syliin. Enpä jaksa uskoa, että kukaan tuota tahallaan tekisi, kyllä siinä voitto oli ehdottomasti mielessä, mutta ei vaan tajunnut, että hänen pelinsä on jo pelattu. Meinaan, että aika ihmeellistä jos minimissään hopean heittää menemään jonkun laskelmoinnin perusteella.
Tämäpä juuri. En usko että olisi heittänyt mitalia menemään vain siksi että Suomi ei saisi sitä
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Norja kosti !
Olipahan draamaa! Tuli painokelvotonta tekstiä huudettua ja kaukosäädinkin lenti seinään, tahtoo tuo urheilu mennä välillä tunteisiin.  ;D
Norski ei tajunnut millä vauhdilla takaa tullaan, mutta tällä kertaa näin.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Norja kosti !
Suomalaisetkin osoittivat taas urheiluhenkeä parhaimmillaan ja kävivät porukalla räkimässä feisbook-sivun täyteen. Sopii hyvin suomalaiseen kansanluonteeseen heitellä kiviä nurkan takaa.

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Norja kosti !
Olipahan draamaa! Tuli painokelvotonta tekstiä huudettua ja kaukosäädinkin lenti seinään, tahtoo tuo urheilu mennä välillä tunteisiin.  ;D
Norski ei tajunnut millä vauhdilla takaa tullaan, mutta tällä kertaa näin.
kyl mua kans vitutti niin kovin,et tavarat lenteli

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Norja kosti !
Suomalaisetkin osoittivat taas urheiluhenkeä parhaimmillaan ja kävivät porukalla räkimässä feisbook-sivun täyteen. Sopii hyvin suomalaiseen kansanluonteeseen heitellä kiviä nurkan takaa.
Olisihan se itseäkin ärsyttänyt ja varmasti vitutta**t tuollainen temppu mutta paljon paremman maun jättäisi kummankin suuhun kun reilusti kättelisivät ja puhuisivat asian puhtaaksi ilman sarvia ja hampaita. Ja suomalaisilla ei ole kyllä yhtään käytöstapoja. Siitä olen samaa mieltä.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Norja kosti !
Suomalaisetkin osoittivat taas urheiluhenkeä parhaimmillaan ja kävivät porukalla räkimässä feisbook-sivun täyteen. Sopii hyvin suomalaiseen kansanluonteeseen heitellä kiviä nurkan takaa.
Olisihan se itseäkin ärsyttänyt ja varmasti vitutta**t tuollainen temppu mutta paljon paremman maun jättäisi kummankin suuhun kun reilusti kättelisivät ja puhuisivat asian puhtaaksi ilman sarvia ja hampaita. Ja suomalaisilla ei ole kyllä yhtään käytöstapoja. Siitä olen samaa mieltä.
olette aika hölmöläisiä kun ette tajua että kaikki oli järjestetty niin että Suomi ei saa kultaa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Norja kosti !
Me vanhat douppaajat tarvita mitään mitaleja: http://pluss.vg.no/2017/02/22/2707/2707_23930817

Susikoski voi leikata itselleen säilykepurkista kultamitalin. Turha yrittää olla parempia mitä olemme, kyllä norskit ovat hiihtokansaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Norja kosti !
Suomalaisetkin osoittivat taas urheiluhenkeä parhaimmillaan ja kävivät porukalla räkimässä feisbook-sivun täyteen. Sopii hyvin suomalaiseen kansanluonteeseen heitellä kiviä nurkan takaa.
Olisihan se itseäkin ärsyttänyt ja varmasti vitutta**t tuollainen temppu mutta paljon paremman maun jättäisi kummankin suuhun kun reilusti kättelisivät ja puhuisivat asian puhtaaksi ilman sarvia ja hampaita. Ja suomalaisilla ei ole kyllä yhtään käytöstapoja. Siitä olen samaa mieltä.
olette aika hölmöläisiä kun ette tajua että kaikki oli järjestetty niin että Suomi ei saa kultaa.
Joo varmasti just näin, oisko mahdollista, että Putin olis tämän kaatuilun takana.
Eilen kaatu Norjalainen, Venäjä voitti, tänään kaatu Norjalainen, Venäjä voitti.
Siellä on varmaan joku Venäjän agentti kaatamassa hiihtäjiä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Norja kosti !
onkos se niilo noussu hautasta?    kaataa kansaa edelleen...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Norja kosti !
Mun mielestäni dramatiikka kuuluu sprinttilajeihin. Norski oli jo väsähtänyt, eikä osannut päättää mitä hän tässä tilanteessa tekisi, hyppäsi sitten toisen syliin. Enpä jaksa uskoa, että kukaan tuota tahallaan tekisi, kyllä siinä voitto oli ehdottomasti mielessä, mutta ei vaan tajunnut, että hänen pelinsä on jo pelattu. Meinaan, että aika ihmeellistä jos minimissään hopean heittää menemään jonkun laskelmoinnin perusteella.

Juuri noin ja loppukirit oli vielä hiihtämättä, niin kuka tietää kenen se ykkössija olisi lopujen lopuksi ollut.
Tahallisuuteen en voi uskoa.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.