Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Neuvoja  (Luettu 5666 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Neuvoja
   Mistähän kulttuurista tää verikokeen ottaja oli Husissa, varmaan joku korkeasti koulutettu , vaikkei just tälle alalle mut kuitenkin..
Suomalainen jokatapauksessa. Taaustaltaan voi olla afrikkalaine tai laphalainen. Kokenut näytteenottaja kuitenkin.

Hys hys. Kielletty aihepiiri. Poistakaa vappaaehtosesti ihan itte...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Neuvoja
   Mistähän kulttuurista tää verikokeen ottaja oli Husissa, varmaan joku korkeasti koulutettu , vaikkei just tälle alalle mut kuitenkin..
Suomalainen jokatapauksessa. Taaustaltaan voi olla afrikkalaine tai laphalainen. Kokenut näytteenottaja kuitenkin.

  Mutta ei ole koulutukseltaan labrahoitaja,, Voi olla korkeamman koulutuksen saanut ulkomailla

Ei ollut liiton hyväksymä bioanalyytikko, vaan sairaanhoitaja. Ja tuskin edes nee keri, vaikka hommafoorumilla niin epäilläänkin. ::)
It ain't over till the fat lady sings

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Neuvoja
  Hommavoorumi on mulle vieras voorumi , mut panee epäilemään kun ei korosteta nimenomaan että olisi ollut suomalainen.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Neuvoja
  Hommavoorumi on mulle vieras voorumi , mut panee epäilemään kun ei korosteta nimenomaan että olisi ollut suomalainen.

Just det. Jos ei kerrota kansalaisuutta, niin varmasti on mamu. Jos kerrotaan et oli arjalainen, niin vingutaan et miks piti kertoa. ;D
It ain't over till the fat lady sings

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Neuvoja
  Mulle samantekevää kuka on ollut, onhan niissäkin josta ne näytteet otettiin vähän vikaa, ainakin minä ihmettelisin jos labran täti ottas neulan roskiksesta..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Neuvoja
  Mulle samantekevää kuka on ollut, onhan niissäkin josta ne näytteet otettiin vähän vikaa, ainakin minä ihmettelisin jos labran täti ottas neulan roskiksesta..
Minulta on tietenkin paljon otettu näytteitä, mutta tuota hiukan ihmettelen itsekkin, miten ei sattunut yhtään sellaista, joka olisi hiukan epäillyt hoitajan työskentelyä. Luultavaa on, että toinen työntekijä hoksasi virheen, ei tämä sama, joka likaisia neuloja oli käyttänyt. ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Neuvoja
  Tää näytteenottaja olikin joku tuuraaja,, ei oltu kai neuvottu jos kerran oli korkeasti koulutettu niin oli luotettu siihen

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Neuvoja
  Hommavoorumi on mulle vieras voorumi , mut panee epäilemään kun ei korosteta nimenomaan että olisi ollut suomalainen.

Just det. Jos ei kerrota kansalaisuutta, niin varmasti on mamu. Jos kerrotaan et oli arjalainen, niin vingutaan et miks piti kertoa. ;D
Taas oopelin kanssa samaa mieltä, ” Jos ei kerrota kansalaisuutta, niin varmasti on mamu.”  näin se menee oon kanssa huomannut.

   cría cuervos y te sacarán los ojos