Imuvaihtajalla on kätevä imasta öljyt pois mutta pohjaropun avaaminen on elämääkin tärkeämpää. Kaikki lika mikä öljytilassa kerääntyy nimenomaan öljyroppu syvennykseen ja magneetti kerää viellä metallihileet. Nämä kannattaa kyllä poistaa. Ihan kaukana ei olla että kannattaa viellä kaataa puoli litraa polttoöljyä öljytilan läpi ennen kuin laittaa ropun paikalleen ja täyttää taas öljyllä.
No se on just näin.
Ja tolle Liomaam idiootille: maailman sivu mutteri on hitsattu propun reiän päälle eikä mitään uusia jenkoja tehty, on meinaan paljon helpompi, eikä mene kierteenteossa lastuja vahingossakaan öljytilaan niinku sun tyhmässä esityksessäsi. Skoodaa ei ole eikä ole ikuna ollukkaan eikä tule.
ota poika asioista selvää.
Jos jollain on tarve tehdä uusia jenkoja pohjaropun reikään niin sitten on syytä tuijottaa peiliin. Nouse varpailles niin voit nähdä siittä alimmasta peilistä ruman naamasi kun olet niin pätkä. Kun vaihtaa prikan joka öljyvaihdolla eikä vedä mutteria hampaat irvessä kiinni niin koskaan ei tule ongelmia pohjaropun pitävyyden kanssa, dille. Aina voi syyttää entistä omistajaa, niinhän se menee et me köyhät pienviljelijät ei koskaan voida uutta autoa ostaa, jollain menee rahat lasten koulutuksiin ja jollain taas peltovuokriin
ja vanhojen romujen ostoihin.
Jos haluaa et kaikki öljy tulee vaihdettua niin pohjaproppu auki ja ehkä jopa kevyt huuhtelu öljytilaan. Jos haluat et juuri ne eniten metallikuonaa sisältävät (painavat)öljymönjät jää sinne öljytilan pohjalle niin ime sinä vaan vaikka perselävelläsi ne öljyt pohjaroppua avaamatta.
sinnehän jäävät.
Ihan perusasioita jopa kaltaisellesi amisdillelle
ei vit tu sää oot tyhmä...