Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Duunia tarjolla  (Luettu 3861 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Duunia tarjolla
Nyt olisi sitten johtopaikka auki.Olisihan täälläkin näitä taivaanrannanmaalareita, kuka hakee? https://www.is.fi/politiikka/art-2000005875135.html

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Duunia tarjolla


fake it until yu make it ei pirä paikkaansa yks vähemmän ku piru laski omiaan
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
Veetieemelihän sinne joutaisi.Olisi aatemaailmaltaan sopiva, mutta kun taitaa olla hetero....






navettapiika

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
Veetieemelihän sinne joutaisi.Olisi aatemaailmaltaan sopiva, mutta kun taitaa olla hetero....
Mutta Sepe. Siinäpä voisi prassailla brasialaisella häränfileellä, mies paikallaan.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Duunia tarjolla
Veetieemelihän sinne joutaisi.Olisi aatemaailmaltaan sopiva, mutta kun taitaa olla hetero....
Mutta Sepe. Siinäpä voisi prassailla brasialaisella häränfileellä, mies paikallaan.

 Sepellä meni päivä kirja julkkareissa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005875274.html
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Duunia tarjolla
Veetieemelihän sinne joutaisi.Olisi aatemaailmaltaan sopiva, mutta kun taitaa olla hetero....
Mutta Sepe. Siinäpä voisi prassailla brasialaisella häränfileellä, mies paikallaan.

 Sepellä meni päivä kirja julkkareissa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005875274.html

itkuha sepelille tuloo jos putin putoo
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Jätkä

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
 Kyllä se Putin putoo (joskus) Mutta millainen henkilö siihen tilalle? Kyllä sillekkin vallalle on ottajia ja jos huonosti käy, niin itäraja alkaa vuotamaan kuin seula, syystä tai toisesta.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Veetieemelihän sinne joutaisi.Olisi aatemaailmaltaan sopiva, mutta kun taitaa olla hetero....
Mutta Sepe. Siinäpä voisi prassailla brasialaisella häränfileellä, mies paikallaan.

 Sepellä meni päivä kirja julkkareissa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005875274.html

Kepulit yrittää meikäläiselle jotain viittaa laittaa, mutta ei onnistu. Mutta Naton jäsenyys olis hyä olla, kun Putin lopettaa

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Duunia tarjolla
Touko:
” Kiitos ihmiset tuesta ja kannustuksesta. Kiitos valosta. Kiitos myötätunnosta. Kukaan meistä ei pärjää yksin. Erityisesti tahdon kiittää läheisiäni kaikesta tuesta ja avusta.

Olen pitkän ja huolellisen pohdinnan jälkeen tullut siihen lopputulokseen, että väistyn Vihreiden puheenjohtajan paikalta.

Tarvitsen lisää aikaa toipumiseeni. Vihreät puolestaan tarvitsee puheenjohtajan, joka voi johtaa puolueen kohti vaaleja tässä ja nyt. … ”

Vihreät poliitikot olivat potkimassa toukon eroon heti kun se oli säälillisesti mahdollista – sinänsä kätevään kun ei seuraajan tarvitse tehdä ” isänmurhaa ” kun on kyseessä luuseri joka ei pysty kansanedustajan tai puh joh tehtävään – uusi sopeutumiseläkeläinen ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Duunia tarjolla
Työstä tuli mieleeni juttu jonka kuulin

" Somali lauloi karaokessa: ”Olen suomalainen”.

Mustalaista alkoi moinen *ituttaa ja hän meni laulamaan: ”Mä joka päivä töitä teen”.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
Miettikääpä, mitä Toukolle tapahtui ja miten itse vastaavassa tilanteessa menettelisitte? Kyllä ihminen masentuu vähemmästäkin. Lääppi ravintolassa homoja perseille, tämä tiedetään, mutta ei sitä, mitä sen jälkeen tapahtui.



navettapiika

  • Vieras
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sipin kohtalo. Tulos tai ulos.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7623
  • Never Trust a Hippy
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Duunia tarjolla
Minua alkaa kyllä vihreitten kohtalo huolettaa, kun kukaan ei halua niiden johtopaikkaa.. eikö nyt VeetiEEmeli voisi edes säälistä heitä auttaa? Vuosien kokemus ja yhtä hyvät aikaan saannoksetkin kuin vihreillä..voisivat oikeasti löytää toisensa.

Minua huolettaa Sepen kohtalo.
Korjasivvähä😁🎅

Antitesantin opetuslapsi. 😁😁😁😁😁