Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ydinvoima  (Luettu 1882 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Ydinvoima
Mikä on sinun mielipiteesi kyseisestä energiamuodosta?  Minä olen myönteisellä kannalla tässä tapauksessa kun toisi sammuvalle kristiinankaupungille työtä,täällä kaikki on laskusuhdanteessa paitsi rullaattorien myynti. 
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Ydinvoima
Uus reaktori vaan työn alle ja kotimaisin voimin niin sattaais joskus valmistuakin tosin paikka sais olla vanhojen vieressä.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Ydinvoima
Mikä on sinun mielipiteesi kyseisestä energiamuodosta?  Minä olen myönteisellä kannalla tässä tapauksessa kun toisi sammuvalle kristiinankaupungille työtä,täällä kaikki on laskusuhdanteessa paitsi rullaattorien myynti. 

Täälläpäin päinvastaisia ongelmia: väkeä lappaa niin että kouluja pitää laajentaa, samoin päiväkoteja ja terveyskeskusta. Lastenrattaitten myynti vilkasta.

Ei muuta kun rakentamaan ydinvoimalaa!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ydinvoima
Mikä on sinun mielipiteesi kyseisestä energiamuodosta?  Minä olen myönteisellä kannalla tässä tapauksessa kun toisi sammuvalle kristiinankaupungille työtä,täällä kaikki on laskusuhdanteessa paitsi rullaattorien myynti. 

Kristiinankaupunkiin ei mitää ydinvoimalaa rakenneta.

Koko Fennovoimahan on ihan sivujuoni vaan.

Sielä on Tvo:laiset päsmäreinä.

Tarkoitus on ehdottaa kaikkia mahdollisia sijoituspaikkoja joita kansa sitten saa vastustaa ja torjuntavoittona
laitos rakennetaankin Olkiluotoon.

Vastustajat saivat vastustaa ja onnistuakin mielestään.
Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ydinvoima
Kaksi uutta ydinvoimalaa heti työn alle ja merikaapelia Viroon ja Ruotsiin.

Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:19:30 kirjoittanut Luomujussi

Aulis Anttila

  • Vieras
Työn alle
Kaksi uutta ydinvoimalaa työn alle ja merikaapelia Viroon ja Ruotsiin.

Yksi voitaisiin saada... jos Suomen maatalous lakkautettaisiin  ;D  :P

Ceausescu

  • Vieras
Vs: Ydinvoima
Mikä on sinun mielipiteesi kyseisestä energiamuodosta?  Minä olen myönteisellä kannalla tässä tapauksessa kun toisi sammuvalle kristiinankaupungille työtä,täällä kaikki on laskusuhdanteessa paitsi rullaattorien myynti. 

Laskusuunnassa ydinvoiman käyttö. Suomalaisten tarkoitus on saada annettua tekohengitystä kyseisen energiamuodon mediaseksikkyydelle.

Aina olen ihmetellyt miksi Kristiinankaupungissa ei osata ottaa hyötyä irti kauniista kaupunkimaisemasta? Tai sitten sitä on vaikea ruåtsalaisen silmin huomata. Olisihan ydinvoimala huomattavasti paljon kauniimpi ilmestys kuin vanha puutaloalue.  ::) Osaisivatko rantaruotsalaiset edes käyttää sitä? No ehkä jos se onnistuu tuolla Turun lähimaillakin.  ;D

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Ydinvoima
Mikä on sinun mielipiteesi kyseisestä energiamuodosta?  Minä olen myönteisellä kannalla tässä tapauksessa kun toisi sammuvalle kristiinankaupungille työtä,täällä kaikki on laskusuhdanteessa paitsi rullaattorien myynti. 

Laskusuunnassa ydinvoiman käyttö. Suomalaisten tarkoitus on saada annettua tekohengitystä kyseisen energiamuodon mediaseksikkyydelle.

Aina olen ihmetellyt miksi Kristiinankaupungissa ei osata ottaa hyötyä irti kauniista kaupunkimaisemasta? Tai sitten sitä on vaikea ruåtsalaisen silmin huomata. Olisihan ydinvoimala huomattavasti paljon kauniimpi ilmestys kuin vanha puutaloalue.  ::) Osaisivatko rantaruotsalaiset edes käyttää sitä? No ehkä jos se onnistuu tuolla Turun lähimaillakin.  ;D
         Kyllä sitä tulee viisammat pojat ajelee.Käyttöhenkilöstö olkiluodossa energiainsinöörejä.Pakko tänne jotakin on saada,jos päättäjät tämän ryssii niin kyllä naapurit meille nauraa vaikka nauravat kyllä jo.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"