Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?  (Luettu 3964 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

 Poliittinen käytös vaaleissa on tietyllä tapaa verrattavissa sijoittamiseen . Pitää toki tarkoin harkita kumman ehdokkaan kannattajille  tekee kiusaa Salen vai Lipposen. Helpoin tapa tehdä kiusaa molemmille puolueille on jättää kokonaan äänestämättä jos molemmat ovat toisella kierroksella ja näin minä tulen tekemään tässä tilanteessa . ;D
 Jos taas Väyrynen olisi toisella kierroksella Salen kanssa niin kiusaa tehdään kokkareille  . Jos soini ja sale ovat toisella kierroksella niin en osaa vielä sanoa äänestyskäyttäymistäni sillä vielä en ole hahmottanut kumpi kiusanteko tuottaisi parhaat kiksit  ;D

Juuri näin. Kiusalla kiksejä ;D Näin saadaan tietysti kehitys käännettyä takaperoiseksi, mutta ei se mitään... pääasia on että väärä puolue ei pääse hyötymään  ::)

Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Reunaehto...
Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D

Sillä ehdolla et se ei ois Vladi-Väykky  :P :P   ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Reunaehto...
Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D

Sillä ehdolla et se ei ois Vladi-Väykky  :P :P   ;D ;D

Ei tietenkään  :o Se voisi olla joku nimetön ja kasvoton ihminen jolla olisi moraali ja etiikka kunnossa. Pitäisi siis etsiä poliittisen eliitin ulkopuolelta  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Reunaehto...
Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D

Sillä ehdolla et se ei ois Vladi-Väykky  :P :P   ;D ;D

Ei tietenkään  :o Se voisi olla joku nimetön ja kasvoton ihminen jolla olisi moraali ja etiikka kunnossa. Pitäisi siis etsiä poliittisen eliitin ulkopuolelta  ;D

Minä voin ilmottautua VAPAAEHTOISEKSI siihen kiusan tekiän virkaan, sillä ehdolla että saan RAJATTOT VALTAOIKEUDET. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Reunaehto...
Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D

Sillä ehdolla et se ei ois Vladi-Väykky  :P :P   ;D ;D

Ei tietenkään  :o Se voisi olla joku nimetön ja kasvoton ihminen jolla olisi moraali ja etiikka kunnossa. Pitäisi siis etsiä poliittisen eliitin ulkopuolelta  ;D

Minä voin ilmottautua VAPAAEHTOISEKSI siihen kiusan tekiän virkaan, sillä ehdolla että saan RAJATTOT VALTAOIKEUDET. ;D

Ja mää voin ruveta valvomaan toimintaasi diktaattorina. Sellaisena "henkivartijana" joka kopauttaisi Sinua nuijalla jos homma menisi överiksi  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Älä unohda...
Diktatuuri olisi kyllä paras "hallitusmuoto". Olisi vaan yksi kiusantekijä eikä 5,3 miljoonaa  :D
Sillä ehdolla et se ei ois Vladi-Väykky  :P :P   ;D ;D
Ei tietenkään  :o Se voisi olla joku nimetön ja kasvoton ihminen jolla olisi moraali ja etiikka kunnossa. Pitäisi siis etsiä poliittisen eliitin ulkopuolelta  ;D
Minä voin ilmottautua VAPAAEHTOISEKSI siihen kiusan tekiän virkaan, sillä ehdolla että saan RAJATTOT VALTAOIKEUDET. ;D
Ja mää voin ruveta valvomaan toimintaasi diktaattorina. Sellaisena "henkivartijana" joka kopauttaisi Sinua nuijalla jos homma menisi överiksi  ;D

Älä sit unohda varotuslaukauksia... se saattaa suunnitella kataluuksia vaik ei oo viel niitä tehny  :P ;D

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Kiksit...
Poliittinen käytös vaaleissa on tietyllä tapaa verrattavissa sijoittamiseen . Pitää toki tarkoin harkita kumman ehdokkaan kannattajille  tekee kiusaa Salen vai Lipposen. Helpoin tapa tehdä kiusaa molemmille puolueille on jättää kokonaan äänestämättä jos molemmat ovat toisella kierroksella ja näin minä tulen tekemään tässä tilanteessa . ;D Jos taas Väyrynen olisi toisella kierroksella Salen kanssa niin kiusaa tehdään kokkareille  . Jos soini ja sale ovat toisella kierroksella niin en osaa vielä sanoa äänestyskäyttäymistäni sillä vielä en ole hahmottanut kumpi kiusanteko tuottaisi parhaat kiksit  ;D

Ekalla varvilla sitä kuiskauksen maalimanmestaria... ja tokalla tietty Timppaa... sehä halkee kannatukseensa ja PerSut halkee heti sen jälkee, joo  ::) :P   ;D ;D


Enpä olisi heti äkikseltään uskonut että aaliksella olisi mulle jotain annettavaa ,mutta tämäkin on nyt sitten nähty. Nimittäin nyt vaalien toisen kierroksen tilanteeseen tulikin heti uusi näkökulma . Aalis epäili että timppa ja persut halkeasivat voittaessa  ,mutta jos kokkareet halkeaisikin raivosta hävitessään niin silloin se olisi ehdottomasti harkinnan arvoinen asia  . ::) :P :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokeilu...
Ekalla varvilla sitä kuiskauksen maalimanmestaria... ja tokalla tietty Timppaa... sehä halkee kannatukseensa ja PerSut halkee heti sen jälkee, joo  ::) :P   ;D ;D
Enpä olisi heti äkikseltään uskonut että aaliksella olisi mulle jotain annettavaa ,mutta tämäkin on nyt sitten nähty. Nimittäin nyt vaalien toisen kierroksen tilanteeseen tulikin heti uusi näkökulma . Aalis epäili että timppa ja persut halkeasivat voittaessa  ,mutta jos kokkareet halkeaisikin raivosta hävitessään niin silloin se olisi ehdottomasti harkinnan arvoinen asia  . ::) :P :P

Kokeile ihmeessä   :P :P   ;D ;D  ...ja lisään vielä tän = SDP:n presidenttiehdokas Paavo Lipponen käytti muista ehdokkaista kovia sanoja puolueensa tilaisuudessa. Paavo Lipponen puhui sunnuntaina SDP:n opiskelijoiden liittokokouksessa Helsingin Työväentalolla. Youtubessa on julkaistu videoita Lipposen puheesta.
+
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=67680:lipponen-arvostelee-rankasti-toisia-ehdokkaita&catid=6:politiikka-paeaeuutinen-&Itemid=30

Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:11:39 kirjoittanut Aulis Anttila

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Aikoinaan tuli "mustasta hevosesta"pressa---

Aulis Anttila

  • Vieras
Ken hän oli ? ? ?
Aikoinaan tuli "mustasta hevosesta"pressa---

Mä en muista ku Lauri Kristian Relanderin olleen musta kaakki...? ? ?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kiksit...
Poliittinen käytös vaaleissa on tietyllä tapaa verrattavissa sijoittamiseen . Pitää toki tarkoin harkita kumman ehdokkaan kannattajille  tekee kiusaa Salen vai Lipposen. Helpoin tapa tehdä kiusaa molemmille puolueille on jättää kokonaan äänestämättä jos molemmat ovat toisella kierroksella ja näin minä tulen tekemään tässä tilanteessa . ;D Jos taas Väyrynen olisi toisella kierroksella Salen kanssa niin kiusaa tehdään kokkareille  . Jos soini ja sale ovat toisella kierroksella niin en osaa vielä sanoa äänestyskäyttäymistäni sillä vielä en ole hahmottanut kumpi kiusanteko tuottaisi parhaat kiksit  ;D

Ekalla varvilla sitä kuiskauksen maalimanmestaria... ja tokalla tietty Timppaa... sehä halkee kannatukseensa ja PerSut halkee heti sen jälkee, joo  ::) :P   ;D ;D


Enpä olisi heti äkikseltään uskonut että aaliksella olisi mulle jotain annettavaa ,mutta tämäkin on nyt sitten nähty. Nimittäin nyt vaalien toisen kierroksen tilanteeseen tulikin heti uusi näkökulma . Aalis epäili että timppa ja persut halkeasivat voittaessa  ,mutta jos kokkareet halkeaisikin raivosta hävitessään niin silloin se olisi ehdottomasti harkinnan arvoinen asia  . ::) :P :P

Mulla on parempi neuvo. Sillä pääsee pitkälle kun ei äänestä Kokoomusta(sis. rkp, krist.) ja kommunistiä(tähän lahkoon luetaan vihreät, sdp, vas.liit., )
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."