Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Känny  (Luettu 7057 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Känny
Joku N70 malli tämä nokialainen on. On yllättänyt iloisesti kestävyydellään, ollut jo monta vuotta mukana kaikessa menossa ja ei ole sammutusta kummempaa "huoltoa" kaivannut toimiakseen. Akku tosin alkaa olla vähän huono, mut normaalipäivänä yön yli latauksella pärjää päivän. Alussa epäilin että liukuläpällinen puhelin ei tulisi minun käytössäni kestämään kovin pitkään.

Sinänsä hauskaa että ainoa puhelin joka meni käytössä rikki oli "työmiehen puhelin" eli nokian 6250 tjsp. Tippui tietä paikattaessa rintataskusta ja näyttöön tuli vikaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Känny
Minkäs merkkisellä ja mallisella puhelimella igorilaiset soittelee? SKN käyttää Nokian E55:sta.
Monenlaista (liian monta) on vuosien varrella ollut.

Jossain vaiheessa siirryin kahden puhelimen käyttäjäksi. Syynä on se, että työsuhdepuhelin on Soneran verkossa, mutta ei kuulu kotona. Kuuluvuuden määrittelen niin, että pitäis pystyä sohvaselässä tai pöydän vieressä puhumaan ilman, että joutuu menemään ulos. "Navettapuhelin" on DNAn verkossa ja siinä oli kytkynokia puhelimena. 6151 -malli ei kestänyt kahta vuotta minkä sopimus....emännällä kyllä sama puhelin on ollut kohta kolme vuotta!

Tällä hetkellä navettapuhelimena on läppämalli Nokia 6555 ja työnumerossa on Nokia E90. Olen kyllä totaalisen kyllästynyt nokialaisten ongelmiiin ja kokeilussa onkin nyt mm. iPhone.

Työpaikan puhelimet ovat pääosin E-sarjaa, E51 oli hyvä, vaikka huollossa on käytetty niitäkin. 9300(i) -puhelimet ovat olleet todella kestäviä (jos ei oo pudoteltu). Huonompaan suuntaan tuntuvat vaan menevän, toiminnaltaan ja kestävyydeltään.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

www.mortti.us

Vs: Känny
Olen käyttänyt  jo toista vuotta HTC merkkistä kämmekkää, wintoosa pohjanen kommunikaattoria vastaava.
 pelittää ihan hyvin vaikka joutu 10 minuutiksi pesukoneeseen vaatteittten taskussa.
toimii töissäkin mutta ei kannata laittaa varkkujen takataskuun, siloin halkesi lasi mutta eise käyttöä ole haitannu.
siis tämän edeltäjä http://www.m-technology.fi/htc/htc_touch_pro2.htm

Uusi on harkinnassa kuhan rikastuu ,,
ehkä http://www.m-technology.fi/htc/htc_hero.htm

tai..http://www.m-technology.fi/htc/htc_desire.htm
www.sulax.fi
www.urakkauunot.com
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

perttu1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: Känny
Samsung B-2700, todella tyytyväinen jo vuoden :)

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Känny
IPhone 3Gs on ollut nyt 4kk ja hyvin on toiminut ja tykännyt olen.