Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KAUHUskenaario:  (Luettu 4232 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65492
Vs: KAUHUskenaario:
miten niin söisi?   eikös ne ole jo menny?    työkkäriinkii jo lainarahaa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: KAUHUskenaario:
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/29/kauhuskenaario-nain-kreikka-soisi-elakkeemme/201113864/12?ref=ise

mitäs  kepu  poraat  kun  mari kiviniemi  tyhmyyteen  asti  vaalikeskustelussa
toisti  toistamistaan   sitä  että   suomen  on  kannettava  vastuu,,,,,,,ja
se  tarkoittaa että  rahamme  menevät,,,,,vaikka  ei  tuota  kepu  tosiaan  ymmärrä :o

simmo

  • Vieras
Vs: KAUHUskenaario:
[quote au ;D  ;Dlink=topic=30663.msg501221#msg501221 date=1317268448]
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/29/kauhuskenaario-nain-kreikka-soisi-elakkeemme/201113864/12?ref=ise
[/quote]
-voi veikkonen,kobra luopuu mielellään eläkkeestään Kreikan hyväksi ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: KAUHUskenaario:
Tästähän puhuttiin jo -10 keväällä ensimmäisen pelastusoperaation yhteydessä. Persuille kaikki on kerran vuodessa uutta ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: KAUHUskenaario:
[quote au ;D  ;Dlink=topic=30663.msg501221#msg501221 date=1317268448]
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/29/kauhuskenaario-nain-kreikka-soisi-elakkeemme/201113864/12?ref=ise

-voi veikkonen,kobra luopuu mielellään eläkkeestään Kreikan hyväksi ;D
Tuskin kobran täytyy eläkkeestään luopua, se vain rahoitetaan eri tavalla, eli me nuoremmat ikäpolvet poljemme vaan kovempaa. Eli kiitti vaan kaikille suurille ikäluokille kun olette luoneet tänne jonkun ihmeellisen valtio maksaa  ja huolehtii kaikesta demarilandian.  :P

Ja nyt persut sitten pitää siitä vielä kiinni kynsin ja hampain, rajat kiinni ja jne...

Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:11:50 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: KAUHUskenaario:
[quote au ;D  ;Dlink=topic=30663.msg501221#msg501221 date=1317268448]
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/29/kauhuskenaario-nain-kreikka-soisi-elakkeemme/201113864/12?ref=ise
-voi veikkonen,kobra luopuu mielellään eläkkeestään Kreikan hyväksi ;D
Tuskin kobran täytyy eläkkeestään luopua, se vain rahoitetaan eri tavalla, eli me nuoremmat ikäpolvet poljemme vaan kovempaa. Eli kiitti vaan kaikille suurille ikäluokille kun olette luoneet tänne jonkun ihmeellisen valtio maksaa  ja huolehtii kaikesta demarilandian:P
[/quote]

eikö vastuun kanto enää kiinnostakaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: KAUHUskenaario:
Mä en ole kokkari, tuo vastuunkanto kuulostaa vähän kokkareille heitetylle herjalle. Mutta juu, vastuunkanto kiinnostaa, mutta se vaatii euroopan tiiviimpää integraatiota, kansallisvaltioiden vallan vähentämistä, ihmisten suurempaa liikkuvuutta, vähemmän kaiken maailman ihmeellisiä tukia (mm. maataloustuki) ja yksilölle suurempaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa ja samalla vastuuta omasta hyvinvoinnistaan. Siinä sulle vastuuta. Jos nyt päätetään, niin mä olen vapaaehtoinen hoitamaan omat eläkejärjestelyni, tuleeko apilas messiin vai piiloudutko pottukuoppaan?
Nothing is Something Worth Doing

jeep

  • Vieras
Vs: KAUHUskenaario:
Mä en ole kokkari, tuo vastuunkanto kuulostaa vähän kokkareille heitetylle herjalle. Mutta juu, vastuunkanto kiinnostaa, mutta se vaatii euroopan tiiviimpää integraatiota, kansallisvaltioiden vallan vähentämistä, ihmisten suurempaa liikkuvuutta, vähemmän kaiken maailman ihmeellisiä tukia (mm. maataloustuki) ja yksilölle suurempaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa ja samalla vastuuta omasta hyvinvoinnistaan. Siinä sulle vastuuta. Jos nyt päätetään, niin mä olen vapaaehtoinen hoitamaan omat eläkejärjestelyni, tuleeko apilas messiin vai piiloudutko pottukuoppaan?
Eli, rikollisuus nousuun ?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: KAUHUskenaario:
Mä en ole kokkari, tuo vastuunkanto kuulostaa vähän kokkareille heitetylle herjalle. Mutta juu, vastuunkanto kiinnostaa, mutta se vaatii euroopan tiiviimpää integraatiota, kansallisvaltioiden vallan vähentämistä, ihmisten suurempaa liikkuvuutta, vähemmän kaiken maailman ihmeellisiä tukia (mm. maataloustuki) ja yksilölle suurempaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa ja samalla vastuuta omasta hyvinvoinnistaan. Siinä sulle vastuuta. Jos nyt päätetään, niin mä olen vapaaehtoinen hoitamaan omat eläkejärjestelyni, tuleeko apilas messiin vai piiloudutko pottukuoppaan?
Eli, rikollisuus nousuun ?
Missä kohtaa mä niin väitin?
Nothing is Something Worth Doing

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: KAUHUskenaario:
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/09/29/kauhuskenaario-nain-kreikka-soisi-elakkeemme/201113864/12?ref=ise

mitäs  kepu  poraat  kun  mari kiviniemi  tyhmyyteen  asti  vaalikeskustelussa
toisti  toistamistaan   sitä  että   suomen  on  kannettava  vastuu,,,,,,,ja
se  tarkoittaa että  rahamme  menevät,,,,,vaikka  ei  tuota  kepu  tosiaan  ymmärrä :o

ymmärtää
ja se näkkyy vaalituloksessaki
taitaa olla jotku muut ketkä ei ummarra :)

mutta ei voi kapustalla vaatia jos on lusikalla anettu :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

jeep

  • Vieras
Vs: KAUHUskenaario:
Kansan valitsemat päättäjät olivat myös edellinen hallitus ja sitä edellinen jne, sellainen kansa kuin päättäjät. Ou stök stök stök, futaaks daiju ja onks siel "pururadassa" enää mitään......

Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:12:43 kirjoittanut jeep

jeep

  • Vieras
Vs: KAUHUskenaario:
Mä en ole kokkari, tuo vastuunkanto kuulostaa vähän kokkareille heitetylle herjalle. Mutta juu, vastuunkanto kiinnostaa, mutta se vaatii euroopan tiiviimpää integraatiota, kansallisvaltioiden vallan vähentämistä, ihmisten suurempaa liikkuvuutta, vähemmän kaiken maailman ihmeellisiä tukia (mm. maataloustuki) ja yksilölle suurempaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa ja samalla vastuuta omasta hyvinvoinnistaan. Siinä sulle vastuuta. Jos nyt päätetään, niin mä olen vapaaehtoinen hoitamaan omat eläkejärjestelyni, tuleeko apilas messiin vai piiloudutko pottukuoppaan?
Eli, rikollisuus nousuun ?
Missä kohtaa mä niin väitin?
Tuohan on väistämätön yhtälö, sekä yhtä sairas visio kuin edellinen hallitus.

http://areena.yle.fi/ohjelma/1674621
Katso ::) ja kelaa ???

Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:13:00 kirjoittanut jeep

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: KAUHUskenaario:
Superfroggi on oikeassa ja jeeppi taas nelivedon maailmassa. Rikollisuus ei nouse sillä, että ihmiset oppivat moraalista vastuuta elämästään ja toisistaan. Nythän tilanne on aivan käsittämätön, jokainen jeeppidemu uskoo, että valtio vastaa ja yhteiskunta huolehtii, mää saan olla kuin ellun kana pellossa.

Toisten elämästä huolehtimisen sijaan on huolehdittava omastaan. Siihen ei persulandia kykene.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

  • Vieras
Vs: KAUHUskenaario:
Superfroggi on oikeassa ja jeeppi taas nelivedon maailmassa. Rikollisuus ei nouse sillä, että ihmiset oppivat moraalista vastuuta elämästään ja toisistaan. Nythän tilanne on aivan käsittämätön, jokainen jeeppidemu uskoo, että valtio vastaa ja yhteiskunta huolehtii, mää saan olla kuin ellun kana pellossa.

Toisten elämästä huolehtimisen sijaan on huolehdittava omastaan. Siihen ei persulandia kykene.
http://www.youtube.com/watch?v=7xH6rKGG4v8