Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Ottakaa huostaan"  (Luettu 2137 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: "Ottakaa huostaan"
Luin samaa aamulla ja olen vieläkin sanaton...  :(
Nothing is Something Worth Doing

Tuulia

  • Vieras
Vs: "Ottakaa huostaan"
Luin samaa aamulla ja olen vieläkin sanaton...  :(
  Onhan se ihanampaa kuherrella uuden rakkaan kainalossa, kuin kuunnella murrosikäisten lasten oikuttelua...

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: "Ottakaa huostaan"
ONKO? Mitäs lapsi tuntee?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: "Ottakaa huostaan"
kuuntelin aamulla uutisia ratiosta ja ällistyin!    ei helvetti, ilmankos niitä ongelmia on kun pennut kun tulee tiettyyn ikään niin laitetaan kiertoon kuin suomisoffan sötökset ekotoreille!         "en kattele yhtän minuttia siun äittelyä, perkule, just mänen sossutätin luo laittaan siut sijaiskotiin!"

            mutta millasela kasvatuksella tollasia vanhempia oikein tehty?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: "Ottakaa huostaan"
Luin samaa aamulla ja olen vieläkin sanaton...  :(
  Onhan se ihanampaa kuherrella uuden rakkaan kainalossa, kuin kuunnella murrosikäisten lasten oikuttelua...

montaas teiniä tuulia on laittanut kiertoon :(

***** näitä nyky ajan ääliö vanhempia >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Tuulia

  • Vieras
Vs: "Ottakaa huostaan"
Luin samaa aamulla ja olen vieläkin sanaton...  :(
  Onhan se ihanampaa kuherrella uuden rakkaan kainalossa, kuin kuunnella murrosikäisten lasten oikuttelua...

montaas teiniä tuulia on laittanut kiertoon :(

***** näitä nyky ajan ääliö vanhempia >:(   
      Tuulia kantaa kyllä vastuun omista lapsistaan...    Itsekkyys ja oman navan ympärillä pyöriminen ovat niitä avainsanoja, jotka johtavat tällaiseen lopputulokseen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: "Ottakaa huostaan"
... ei kai nyt pelkästään oman navan ympärillä piiriä pyörien...!           kun kattelee iltapuolisin noilla kylillä (maali ) touhua niin ei voi kuin ihmetellä että mitähän eräilläkin päässä oikein pyörii!

          ennen lapset oli vanhuuden turva ja nyt tuntuu että vanhuksen turma! hyi helvetti!

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: "Ottakaa huostaan"
Perhekoti maksaa yhteiskunnalle n. 60 000€ vuodessa/huostaanotettu. Jos tuollaiselle perheelle tarjottaisiin vaikka 20 000€/ vuosi puhtaana käteen etteivät laittaisi sijoitukseen niin kaikki voittaisivat :-\
Olisikohan syytä nostaa lapsilisiä, vai saako ne myös huostaanotetusta?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Tuulia

  • Vieras
Vs: "Ottakaa huostaan"
Perhekoti maksaa yhteiskunnalle n. 60 000€ vuodessa/huostaanotettu. Jos tuollaiselle perheelle tarjottaisiin vaikka 20 000€/ vuosi puhtaana käteen etteivät laittaisi sijoitukseen niin kaikki voittaisivat :-\
Olisikohan syytä nostaa lapsilisiä, vai saako ne myös huostaanotetusta?

Eihän tässä olekaan syynä raha, vaan :

"Osa uusperheiden vanhemmista on valmiita luopumaan aiemmasta liitosta syntyneistä lapsistaan vapaaehtoisesti keskittyäkseen uuteen perheeseen. Lastensuojeluviranomaisten mukaan yksi syy nuorten huostaanottojen lisääntymiseen on se, että osa uusperheiden vanhemmista tarjoaa itse omaa murrosikäistä lastaan huostaanotettavaksi."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: "Ottakaa huostaan"
ihan sama periaate kuin sohvakaupoissa!     meiltä uusi sisään ja viemme vanhan mennessämme!

               ja vandaa on oiva esimerkki toiminnasta!      kyllä on kiva kun on fiksut vanhemmat, tulee paljon valistuneita jälkeläisiä!.... -sijoitettavaksi!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: "Ottakaa huostaan"
"Osa uusperheiden vanhemmista on valmiita luopumaan aiemmasta liitosta syntyneistä lapsistaan vapaaehtoisesti keskittyäkseen uuteen perheeseen. Lastensuojeluviranomaisten mukaan yksi syy nuorten huostaanottojen lisääntymiseen on se, että osa uusperheiden vanhemmista tarjoaa itse omaa murrosikäistä lastaan huostaanotettavaksi."

***Mää luulen, että useimmat terveen murrosikäisen lapsen vanhemmat vois välillä huostaanotatuttaa
     pirullisen kiukuttelevan murrosikäisensä.
Kui mää ain olen paras?

Tuulia

  • Vieras
Vs: "Ottakaa huostaan"
"Osa uusperheiden vanhemmista on valmiita luopumaan aiemmasta liitosta syntyneistä lapsistaan vapaaehtoisesti keskittyäkseen uuteen perheeseen. Lastensuojeluviranomaisten mukaan yksi syy nuorten huostaanottojen lisääntymiseen on se, että osa uusperheiden vanhemmista tarjoaa itse omaa murrosikäistä lastaan huostaanotettavaksi."

***Mää luulen, että useimmat terveen murrosikäisen lapsen vanhemmat vois välillä huostaanotatuttaa
     pirullisen kiukuttelevan murrosikäisensä.

Niin...välillä...     :(