Viimeksi muokattu: 13.05.11 - klo:23:25 kirjoittanut Mäksä
Jos savikoilla touhutaan, niin ehdottomasti laahavannas. Jälkihara ratkaisee mielestäni kuorettumisongelman aika pitkälle, eikä renkaan kuviollakaan pitäisi olla enää merkitystä.
Kyllähän toi rapidin laatu on omassa luokassaan. Esim. jokaisessa vannaskiekossa on rasvanippa, kiekkojen kulutuskestävyys on melkoinen. Tutkikaa tumen ja väderin sitkaimia. Väderillä kiinnitys rungossa valuosalla tehty. Merkkarin vahvuus ainakin viismillistä plootua. Tässä pari yksityiskohtaa.Sitten ihmetellään, kun hintaa on tähtitieteellisesti. Mutta se on vaan sillä tavalla, että laatua ei tyhjästä voi nyhjäistä. Jos meinaa laadukkaan kamppeen tehdä, niin osiin on pistettävä rahaa kiinni.Ihme homma, kun kotimaisista kilpailijoista pyydetään yhtä paljon mitä ruotsalaisesta koneesta, vaikka jälkimmäisessä osien kulutuskestävyys ja laatu on jotain ihan muuta.
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 14.05.11 - klo:12:55Kyllähän toi rapidin laatu on omassa luokassaan. Esim. jokaisessa vannaskiekossa on rasvanippa, kiekkojen kulutuskestävyys on melkoinen. Tutkikaa tumen ja väderin sitkaimia. Väderillä kiinnitys rungossa valuosalla tehty. Merkkarin vahvuus ainakin viismillistä plootua. Tässä pari yksityiskohtaa.Sitten ihmetellään, kun hintaa on tähtitieteellisesti. Mutta se on vaan sillä tavalla, että laatua ei tyhjästä voi nyhjäistä. Jos meinaa laadukkaan kamppeen tehdä, niin osiin on pistettävä rahaa kiinni.Ihme homma, kun kotimaisista kilpailijoista pyydetään yhtä paljon mitä ruotsalaisesta koneesta, vaikka jälkimmäisessä osien kulutuskestävyys ja laatu on jotain ihan muuta.Juur noin.
takapyörä koneella sopii paremin sinne ahtaalle kytötiälle yms....
Jos savikoilla touhutaan, niin ehdottomasti laahavannas.