Samanlaisia kokemuksia on täälläkin, joskus koitettiin ajaa ilman levitintä sahanpurua pururadalle, mutta siinäkin täytyi viiden kuorman jälkeen jo tehdä vähän remonttia.
Venetraileriksikin se on vähän turhan korkea.
Neuvoisin irroittamaan kärrystä valopistorasian, joka on kärryn ainoa käyttökelpoinen osa, ja myymään loput romuraudaksi päivän hintaan.
On sillä kuitenkin paska levinny peltoon viimeset 20-vuotta.
Ensimmäinen homma on asentaa kannatin raudat ketjuille, pituus suunnassa kärrin alle, jottei kolat tajerru runkopalkkeihin, ja kärristä tule kanootti. Seuraavaksi joutuu tekemään ketjupyörille kaapimet, koska semmosia ei velivenäläinen ole älynnyt itse tehdä, vaikka järkikin sanoo ,että pehkuinen paska kiertyy pyörien ympärille palloksi. Pitämällä ketjun kiristykseen sopivan kiintolenkkiavaimen aina mukana, ja ketjut pinkeellä, pääsee jo aika pitkälle ilman remontteja.