Kuten jo tuossa aiemmin mainitsin PYÖRÖPAALAIMET OVAT SUUNNITELTU VAIN OLjEN JA KUIVAN KORSIREHUN PAALAUKSEEN.Säilörehut tehdään muilla koneilla.Silpun pituus on mitä on ja säilöntäainetta ei käytetä koneen vuoksi.JA varastointi ja säilöntätappiot huomattavat.
Claasin 46 oli jo vuonna 1990 suunniteltu säilörehun paalaukseen. Ja nyky paalaimet on jo huippuvehkeitä siihen verrattuna.
Ei mun ole tarvinnut paaleja metsään ajella, vaikka en säilöntäaineta käytä. Reikäiset paalimuovit niitä ongelmia lähinnä aiheuttaa.
Naapurit kyllä näyttää lämmeneitä siilo ja aumarehuja metsään ajelevan kuormakaupalla.
Joo ei toi nelitonnisen väite oikeen pirä paikkaansa. Meiränki claatzi 255 nordrikki näytti leijonankyntensä toissapäivänä reilun 4ha apilavainiolla. (pääsi kyllä helpolla, kun sai karheet olla rauhas vajaa 2vrk. Jotten sanoosi, että KLAASSIN YLIVOIMAA... On muuten pysyny ehjänä jo ties kuinka monetta päivää eikä kyllä hajoo huomennakaan, kun ei paalata. Takaportin ketju näyttää vähä venähtäneeltä ja saranarummun tienoilta kuuluu säännöllinen narina aina joka kierroksella (akseli poikki tai välilaippa irti tai sit taas joku laakeri menos) tarkemmin ku muisteloo, tuo narahdus on kyllä tainnu kuulua jo parisen vuotta sitten, mutta nyt alkaa olla niin säikkynä ihan muuten vaan. Ainut syy ketjun kestämiseen oli se, että uusi ketju oli matkas hytin laattialla vähä niinku uhkana, jotta kestäkkös perkeles.