Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työaikakirjanpito  (Luettu 6998 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Työaikakirjanpito
Eikös palkkatyöntekijän työaikaa pidä seurata ja pistää talteen kaikki työajat. Meillä ainakin (on tosin ulkomaalainen) työntekijän työajat on taulukossa ja kuun lopussa molemmat osapuolet allekirjoittavat laput ja kopio kummallekin todisteeksi. Olikohan viisi vuotta (rouva tietäis nää jutut paremmin kuin mä) aikaa vaatia oikaisua jos on maksettu jotakin väärin. Lisäksi oleskeluluvan saaneiden työaikoja seurataan viranomaisten toimesta, jottei kyseessä ole ihmiskauppa tai muu vastaava kriminaali toiminta.
No mamujen kanssa tuon ymmärtää... Muuten kyllä rupee menemään ihan pelleilyksi nämä työaikalainsäädännöt  ;D

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Työaikakirjanpito
En mä kyllä maatalouden tunteja mihinkään kirjaa. Vois olla pian karu totuus, että niitä tunteja tulee aivan liikaa ansioon nähden.

Mutta jos tuollainen pakko olis, niin ehdottomasti kännykässä se käyttöliittymä pitäis olla. Mitään erillistä tablettia/läppäriä en kyllä haluaisi lisäksi kantaa mukana. Yksinkertaisesti valittais tehtävä työ listasta ja aloita/lopeta. Lisäksi mahdollisuus manuaaliseen aloitus/lopetusajan syöttöön, jos ei heti oo muistanu näppäillä. Konetyölle vois ottaa liikkeelläoloajan ja kuljetun matkan GPS:stä, kun sekin kaikista kunnollisista kännyköistä löytyy. Kännykästä tiedot vois singahtaa joko palveluntarjoajan palvelimelle, joita vois web-selaimella sitten tutkia tai sähköpostin liitteenä omalle koneelle, jossa ylihintainen ohjelma osaisi sen sitten avata.

Edit:

Lisäksi tuli mieleen, että niitä valittavia töitä olisi hyvä voida muokata siellä tietokoneen käyttöliittymässä ja siirtää sitten kännykkään. Kukin vois sitten lisätä vain semmoiset hommat mitä oikeasti tekee ja tiputtaa pois kaikki turhat. Kännykällä ei mun mielestä oo häävi näppäillä yhtään mitään, jos ei ole pakko.

Viimeksi muokattu: 17.07.13 - klo:00:10 kirjoittanut Jerry

Jätkä

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 17.07.13 - klo:08:28 kirjoittanut Jätkä

7930

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: Työaikakirjanpito

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8432
Vs: Työaikakirjanpito
En mä kyllä maatalouden tunteja mihinkään kirjaa. Vois olla pian karu totuus, että niitä tunteja tulee aivan liikaa ansioon nähden.

Mutta jos tuollainen pakko olis, niin ehdottomasti kännykässä se käyttöliittymä pitäis olla. Mitään erillistä tablettia/läppäriä en kyllä haluaisi lisäksi kantaa mukana. Yksinkertaisesti valittais tehtävä työ listasta ja aloita/lopeta. Lisäksi mahdollisuus manuaaliseen aloitus/lopetusajan syöttöön, jos ei heti oo muistanu näppäillä. Konetyölle vois ottaa liikkeelläoloajan ja kuljetun matkan GPS:stä, kun sekin kaikista kunnollisista kännyköistä löytyy. Kännykästä tiedot vois singahtaa joko palveluntarjoajan palvelimelle, joita vois web-selaimella sitten tutkia tai sähköpostin liitteenä omalle koneelle, jossa ylihintainen ohjelma osaisi sen sitten avata.

Edit:

Lisäksi tuli mieleen, että niitä valittavia töitä olisi hyvä voida muokata siellä tietokoneen käyttöliittymässä ja siirtää sitten kännykkään. Kukin vois sitten lisätä vain semmoiset hommat mitä oikeasti tekee ja tiputtaa pois kaikki turhat. Kännykällä ei mun mielestä oo häävi näppäillä yhtään mitään, jos ei ole pakko.

Suomalaisethan tottelee mitä vaan virkamiestä, jos ne määrää asioita. :D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65604
Vs: Työaikakirjanpito
ja vaikka net virtamiehet vaan aatelis jotain vaatia niin joku keksiii otta rahat pois säikyimmiltä ja tehä jonkin susiohjelman joka takkuaa sitten niin perkeleesti mutta onpa homma "hoidossa" tyyliä.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Työaikakirjanpito
Oman työajan mä merkkaan ihan vaan ruutuvihkoon (ei kaadu käyttis) ja sit excelillä lasken yhteen. Totuus on aika karu ja se tuntipalkka on aika huono. Se on sit eri asia, mitä kukin laksee työksi, jos haluaa vertailla työaikoja toisten kanssa. Tosin isompi ongelma on siinä, että melko harva merkkaa työaikojaan.