Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dieseliä tankkiin?  (Luettu 7641 kertaa)

hogi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 374
Vs: Dieseliä tankkiin?


Muok: Kannattaako muuten säiliöosto dieselin osalta? Vai ajattelitko vain veron vaikutuksen takia ennen vuoden vaihdetta.?

Oon pitäny verollistakin kotona, just viime viikolla tilasin 2000l, hinta 1,302 e/l. Se on vaan niin paljon mukavampaa kun ei tarvitse käydä erikseen huoltoaseman tankilla, tulee helposti muutama sata kilsaa vuodessa ylimääräistä ajoa.

Homma varmaan loppuu ensi vuoden jälkeen, täällä on tulossa suhteellisen tiukat määräykset yksityisten polttoaineiden tankkauspisteille, pitäis alkaa rakentamaan suojakalvoja yms. maahan, joten parempi pistää säiliöt stenalle.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Dieseliä tankkiin?


Muok: Kannattaako muuten säiliöosto dieselin osalta? Vai ajattelitko vain veron vaikutuksen takia ennen vuoden vaihdetta.?

Oon pitäny verollistakin kotona, just viime viikolla tilasin 2000l, hinta 1,302 e/l. Se on vaan niin paljon mukavampaa kun ei tarvitse käydä erikseen huoltoaseman tankilla, tulee helposti muutama sata kilsaa vuodessa ylimääräistä ajoa.

Homma varmaan loppuu ensi vuoden jälkeen, täällä on tulossa suhteellisen tiukat määräykset yksityisten polttoaineiden tankkauspisteille, pitäis alkaa rakentamaan suojakalvoja yms. maahan, joten parempi pistää säiliöt stenalle.

No ostin tuon 2000+ litraa ja lupasivat tosiaan 1,39, joten ei hirveesti hyötyä ole, mutta kun tosiaan tilanne on sama kuin hogilla, että pitää lähteä meikäläisen ajuilla melkein asiakseen aina tankkaamaan parinkymmenen kilsan päähän aina auto, niin kyllä kait siitä jonkunmoinen hyöty ajan kanssa tulee. Tosin moni asia kerkeää aina ajan juoksussa muuttumaan, mutta ajattelin koetella onneani juurikin tuon veroedunkin nimissä..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...