Joo ylikokoinen se on. Mutta parempi olla suurehko, kuin sillälaila että ongelmapaalin kanssa puklailee ylös.
Lähes kaikki merkit saa laittaa kyllä ihan samalle viivalle. Ainoastaan junkkari ja faresin täytyy olla edullisempi kuin muut että itse ottaisin. Kuhn, jf, seko, beecon on ainakin ihan keskenään vertalukelpoisia. Elho on kuulemma kanssa ihan täysvaunu. Jos nyt merkkeihin mennään. Keskusliikekaupassa on se hyvä puoli että saa aina hukattua vaikeamminkin realisoitavaa tavaraa mukana, edes johonkin hintaan. Mikä tää merkki olikaan jota juur jossakin lehdessä esiteltiin, kolmipyöränen itsekulkeva pystyruuvivaunu. Teoriassa tosi kiinnostava, vaan nykyisellään ei ole mulla ajankohtainen.
Ja ei käytettyä kannata karttaa, nämä ovat idioottivarmoja kun pysyy pystyruuvivaunuissa. Aikaamyöten pohja ja säiliön alalaita kuluu puhki. Vaihteet ovat mitoitettu jo kaikissa "ikuiseksi". Vaaka on kallis korjailla jos rupeaa krenaa. Ja jos et ole ennen apevaunua käyttänyt. On käytetty vaikka pienempikin ihan ok vaihtoehto. Sitä toista ostaessaan on niin paljon viisaampi, mitä vaunulta haluaa ja mitä varusteita tarvii/arvostaa. Teoriassa vaunut ovat samanlaisia ja yksikertaisia. Mutta yksikin asia joka käytössä viduddaa, muuttuu valtaviin mittoihin kun laitetta käytetään pahimmillaan monta kertaa päivässä, 365 pv vuodessa. Myös väsyeenä ja jonkun muun asian viduddaessa.
Tässä mun ohjeet, ehkä sen lisään vielä että jos joku jumaloi jotakin merkkiä, eikä omaa oikeasti kokemusta muusta saman vuosikymmenen laitteesta. Muista siirtää kommentti suoraan mappi ÖÖ. Siellä on tilaa. Fanaattisuus kertoo kokemattomuudesta.