Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe levenevät aurat  (Luettu 5239 kertaa)

keissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
levenevät aurat
Toimiiko vaman levenevä aura traktorin etukuormaajassa vai täytyykö koneena olla pyoräkuormaaja

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: levenevät aurat
Toimiiko vaman levenevä aura traktorin etukuormaajassa vai täytyykö koneena olla pyoräkuormaaja
Raktoriihin on laitettu tuota 2500 mallia kovasti, jos nyt tarkootat mallia ELK. Ja ovat tykänneet siitä ilman sitä vakiona tulevaa magneettiventtiiliä, eli niin jotta molemmat siivet liikkuu samalla kertaa. Ei nyt ihan yhtäaikaa mutta kumminki.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: levenevät aurat
Ihan yliveto peli  ???
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

keissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: levenevät aurat
Toimiiko vaman levenevä aura traktorin etukuormaajassa vai täytyykö koneena olla pyoräkuormaaja
Raktoriihin on laitettu tuota 2500 mallia kovasti, jos nyt tarkootat mallia ELK. Ja ovat tykänneet siitä ilman sitä vakiona tulevaa magneettiventtiiliä, eli niin jotta molemmat siivet liikkuu samalla kertaa. Ei nyt ihan yhtäaikaa mutta kumminki.
kyllä just se elk2500 mp-liftin 255 kiinni

caseman

  • Vieras
Vs: levenevät aurat
Itsellä siipikauha EPS270, ja välillä tuntuu että numeroa pienempi olisi riittänyt. Painoa on turhan paljon, tai pitäisi olla isompi traktori/kuormaaja. Aurassa varmaan samajuttu, eli mitoittaa koko traktorin mukaan. :-\

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: levenevät aurat
Mun mielestä noi on leveneviä puskulevyjä."Aura"han on käsittääkseni laite joka kulkusuuntaan nähden vinon "terän" avulla kykenee siirtämään lunta/maata sivusuunnassa.Itse laitteista ei ole kokemusta mutta ilmeisesti niillä pystyy työntämään lunta eteenpäin huomattavasti enemmän kuin esim. alueauralla tai tavallisella kauhalla.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Uniq

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 112
  • Rakkautta ja koneurakointia jo vuodesta 2005
Vs: levenevät aurat
Mun mielestä noi on leveneviä puskulevyjä."Aura"han on käsittääkseni laite joka kulkusuuntaan nähden vinon "terän" avulla kykenee siirtämään lunta/maata sivusuunnassa.Itse laitteista ei ole kokemusta mutta ilmeisesti niillä pystyy työntämään lunta eteenpäin huomattavasti enemmän kuin esim. alueauralla tai tavallisella kauhalla.
:DDDDDDDDD juuri näin! :D

mutta joo, siis voi laittaa. itellä lähtee nyt 5 talvi 6620 jd:ssä leviävä keulal. perään vaan rapa, jossa sais olla painoo heti reiluummin. täs auran vaihtoo suunnitellut ja tollanen RP:n L2400 ois just nappeli tuohon meidän jd:hen ja näille pihoille mitä täs on. minkä kokoseen rattoriin suunnittelet?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: levenevät aurat
Mun mielestä noi on leveneviä puskulevyjä."Aura"han on käsittääkseni laite joka kulkusuuntaan nähden vinon "terän" avulla kykenee siirtämään lunta/maata sivusuunnassa.Itse laitteista ei ole kokemusta mutta ilmeisesti niillä pystyy työntämään lunta eteenpäin huomattavasti enemmän kuin esim. alueauralla tai tavallisella kauhalla.
:DDDDDDDDD juuri näin! :D

mutta joo, siis voi laittaa. itellä lähtee nyt 5 talvi 6620 jd:ssä leviävä keulal. perään vaan rapa, jossa sais olla painoo heti reiluummin. täs auran vaihtoo suunnitellut ja tollanen RP:n L2400 ois just nappeli tuohon meidän jd:hen ja näille pihoille mitä täs on. minkä kokoseen rattoriin suunnittelet?
Mä en ainakaan suunnittele minkään kokoiseen, U-auralla olen ajellu jo 6 talvea.Mutta olis kiva nähdä leveneväkin puskulevy livenä töissä, ihan mielenkiinnosta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

keissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: levenevät aurat
Mun mielestä noi on leveneviä puskulevyjä."Aura"han on käsittääkseni laite joka kulkusuuntaan nähden vinon "terän" avulla kykenee siirtämään lunta/maata sivusuunnassa.Itse laitteista ei ole kokemusta mutta ilmeisesti niillä pystyy työntämään lunta eteenpäin huomattavasti enemmän kuin esim. alueauralla tai tavallisella kauhalla.
:DDDDDDDDD juuri näin! :D

mutta joo, siis voi laittaa. itellä lähtee nyt 5 talvi 6620 jd:ssä leviävä keulal. perään vaan rapa, jossa sais olla painoo heti reiluummin. täs auran vaihtoo suunnitellut ja tollanen RP:n L2400 ois just nappeli tuohon meidän jd:hen ja näille pihoille mitä täs on. minkä kokoseen rattoriin suunnittelet?
case 5130 palapinta renkaat. Takana omavalmiste perälevy 3,2 (painava)