Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe korvamerkitön  (Luettu 19344 kertaa)

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: korvamerkitön
Kuskeilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin PASSATA vempulaa toukohousua joka ei saa itse laitettua korvamerkkiä!

Se on 100 % toukohousun homma huolehtia se merkki elukan korvaan asti. Laitteet ja välineet kyllä on saatavilla, jos MTK passattu paksuniska vaan TARTTUU HOMMAAN!

20 vuotta on mennyt ja asenne vammaiset mtk-isännät vaan jauhaa PASKAA korvamerkeistä!

Auto ei muuten ole häävi paikka laittaa merkkejä, ei siellä saa eläinta liikkumattomaksi, muuten kuin muiden eläinten väliin. Vammoja on tullut aivan liika jo muutenkin!

VOE ***** kun te karjamiehet ja naiset ootte kädettömiä!

Säälittävää!
Ennen EU:ta laitettiin kyllä merkki viimeistään autossa korvaan,parhaillaan taisi olla kaksikin.Sulla on melko surkee teuraskärry,jos siinä ei väliaitoja ole,jos en väärässä ole,on myös laiton.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: korvamerkitön
hups.  onko verkkoaidat nutikoilla laittomia?      entä sähköaidat?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: korvamerkitön
Kuskeilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin PASSATA vempulaa toukohousua joka ei saa itse laitettua korvamerkkiä!

Se on 100 % toukohousun homma huolehtia se merkki elukan korvaan asti. Laitteet ja välineet kyllä on saatavilla, jos MTK passattu paksuniska vaan TARTTUU HOMMAAN!

20 vuotta on mennyt ja asenne vammaiset mtk-isännät vaan jauhaa PASKAA korvamerkeistä!

Auto ei muuten ole häävi paikka laittaa merkkejä, ei siellä saa eläinta liikkumattomaksi, muuten kuin muiden eläinten väliin. Vammoja on tullut aivan liika jo muutenkin!

VOE ***** kun te karjamiehet ja naiset ootte kädettömiä!

Säälittävää!


"Voit säälisi rauhassa vaimentaa, joku sinuakin lypsää ja paimentaa"

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: korvamerkitön
No niin... Snellulta tuli kirje että 16.12.2014 jälkeen on mennyt yksi tai useampi teuras ilman korvamerkkiä. Minä oon kyllä aika helevatan varma että jokaisella on ollut merkit paikallaan kun on meiltä lähteneet. Hyvin helposti merkki voi pudota myös teurastamonkin navetassa...
Lainaus Arzyboylta:Navetan toimistossa olis parit merkit mitkä pitäis laittaa, mutta ku ei vaan oo saanu aikaseksi. Pitäis ottaa hoitokarsinaan ja laittaa lukkoaitaan kiinni elukat... On se niin vaikiaa ettei pysty :P
 ;D ;D

Sorkkahoitopäivä tänään niin tuli samalla laitettua puuttuvat merkit paikoilleen... Helppoa kun eläin on sorkkapukissa :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: korvamerkitön
Mä luulen, että merkkejä heikennettiin kun tietoon tuli ongelmaa niistä repeilevistä korvista  ::)

Vaikka eihän se merkin vika ole, että niitä kiinnitettäessä ote lipsuu ja korva halkeaa. Mutta näin epäilen, sitä on saatu mitä on tilattu  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: korvamerkitön
Itte joudun asentamaan merkin aivan liian korvan kärkeen vasikalla koska haluan että numerot näkyy myös aikuisella eläimellä. Jos ne laittaa ohjeiden mukaan niin aikuisena merkki on korvan sisällä. Joskus joku välitysauton kuski on jopa maininnut asiasta ja olen sonneilla koittanut parantaa tapani jos satun merkitsemistilanteessa muistamaan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: korvamerkitön
Itte joudun asentamaan merkin aivan liian korvan kärkeen vasikalla koska haluan että numerot näkyy myös aikuisella eläimellä. Jos ne laittaa ohjeiden mukaan niin aikuisena merkki on korvan sisällä. Joskus joku välitysauton kuski on jopa maininnut asiasta ja olen sonneilla koittanut parantaa tapani jos satun merkitsemistilanteessa muistamaan.
Kaulapannasta kattellaan numero,merkit niin syvälle korvaan kuin saa 8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: korvamerkitön
Meillä nyt nappi mallit käytössä ja korvanumeroista luovuttiin  kokonaan, kun nytkin on 442 kolme kappaletta lypsyssä. Loppui se sekoilu niiden numeroitten kanssa, kun on vain yhdet käytössä. ;D

Sirkku

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: korvamerkitön
Ei nyt ihan aukea kaikki..meillä ei ainakaan teuraskuski ota merkitöntä elukkaa kyytiin. eli molemmat merkit pitää olla, toinen punainen jos ei muuta. ja eikö se tosiaan ole jo kuskin vastuulla se otus kun kyytiin astuu, eli jos meidän eläin hylätään teurastamolla puutteellisen merkinnän vuoksi niin en kyllä ihan heti sulattaisi asiaa.

merkit on kuitenkin sen eläimen tunniste ja nyt kun tää kaikki lääkintä ja muu eläinten historia on tiedettävä, että saadaan oikein tilan nimi (ja vaikka sen häränlihapihvin (?) tuottaja ravintolassa tietoon) lihapaketin kanteen kaupassa, niin kai se on tiedettävä mikä eläin sinne teurastamolle tosiaan menee.

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: korvamerkitön
Mä luulen, että merkkejä heikennettiin kun tietoon tuli ongelmaa niistä repeilevistä korvista  ::)

Vaikka eihän se merkin vika ole, että niitä kiinnitettäessä ote lipsuu ja korva halkeaa. Mutta näin epäilen, sitä on saatu mitä on tilattu  :-X
Yhdessä sarjassa ei suostunut kartiopää menemään parissa merkissä lukituspuolen sisään,meni siitä sisätapin vierestä mutkalle.Oli ilmeisesti tuo heikoksi tarkoitettu kohta mennyt vähän liian heikoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: korvamerkitön
Mä luulen, että merkkejä heikennettiin kun tietoon tuli ongelmaa niistä repeilevistä korvista  ::)

Vaikka eihän se merkin vika ole, että niitä kiinnitettäessä ote lipsuu ja korva halkeaa. Mutta näin epäilen, sitä on saatu mitä on tilattu  :-X
Yhdessä sarjassa ei suostunut kartiopää menemään parissa merkissä lukituspuolen sisään,meni siitä sisätapin vierestä mutkalle.Oli ilmeisesti tuo heikoksi tarkoitettu kohta mennyt vähän liian heikoksi.
Tuo johtuu omasta virheestä... eli siitä, että korvamerkin vastapuoli ei ole ollut täsmälleen oikeassa kohdassa kun puristaminen on tehty..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: korvamerkitön
Emännys oli tilannu viimeksi jotain E-merkkejä jossa on se juokseva eläinnumeron lappu pieni ja se toinen läpyskä on sellainen mikä on aivan perseestä... Ei saa olla naaraspuoli ihan perillä siinä hahlossa. Kerran meni merkki sviduiks kun yritin vasikalle merkkiä laittaa. Nyt kun tilasin toisenlaisia e-merkkejä niin ne oli hyviä ainakin laittaa. Isot laput ja se e-nappi on integroitu siihen läpyskään. Minkä ihmeen takia näitä merkkejäkin pitää olla niin tuhottoman monta erilaista ???

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: korvamerkitön
Emännys oli tilannu viimeksi jotain E-merkkejä jossa on se juokseva eläinnumeron lappu pieni ja se toinen läpyskä on sellainen mikä on aivan perseestä... Ei saa olla naaraspuoli ihan perillä siinä hahlossa. Kerran meni merkki sviduiks kun yritin vasikalle merkkiä laittaa. Nyt kun tilasin toisenlaisia e-merkkejä niin ne oli hyviä ainakin laittaa. Isot laput ja se e-nappi on integroitu siihen läpyskään. Minkä ihmeen takia näitä merkkejäkin pitää olla niin tuhottoman monta erilaista ???
Niihin piti luoda kilpailua, sitten erinäiset paskalaadut pääsivät markkinoille.

Se paras merkkihän valittiin aluksi, mutta nimenomaan tuottajat vaativat kilpailua alalle. Lopputulos on se että laatu tippui ja hinta nousi  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: korvamerkitön
Kilpailusta tiedä, mutta meillä Destronin merkkejä ollut nyt parisen vuotta ja ne ainakin pysyy korvissa. Jopa pakkasella.