Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiihto  (Luettu 1908 kertaa)

iikkoo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Hiihto
Tulipas aloitettua hiihdon harrastaminen puolentoista vuosikymmenen tauon jälkeen. Mahtavaa hommaa, kertakaikkiaan  ;D Välineet kehittyneet huimasti, sitten viime kerran.
 Kymmenkunta kertaa käynyt harjoittelemassa tälle talvea, nyt alkaa sujua.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8388
Vs: Hiihto
Täälläpäin on nyt komeat hankikannot.  :)
Mystinen kesälaatumies

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hiihto
tänä talvena on ollut huonot kelit,kun jatkuvasti  ollut uutta lunta ladulla.Mutta ootellaan hankikeliä :D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Hiihto
ei oo kovin raposet hiihtokelit täälläkkää, tae jos mulla on paenoa liikaa suhteessa suksiin pittuuteen. Ka, niinpä onki. Lumi ei kanna vähejää mehtäsuksiekaa
Elämä on parasta kometiijjaa

Teroman

Vs: Hiihto
Myöhännäis herännäiset,,,,,

heräilee vasta nyt ?

Mä oon painanut meneen koko talven pitkin fendt latua,,,,,

Haluatteko kuvia ? latuhöylästä

Oma design
 8)



SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hiihto
Myöhännäis herännäiset,,,,,

heräilee vasta nyt ?

Mä oon painanut meneen koko talven pitkin fendt latua,,,,,

Haluatteko kuvia ? latuhöylästä

Oma design
 8)




Uutisvuotomainen vastaus, "Ei se mitään, näytän sen silti"..... Eihän sitä ole esitelty vasta kun varmaan 4 kertaa ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Teroman

Vs: Hiihto
 8)

korven ukko

  • Vieras
Vs: Hiihto
Kuntoilun kannalta olisi tehokkaampaa unohtaa ne sukset ja juosta lumessa ja hiihdellä sitten kesällä. Apuvälineillä kuten suksilla pääsee toki nopeammin takaisin ladulta, mutta onko se tarkoitus? Jos on niin vielä tehokkaamin nopeutta maastossa etenemiseen saa mönkijällä tai näin lumisena talvena moottorikelkalla.

Maastossa tavallisislla suksilla ei ole mitään virkaa, koska niillä pääsee vain valmista, jo aiemmin kuljettua, latua pitkin. Kertaalleen kuljetulla ladulla hiihtely ei ole nopein etenemistapa, eikä tehokkainta kuntoilua etenkään jos suksetkin jopa voidellaan, vaan oikeastaan aika hassua touhua.

Etenemisen helpottajana paksussa lumihangessa ja mettässä erittäin pitkät ja leveät sukset ja lumikengät ovat avuksi, jos moottorikelkka ei ole käytettävissä.

Itse käytän lumietenemisen apuvälineitä, kuten erittäin pitkiä ja leveitä suksia tai lumikenkiä, kohteissa joihin maanomistajalta ei ole odotettavissa lupaa moottorikelkalle.

iikkoo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Vs: Hiihto
Kuntoilun kannalta olisi tehokkaampaa unohtaa ne sukset ja juosta lumessa ja hiihdellä sitten kesällä. Apuvälineillä kuten suksilla pääsee toki nopeammin takaisin ladulta, mutta onko se tarkoitus? Jos on niin vielä tehokkaamin nopeutta maastossa etenemiseen saa mönkijällä tai näin lumisena talvena moottorikelkalla.

*'* Millä tavalla tehokkaampaa? Kyllähän siellä ladulla saa olla niin kauan kun lystää. Koventaa vauhtia niin sykkeet nousee just niin korkealle kun haluaa.

Maastossa tavallisislla suksilla ei ole mitään virkaa, koska niillä pääsee vain valmista, jo aiemmin kuljettua, latua pitkin. Kertaalleen kuljetulla ladulla hiihtely ei ole nopein etenemistapa, eikä tehokkainta kuntoilua etenkään jos suksetkin jopa voidellaan, vaan oikeastaan aika hassua touhua.

Etenemisen helpottajana paksussa lumihangessa ja mettässä erittäin pitkät ja leveät sukset ja lumikengät ovat avuksi, jos moottorikelkka ei ole käytettävissä.

Itse käytän lumietenemisen apuvälineitä, kuten erittäin pitkiä ja leveitä suksia tai lumikenkiä, kohteissa joihin maanomistajalta ei ole odotettavissa lupaa moottorikelkalle.

maitoa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Hiihto
nyt meni 700 kilsaa rikki tältä talvelta... tulin tosta just 34 kilsan lenkiltä 8) :o

Teroman

Vs: Hiihto

600 Täälläkin rikki

Mites Ikkoolla ?

Onko muuta kuin  K puhelu minuutteja takana ?
 :'(

Pohojalaasta viitti ees kysyä

Laulaa saunassa tietenkin koko ajan,,,,,,
 :'(