Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: lumia925 - 14.07.14 - klo:17:38
-
Terve,
onko minkalainen kones? Vm -02 tullut kateltua portaattomana versiona. Onko kenelläkään kokemuksia tästä koneesta? Laatikko ymmärtääkseni s-matic (kestävä?) onko koneet yleensä hyviä? Kiitos etukäteen :)
-
Tää kiinnostaa muakin...
-
Kevättalvella ostin CVX 170, Koppinen toi Englannista, toistaiseksi on toiminut hyvin. Moottori on Sisu diesel ja laatikko on Steyrin tekemä, oikeataan koko traktori on Steyr, vain Casen tarrat.
-
Kevättalvella ostin CVX 170, Koppinen toi Englannista, toistaiseksi on toiminut hyvin. Moottori on Sisu diesel ja laatikko on Steyrin tekemä, oikeataan koko traktori on Steyr, vain Casen tarrat.
osaatko sanoa plussia ja miinuksia? Varaosien hinnat ymym
-
käykö noihin yleiset casen suotimet? eiks noihin ulkomaisiin saa osat jopa helpommin kuin täällä myytäviin malleihin? ainakin kuulema vanhoihin fordnyykkäreihin osat briteistä halvempia ja nopeasti toimitus.
-
käykö noihin yleiset casen suotimet? eiks noihin ulkomaisiin saa osat jopa helpommin kuin täällä myytäviin malleihin? ainakin kuulema vanhoihin fordnyykkäreihin osat briteistä halvempia ja nopeasti toimitus.
Asiasta en mitään tiedä mutta, vois päätellä jo tämänkin sivun tekstien perusteella jotta ei käy.
-
Olen ajanut vielä niin vähän, että kaikki on vielä plussan puolella. Suodattimet ovat Agritekin kautta kalliita varsinkin voimansiirtoon. Traktori on Steyrin tekemä epäilen ettei vanhat Casen suodattimet käy. Moottorin suodattimet saa Valmetilta, ja Koppinen välittää suodattimia ja osia edullisesti.
-
Terve,
onko minkalainen kones? Vm -02 tullut kateltua portaattomana versiona. Onko kenelläkään kokemuksia tästä koneesta? Laatikko ymmärtääkseni s-matic (kestävä?) onko koneet yleensä hyviä? Kiitos etukäteen :)
Mites onko tuossa cvx mallissa moottorin yläkierrosten rajoitinta?
Jossain casen cvx mallissa rajointinta ei ole. Lisää polttoaineen kulutusta jonkun verran raskaassa vetotyössä kovaan askiin verrattuna, kun nostaa moottorin kierrokset vedossa. Kovalla askilla pystyy hyödyntämään väännön paljon tehokkaammin.
Nimimerkillä just eilen käyttäjä kommenttia pc ja cvx askien omistajalta kysyneenä.
-
Tuli tuossa vuosituhannen vaihteen tienoilla kurvailtua jonkin verran S-matikilla (ei ollut oma). Kylmänä oli aika kankeatoiminen, joten ei mikään karjatilan rehunottokone talvella. Todellä yksinkertainen ajaa. Tieajon kulutuksesta en muista, mutta speeddroop namiskasta säi säädettyä, kuinka paljon kone laski kierroksia ennen välityksen muutosta, jolloin tieajoonkin sai koneen tiputtamaan kierroksensa 1600 paikkeille ennen "vaihteenvaihtoa", joten kyllä vääntöalueen sai hyödynnettyä. Ohjaamo oli mielestäni aika kummallinen, enkä tottunut siihen.
-
Suosittelen tutustumista voimansiirron osien saatavuuteen ja lähimmän huollon innokkuudesta värkätä konetta.
Just in Case ::)
-
Suosittelen tutustumista voimansiirron osien saatavuuteen ja lähimmän huollon innokkuudesta värkätä konetta.
Just in Case ::)
Jontikkamiästen paratoxi= Korjaamopalavelut
Case nuita harvemmi kaipaa...!
-
Suosittelen tutustumista voimansiirron osien saatavuuteen ja lähimmän huollon innokkuudesta värkätä konetta.
Just in Case ::)
Jontikkamiästen paratoxi= Korjaamopalavelut
Case nuita harvemmi kaipaa...!
Juu tuo s-matic loota on kylläkin kestävän vaihteiston maineessa.
Ok väännön saa hyödynnettyä, mutta kone haukkaa sieltä parista tonnin kierroksista alas joten polttoaineen kulutus on taattu.
-
Jontikkamiästen paratoxi= Korjaamopalavelut
Case nuita harvemmi kaipaa...!
Juu tuo s-matic loota on kylläkin kestävän vaihteiston maineessa.
Ok väännön saa hyödynnettyä, mutta kone haukkaa sieltä parista tonnin kierroksista alas joten polttoaineen kulutus on taattu.
Ex-CVX piti jotain laittaa. Silloin osissa meni 3kk ja heti saaduistakin osista meni varasto tyhjäksi.
-
Mulla ei cvx:n laatikossa ollut vielä mitään valittamista.Tunteja kohta 7000 ja muuta ei ole tarvinut tehdä kuin öljyjä ja putsareita vaihdella.