Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vähän isompaa raktoria.  (Luettu 10585 kertaa)

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Vähän isompaa raktoria.

Niin olenkin ihmetellyt miksi noin olet kiinostunut toimimaan kuten web maisteri tuon Perfektin suhteen ?

Taidat olla kova heppu väittelemään asioista noin yleensä

siis pidät vääntämisestä ?

 ::)

Perfekt

Vs: Vähän isompaa raktoria.
No juu täähän menee jo ohi topicin

mutta mun soitto tausta on tuolta 80 luvulta jolloin kierrettiin puoliammattimaisesti kunnes solisti otti ja kuoli

sen jälkeen olikin sitten pientä taukoa kunnes nykytekniikka innosti uudelleen rimputtelemaan

th

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Vähän isompaa raktoria.


 Heh! Ja täytyy munkin pyytää anteeksi siinä tapauksessa ehkä turhan kovaa kritiikkiä. Mä ajattelinkin että noi videot  täytyy olla hiukan "kieli poskella" tehtyjä... Mutta olkoon musiikki yhteinen ilomme ja (surumme) , vaikka aika offtopiccia tuppaa tulemaankin, kuten nämä kirjoituksetkin.  ;D
[/quote]

no joo eihän tuo kait haittaa ?

Sisältöähän tuokin on ja sisällön tuottajia tarvitaan


 ::)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Vähän isompaa raktoria.
Entä jos ajelis sillai pintakaaasulla ja varovasti ?

Vähän sellainen fiilis tulee, kun tätä topiccia lukee ;D

Hirveesti voimaa, linnunluista voimansiirto ja sitä sekoittaen tielle että pellolle ???

Noita yhdistelmiä "jokakylällä", aina löytyy niitä kenellä voimaa koneissa niin paljon, että vain kuskin järki pitää koneet kasassa. Tai hajallaan ::)

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Vähän isompaa raktoria.
Lainaus
Sitä olen joskus miettinyt että miksi ei kehitetä vaikka jotain 12 litraista alumiinista V6:sta turbolla, välijäähdytyksellä ja yhteispaineruiskutuksella.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Actros

Lainaus
Mercedes-Benz Actros on Mercedes-Benzin valmistama kuorma-automalli. Actros on Mercedes-Benzin kuorma-automalliston suurin. Moottoriksi on mahdollista valita 11.95 litrainen V6 jonka tehovaihtoehdot ovat: 235 kW, 265 kW, 300 kW, 320 kW, 335 kW tai 350 kW

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Vähän isompaa raktoria.
Mulla ainakin päätavoite toiminnassa olisi että kalusto olisi enemmin tai vähemmin laillisia. Siksi kaipaan lainsäätäjiltä vaihtoehtoja. Teoreettisestihan nytkin on mahdollista ostaa viittäkymppiä kulkeva raktori ja nostaa sihen isompi moottori ja vaihtaa perän välityksiä niin että kulkee sen 80. Siihen perään voi viellä asentaa vaikka 3 viidentoista tonnin kärryä riviin. Teoriassa homma toimii teknisesti mutta käytännössä taitaa päästä laskemaan tiiliä kun joutuu ratsiaan.

Olisi vähemmän jännää jos ne kärryt laittaisi jonoon (ainakin tiellä kahdeksaakymppiä ajaessa).

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Vähän isompaa raktoria.
Lainaus
Sitä olen joskus miettinyt että miksi ei kehitetä vaikka jotain 12 litraista alumiinista V6:sta turbolla, välijäähdytyksellä ja yhteispaineruiskutuksella.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Actros

Lainaus
Mercedes-Benz Actros on Mercedes-Benzin valmistama kuorma-automalli. Actros on Mercedes-Benzin kuorma-automalliston suurin. Moottoriksi on mahdollista valita 11.95 litrainen V6 jonka tehovaihtoehdot ovat: 235 kW, 265 kW, 300 kW, 320 kW, 335 kW tai 350 kW
No joo!     Vaan ei taida olla kilohinta tuolla myllyllä edullinen...      Munakas olisi kyllä niin traktorissa kun  autossakin   ja  isona  sarjana voisi olla hintakin kohdallaan.

Viimeksi muokattu: 02.01.12 - klo:23:20 kirjoittanut rene