Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tilatyöntekijän tarvetta, iisalmi-sonkajärvi-vieremä-kiuruvesi alueelta  (Luettu 4840 kertaa)

pekkar

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
kelien puolesta kyllä, alamanakka on vuan toesta mieltä  :-\

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Iisalmi-sonkajärvi-vieremä-kiuruvesi alueelta, jos tarvetta konetöihin tai robonavetalle,pihattoon, liha tai emolehmä tilalle työn tekijätä niin ota yhteyttä yv:ä. Olen vapaana työmarkkinoilla.

Tiiä sitten onko tämä oikee paikka täällä kysellä asiasta mutta kirjotimpa nyt kuitenkin

Valitettavasti ei täällä ole kuin juoppoja vastailemassa varsinkaan juhannuksena. Toiseksi tuo aluerajaus on esim. maidontuotannon kannalta hiipuvaa aluetta, kannataisi varmaan tarjota itseään etelä-Suomen suuntaan 8)
Oon vaatimaton!

pekkar

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Iisalmi-sonkajärvi-vieremä-kiuruvesi alueelta, jos tarvetta konetöihin tai robonavetalle,pihattoon, liha tai emolehmä tilalle työn tekijätä niin ota yhteyttä yv:ä. Olen vapaana työmarkkinoilla.

Tiiä sitten onko tämä oikee paikka täällä kysellä asiasta mutta kirjotimpa nyt kuitenkin

Valitettavasti ei täällä ole kuin juoppoja vastailemassa varsinkaan juhannuksena. Toiseksi tuo aluerajaus on esim. maidontuotannon kannalta hiipuvaa aluetta, kannataisi varmaan tarjota itseään etelä-Suomen suuntaan 8)

kyllä tämä ylä-savo riittää alueena

pekkar

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
lisätään vielä lapinlahti alueeseen mistä etitään.
Urakoitsijat, kaivinkone ja mehtäkone työtäkin voi tarjota