Tulevaisuudessa tulee Acgon merkkien mallisarjat yhden mukaistumaan ja tuotanto suoraviivaistumaan. Samaa traktoria saa Variolla, valtran omilla laatikoilla, dyna-laatikoilla. Moottorit myös yhdenmukaistuu. Eli sama paska eri paketissa. Fendtin ostajalle Valtraan vaihdetaan vain teipit peltiin ja sama fergun ostajalle. valtran omistaja kehuu Fendti miehelle Valtraansa kuinka paljon parempi se on Fendtiin verrattuna. Hinta vain erottaa merkit toisistaan.
Mää luulen, että noissa säilyy jako, notta Venttiä piretähän niin sanottuna preemiumina, Valametti on sitä Standaartia ja Massikka lienöö se kehitysmaamalli?
Onhan tua pikku A-sarja paljon laarukkammahan oloonen kuin vastaava Verkussooni?
En tiedä onko jatkossa noin. Tähän mennessä vallu on ollut se pohjoisten järmääjien tappia reikään malli. Onko jotain kuulunut että tämä muuttuisi?
Valtra on saanut mallistoa sentään uudistettua, Massikka on edelleen vanhanaikainen. Noh, mitäpä se mulle kuuluu. T7 saa olla tän talon ykköskone vielä pitkään.
Ne pienet erot saadaan pienillä yksityiskohdilla aikaan. Todenäköisesti osat tulee aikanaan käymään ristiin. Ainut millä voidaan tulevaisuudessa MF ja Fendtin osien keskenään ristiin käyttäminen on siruteknologia. Marmoritiskillä on osa rekisteröitävä oikealla koodilla että se toimii asiakaan traktorissa oikein ja traktori hyväksyy sen.
komukat varaosatiskillä saa kyllä koodattua brasilialaasen lämmityslaitteen hanan kelpaamaan terminaattorin massikkaan
jäisikö nuo verkuvariaatiot sitte tuonne etelän lämpimiin maihin jossa isäntä ei ite istu traktorin pukilla jolloin se voi olla vähän egologisempi, suomessa taas alettaisiin tehdä myös ventin hytit, varmasti saksassa seurataan suurella mielenkiinnolla miten mersulla menee suomen autotehtaan kanssa.
suuresti olen huolissaan miten jondeerella käy tuon muumimammanokkaasen mallistonsa kanssa, lakkaako merkki kokonaan olemasta kun muilla traktorit vaan pienenee ja siroontuu ainakin ulkomitoiltaan ja näkyväisyys paranee niin jörniksen nokka vaan kasvaa ja kasvaa