Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuosisadan moka trafin käsialaa  (Luettu 2023 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22166
Vuosisadan moka trafin käsialaa
Normaalissa länsimaisessa oikeuskäytännössä vastuuministeri olisi jo kantanut vastuunsa ja eronnut.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22166
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
kepuloisen pääministerin ollessa vallassa selataan kuumeisesti erilaisia tietokirjoja
ja koetetaan selvittää mitä sana vastuu tarkoittaa.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
Saiko naapuri tietää, että Eetu on juonut korttinsa?


Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
Pulisonki-Markku
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

carhu

  • Vieras
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
Normaalissa länsimaisessa oikeuskäytännössä vastuuministeri olisi jo kantanut vastuunsa ja eronnut.

Vaan mitä sitä pitäis tehä tuon sisäministerin. Pitäskö erota. Mitäpä siihen sanot.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65562
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
eiks just ministeriö vaatinnu selitystä?    ei kait sitä joka ilta-lehen jutun takia erota?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
eiks just ministeriö vaatinnu selitystä?    ei kait sitä joka ilta-lehen jutun takia erota?

Kenenkäs eroa kepulaase  vaatii? Asia kuului liikennekaaren saavutuksiin. Siis Pärnerillekö vaaditte eroa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65562
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
veetieemelikö kepui?   hui, ei ois uskonnu millään..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
veetieemelikö kepui?   hui, ei ois uskonnu millään..

Meinaatko että kokoomus olisi vastuussa https://www.trafi.fi

Kepulaase taas haluaa laittaa kaikki toisten syyksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
Normaalissa länsimaisessa oikeuskäytännössä vastuuministeri olisi jo kantanut vastuunsa ja eronnut.

Vaan mitä sitä pitäis tehä tuon sisäministerin. Pitäskö erota. Mitäpä siihen sanot.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/582855e9-6ce3-4dd9-8283-ffdcd97dbbe7

Joku kepulaane vois valaista, kuinka liikenneministeriö liittyy sisäministerin toimialaan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26153
  • vastustan
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
kepuloisen pääministerin ollessa vallassa selataan kuumeisesti erilaisia tietokirjoja
ja koetetaan selvittää mitä sana vastuu tarkoittaa.
kokoomuksessa on vedetty herne nenään kun linja-autoliikennöitsijä pystyi tarkistamaan onko töihin pyrkivällä matulla ajokortti :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
  Kuka sen Trafinkin toiminnot siirsi ulkomaille..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26153
  • vastustan
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
kokoomuksessa on vedetty herne nenään kun linja-autoliikennöitsijä pystyi tarkistamaan onko töihin pyrkivällä matulla ajokortti :) ;) :D ;D

iceä saattaa naurattaa, minua ei. Epäilen, että tässä on nyt sattunut kaksi asiaa. Toinen on se, että olin juorukalenterilistalla. Eikös siihen yli 100 tonnin tuloilla joudu? Ja nyt veikkaan, että Trafin sivujen kautta on joku saanut ongittua henkilötunnukseni. En keksi mistä muualta se olisi mennyt jakeluun. Ja nyt minun tiedoillani ja oikealla henkilötunnuksella oli yritetty hankkia luottokorttia. Onneksi jossakin soivat hälytyskellot ja minuun otettiin yhteyttä ja kysyttiin ja tarkistettiin.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/68a9e5de-8e06-4986-aa87-d070d91b761d

Mutta saas nähdä, mistä seuraava soitto tulee. Ja vielä pahempaa, jos soittoa ei tule ja joku onnistuu avaamaan luottokortin tai luottotilin.

Mutta minua ei naurata.
ja jos sinä bisnesmaailmassa oot niin noita sinun henkilötietojako ei muka muuta kautta sais vaikka semmoinen henkilö jonka sinä olet irtisanonut, vienyt hänen työpaikkansa, kohdellut kaltoin jne jne....mehän muistamme ikävän tapauksen sijoitusmaailmasta hetki sitten.

petetty nainenki on petollinen ja tietovuotoja on joka paikassa, eiköhän yritykset suomessakin ole melkoisen vakoilun alla  :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
kokoomuksessa on vedetty herne nenään kun linja-autoliikennöitsijä pystyi tarkistamaan onko töihin pyrkivällä matulla ajokortti :) ;) :D ;D

iceä saattaa naurattaa, minua ei. Epäilen, että tässä on nyt sattunut kaksi asiaa. Toinen on se, että olin juorukalenterilistalla. Eikös siihen yli 100 tonnin tuloilla joudu? Ja nyt veikkaan, että Trafin sivujen kautta on joku saanut ongittua henkilötunnukseni. En keksi mistä muualta se olisi mennyt jakeluun. Ja nyt minun tiedoillani ja oikealla henkilötunnuksella oli yritetty hankkia luottokorttia. Onneksi jossakin soivat hälytyskellot ja minuun otettiin yhteyttä ja kysyttiin ja tarkistettiin.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/68a9e5de-8e06-4986-aa87-d070d91b761d

Mutta saas nähdä, mistä seuraava soitto tulee. Ja vielä pahempaa, jos soittoa ei tule ja joku onnistuu avaamaan luottokortin tai luottotilin.

Mutta minua ei naurata.

Vakavaan asiaan pieni kevennys. Ja nyt etsintäkuuluutusta tai meemiä tekemään

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Vuosisadan moka trafin käsialaa
kepuloisen pääministerin ollessa vallassa selataan kuumeisesti erilaisia tietokirjoja
ja koetetaan selvittää mitä sana vastuu tarkoittaa.
kokoomuksessa on vedetty herne nenään kun linja-autoliikennöitsijä pystyi tarkistamaan onko töihin pyrkivällä matulla ajokortti :) ;) :D ;D

Kepussa on löydetty syyllinen. Se on viran omainen. 
'
https://demokraatti.fi/berner-ei-ota-vastuuta-trafi-kohusta-salyttaa-sen-viranomaiselle/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter&fbclid=IwAR0TROSSKw7QCrHOCDj36vJ0HdLSa8Xh4DOMXjkT_IFerd1TNuiZr85mJnQ