Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä  (Luettu 546 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4768

jeep

  • Vieras
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
Oikeistolainen saa myös tukia valtiolta aina jossain muodossa joka on juuri sitä sosialismia, ja sehän kelpaa oikeistolaiselle. Tulojen siirtoa tulonsaajalta toiselle.

Ero kiteytettynä : toiminta tapa, lähes sama, päämäärä sama.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26183
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
Hyvin kiteytetty👍👍👍

https://vm.tiktok.com/ZMY6GneqH/
onko maanviljelijä sosialisti :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Moni on eli melkein kaikki viljelijät ovat sosialisteja. Oikeistolainen maanviljelijä ei hae eikä vastaanota lainkaan maataloustukia, vaikka hänellä on niihin oikeus. Hän jopa suuttuu, jos joku kysyy häneltä että miksei hän hae lainkaan maataloustukia.

Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
Viljelijä taitaa olla siellä pohjalla kaikessa. Sosiaalitemarit saavat palkankorotuksen sitä kovasti vaatimalla. Viljelijä on kuitenkin asemassa, jonka sosiaalietuuksia voi leikata, jos valtion budjetti sitä vaatii. Ruoan hinta ei nouse tai laske sillä perusteella, mitä viljelijä saa tuotteistaan.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26183
  • vastustan
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
niin, entäpä esimerkiksi hyvin terve lääkärissä käymätön  lapseton hitsari joka hitsaa työkseen yrityksessä jonka tuntiveloitus on 65 euroa tunti  20 euron tuntipalkalla ja  yritys  lisäsi   on saanut esimerkiksi sähkö-  sekä  koronatukea ja  hyvinsyönyt johtaja on terveydenhuollon vakioasiakas pallilaajennuksineen :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1962
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
No se lääkärireissu on hitsarillakin edessä, sen vert käryy vetää nokkaan. Eikä saa 20e tunnilta. Johtaja käy yksityisel.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26183
  • vastustan
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
No se lääkärireissu on hitsarillakin edessä, sen vert käryy vetää nokkaan. Eikä saa 20e tunnilta. Johtaja käy yksityisel.
eiköös orpokin laajennettu  julkisella puolella :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Sosialistin ja oikeistolaisen ero kiteytettynä
Herra Numminen kiteytti osuvasti sosialistin ja oikeistolaisen eron.

Istuin naiseni kanssa eduskuntatalon puistossa. Me katselimme kuinka kansanedustajat kulkivat ohitsemme.
Oikeistolaiset käyttivät polun oikeata laitaa. Naiseni sanoi: ”Anna minulle lisää mietoa valkoviiniä.” Minä annoin. Itse asiassa kumpikin hieman maistelimme.

Sitten virkoin: Nyt haluan pidellä sinua. Hän suostui. Julkisella paikalla emme tietenkään menneet liian pitkälle.

Kerran istuimme jälleen eduskuntatalon puistossa. Me katselimme kuinka kansanedustajat kulkivat ohitsemme.

Vasemmistolaiset käyttivät polun vasenta laitaa. Naiseni sanoi: ”Anna minulle lisää mietoa punaviiniä.” Minä annoin. Itse asiassa kumpikin hieman maistelimme.

Sitten virkoin: Nyt haluan pidellä sinua. Hän suostui. Julkisella paikalla emme tietenkään menneet liian pitkälle.

Ei liian pitkälle. Ei liian pitkälle. Ei liian pitkälle
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä