Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maalis-huhtikuun vaihde  (Luettu 1196 kertaa)

RainMan

  • Vieras
Maalis-huhtikuun vaihde
Mitäs tukimaksuja piti tulla lupausten mukaan olla maalis-huhtikuun vaihteessa ?
Nyt ollaan huhtikuussa ja  maksuja ei ole tilille ilmaantunut . 

 Montakohan päivää/viikkoa saadaankaan vielä odottaa . Voiko tästä jo  laskea suoraan kuinka paljon viivästyy ne viimeiset maksut joiden piti tulla juhannuksen tienoilla.Menee heinäkuulle ja sitten on herrojen lomat .Luultavasti eivät tule ennen syksyä tällä menolla .
 Onneksi laitettiin hieho pakkaseen niin ei ainakaan lopu grillilihat juhannuksena eikä koko kesänä .Juhannuksen ja kesän  juomapuoleenkin ehtinee vielä varautumaan jos pelkkä vesi ei tule riittämään 

navettapiika

  • Vieras
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
Nyt minä ennustan..vaikka siitä viime viikonlopun ahvensaaliin selkäevistä.. Latiakaan ei tule ennen kesäkuuta.. Eikä tule sittenkään.
Jos nyt tuurilla elokuulla saadaan jotain viimevuoden murusia, niin sitten on hyvä..
Jos ennustukseni menee perseelleen, ollaan kaikki tyytyväisiä, mutta jos osun oikeaan niin älkää kivittäkö..kurillanihan minä vain. ::)

RainMan

  • Vieras
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
Nyt minä ennustan..vaikka siitä viime viikonlopun ahvensaaliin selkäevistä.. Latiakaan ei tule ennen kesäkuuta.. Eikä tule sittenkään.
Jos nyt tuurilla elokuulla saadaan jotain viimevuoden murusia, niin sitten on hyvä..
Jos ennustukseni menee perseelleen, ollaan kaikki tyytyväisiä, mutta jos osun oikeaan niin älkää kivittäkö..kurillanihan minä vain. ::)

Taitaa olla viisainta alkaa ennustamaan ahvenan selkäevistä millainen tukimaksatus vuosi mahtaa tulla . ::)
Säät on sitten sellaiset mitä Luoja kaikille antaa ,eikä niitä kannata  pitkälle menevästi alkaa ennustelemaan. Onhan niiden säiden kanssa aina jotenkin tähän asti pärjäilty 8).

navettapiika

  • Vieras
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
Minusta alkaa tuntumaan, että taitaa nuo mavin pomotkin soitella Astraali-televisioon ja pyydellä ennustuksia, että missä mennään ja tuleeko koskaan valmista.. Ihmeellisen sopan saivat kyllä keitettyä, mutta harmi vain, etteivät joudu sitä itse lusikoimaan. Se on tuo virkamiehen vastuu jotakin ihmeellistä.. ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
kyllä se tulee maalishuhtikuun vaihteessa mutta minä vuonna, on vielä pikkasen hakusessa... noooo, nehän varotteli jo että tuet tulee jatkossakin myöhästymään, jopa kemeratkin...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
kyllä se tulee maalishuhtikuun vaihteessa mutta minä vuonna, on vielä pikkasen hakusessa... noooo, nehän varotteli jo että tuet tulee jatkossakin myöhästymään, jopa kemeratkin...

  Kemerat ne sai nyt täysin perseelleen. Papereita kyllä lähetellään puolin ja toisin, mutta rahoja ei näy.  ;D

RainMan

  • Vieras
Vs: Maalis-huhtikuun vaihde
kyllä se tulee maalishuhtikuun vaihteessa mutta minä vuonna, on vielä pikkasen hakusessa... noooo, nehän varotteli jo että tuet tulee jatkossakin myöhästymään, jopa kemeratkin...

  Kemerat ne sai nyt täysin perseelleen. Papereita kyllä lähetellään puolin ja toisin, mutta rahoja ei näy.  ;D

Ne tulee kuulemma myöhemmin ,niin minullekin ilmoitettiin .
Jos hyvin käy niin kenties vähän ennemmin ( kirjoittajan oma tulkinta ) ;D