Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konginkankaan tappajat  (Luettu 30869 kertaa)

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Konginkankaan tappajat

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Konginkankaan tappajat
taas asialla:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010812971715_uu.shtml

nyt maanviljelijä todistaa kusipäisyytensä lopullisesti.

Ei tarvii ihmetellä jos pitää olla omat puimurit ja kuivurit.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Konginkankaan tappajat
eiks se mee niin että vilkkuvalo katolle ja muut väistää?

Ei tosiaankaan mene niin, kyllä keltainen varoitusvalo on kokenut inflaation.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Konginkankaan tappajat
kyllä nuo kaupunkilaiset henkilöautokuskit on sitten idiootteja. toinen tekee työtänsä ja sille kehdataan suuta soittaa.
Oliko sen kuorkkikuskin työ työntää henkilöautoja pois tieltä? Tuollaisilta pitäisi kortti ottaa pois. Jutussa ei selvinnyt kumpi oli väistämisvelvollinen mutta se ei tarkoita päälleajo-oikeutta varsinkin jos se vielä toteutetaan paikaltaan päälle ajamalla. :o

ilman tota kuorma-autoa ei toi toinenkaan pääsis liikkeele.. sen verran h-a kuskeilla pitäs olla ymmärrystä. minä ainakaan en traktorilla pikkuteillä peruuttele henkilöautojen takia.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
kyllä nuo kaupunkilaiset henkilöautokuskit on sitten idiootteja. toinen tekee työtänsä ja sille kehdataan suuta soittaa.
Oliko sen kuorkkikuskin työ työntää henkilöautoja pois tieltä? Tuollaisilta pitäisi kortti ottaa pois. Jutussa ei selvinnyt kumpi oli väistämisvelvollinen mutta se ei tarkoita päälleajo-oikeutta varsinkin jos se vielä toteutetaan paikaltaan päälle ajamalla. :o

ilman tota kuorma-autoa ei toi toinenkaan pääsis liikkeele.. sen verran h-a kuskeilla pitäs olla ymmärrystä. minä ainakaan en traktorilla pikkuteillä peruuttele henkilöautojen takia.

Juu, kuorma-autokuski teki ainoan oikean ratkaisun  :D :D :D :D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Konginkankaan tappajat

talutehnika

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
taas asialla:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010812971715_uu.shtml

Voisivat auramiehet ilmoittaa seuraavan lumimyräkän aikaan että nyt alkoi auramiesten lakko Helsingissä. Hennois ruveta kohta olemaan virkamiesviljeliöitten Volvot tien sivussa kiltisti. ;D

http://www.flickr.com/photos/greenpeacefinland/2095468950/in/set-72157603406908147/

 ;)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Konginkankaan tappajat
Tällänen sääntö täällä päin aina kevyempi väistää jos tullaan päikseen kapealla tiellä vastaan.Aika vaikeaa täydellä kuormalla tukkirekalla peruutella henkilöautoa väistääkseen seuraavalle levennykselle.
Kaupungissa ihmiset on jo niin urpanisoituneita että tämä on jo sääntö kuin poikkeus että he odottavat raskaamman väistävän.
Ihminen tyhmistyy asuessaan maalikylässä. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Konginkankaan tappajat
taas asialla:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010812971715_uu.shtml

nyt maanviljelijä todistaa kusipäisyytensä lopullisesti.

Ei helv.... Minäkin ajanut täyspitkää 60ton yhistelmää työkseni usiamman vuoden. Sen kummemmin tuon kuskin tekosia puolustelematta elekee STNA puhuko tappajista!! Rengasraudalla oon hyppyyttäny paria nilkkiä huoltsikan pihas. Tullaan perkele soittaan suuta kun minä pidän taukoa. Tämä Enon tapaus aiheutti taas jotain ihme kuohuntaa, v*ttu se minun vika ole jos penikat ajaa kolmion takaa alle. Varsinkaan kun eivät minun alle ajaneet.
Voiko maajussitki olla noin pikkusielusta ja lapsellista porukkaa??? Kiitos ja anteeksi.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Konginkankaan tappajat
juu toi ei mikkä maanviljelijä ole vaan joku pikkupalkkanen pikkuni¤kki luulee vaan olevansa mv 8) eiköös enon nassit olleet viel humalas ???

Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo:11:20 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Konginkankaan tappajat
juu toi ei mikkä maanviljelijä ole vaan joku pikkupalkkanen pikkuni¤kki luulee vaan olevansa mv 8) eiköös enon nassit olleet viel humalas ???

Niinpä tietysti... Ei kai se kuski huuruissa ollu, kaikki muut kylläki. Ja vain 20% ylikuorma kun rekassa oli järkyttävä 5% ylikuorma....

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Konginkankaan tappajat
kyllä nuo kaupunkilaiset henkilöautokuskit on sitten idiootteja. toinen tekee työtänsä ja sille kehdataan suuta soittaa.
Oliko sen kuorkkikuskin työ työntää henkilöautoja pois tieltä? Tuollaisilta pitäisi kortti ottaa pois. Jutussa ei selvinnyt kumpi oli väistämisvelvollinen mutta se ei tarkoita päälleajo-oikeutta varsinkin jos se vielä toteutetaan paikaltaan päälle ajamalla. :o

ilman tota kuorma-autoa ei toi toinenkaan pääsis liikkeele.. sen verran h-a kuskeilla pitäs olla ymmärrystä. minä ainakaan en traktorilla pikkuteillä peruuttele henkilöautojen takia.

Juu, kuorma-autokuski teki ainoan oikean ratkaisun  :D :D :D :D

mitali ja palkankorotus k-a kuskille ja h-a kuskilta kortti pois iäksi. toivottavasti poliisit ei saa k-a kuskia ikinä "kiinni" ja oikeus tapahtuis.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Konginkankaan tappajat
jos saavat kiinni niin sit vaan kaikki lumikuskit mielipide lakkoon 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Konginkankaan tappajat
taas asialla:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011010812971715_uu.shtml

nyt maanviljelijä todistaa kusipäisyytensä lopullisesti.

Ei helv.... Minäkin ajanut täyspitkää 60ton yhistelmää työkseni usiamman vuoden. Sen kummemmin tuon kuskin tekosia puolustelematta elekee STNA puhuko tappajista!! Rengasraudalla oon hyppyyttäny paria nilkkiä huoltsikan pihas. Tullaan perkele soittaan suuta kun minä pidän taukoa. Tämä Enon tapaus aiheutti taas jotain ihme kuohuntaa, v*ttu se minun vika ole jos penikat ajaa kolmion takaa alle. Varsinkaan kun eivät minun alle ajaneet.
Voiko maajussitki olla noin pikkusielusta ja lapsellista porukkaa??? Kiitos ja anteeksi.
Ja tasasella ei mikään kuorkkikukski tule mulle *****ilemaan tai ainaskin pitää olla se rengasrauta mukana. Tollasilta kuskeiltä iäksi kortti pois!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Konginkankaan tappajat
Ja tasasella ei mikään kuorkkikukski tule mulle *****ilemaan tai ainaskin pitää olla se rengasrauta mukana. Tollasilta kuskeiltä iäksi kortti pois!
Olet sää kans yks ***** uuvatti! >:(