Olikos tää se hanke jolla ei ollut kannattavuutta – vapaavuori vaan ajaa jos muut maksaa ja tukee vuodesta toiseen.
Lainaus käyttäjältä: 42 - 10.02.18 - klo:12:04Olikos tää se hanke jolla ei ollut kannattavuutta – vapaavuori vaan ajaa jos muut maksaa ja tukee vuodesta toiseen.Eihän sen väliä kun maksaja löytyy.Eihän tisunkoittaja tundran takaa mitään kannattavuudesta.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 10.02.18 - klo:15:14Lainaus käyttäjältä: 42 - 10.02.18 - klo:12:04Olikos tää se hanke jolla ei ollut kannattavuutta – vapaavuori vaan ajaa jos muut maksaa ja tukee vuodesta toiseen.Eihän sen väliä kun maksaja löytyy.Eihän tisunkoittaja tundran takaa mitään kannattavuudesta.Täysin järettön hanke. Hintalappu kerrotaan kahdella ja tunneliyhtiö vedetään veronmaksajien piikkiin lopulta nurin. Se rovion tyypin hanke n jo järellesempi.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 10.02.18 - klo:15:44Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 10.02.18 - klo:15:14Lainaus käyttäjältä: 42 - 10.02.18 - klo:12:04Olikos tää se hanke jolla ei ollut kannattavuutta – vapaavuori vaan ajaa jos muut maksaa ja tukee vuodesta toiseen.Eihän sen väliä kun maksaja löytyy.Eihän tisunkoittaja tundran takaa mitään kannattavuudesta.Täysin järettön hanke. Hintalappu kerrotaan kahdella ja tunneliyhtiö vedetään veronmaksajien piikkiin lopulta nurin. Se rovion tyypin hanke n jo järellesempi.vapaavuori sitä lehdessä murehti että eu.lle pitää keksiä joku hieno tarina, tarina kahdesta kaupungista jotka tunneli yhdistää ei saa vielä eu-kirstunvartioita hölläämään lukkoa.muistuipa siinä mieleen tunnelijuttua lukiessa jotta onkohan sillä himasella kuinka kiireitä töitten puolesta, sehän varmasti lisäisi tarinan uskottavuutta eu-instituutioissa rahoitusta haettaessa kun kun olisi huolella tehty selonteko tarinan muodossa esittää....luulis himaselta onnostuvan kun vaan tarpeeksi tarjotaan ja kannessa vielä kuva komissaari kataisesta, pormestari vapaavuoresta ja filosofi himasesta
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 10.02.18 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 10.02.18 - klo:15:44Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 10.02.18 - klo:15:14Lainaus käyttäjältä: 42 - 10.02.18 - klo:12:04Olikos tää se hanke jolla ei ollut kannattavuutta – vapaavuori vaan ajaa jos muut maksaa ja tukee vuodesta toiseen.Eihän sen väliä kun maksaja löytyy.Eihän tisunkoittaja tundran takaa mitään kannattavuudesta.Täysin järettön hanke. Hintalappu kerrotaan kahdella ja tunneliyhtiö vedetään veronmaksajien piikkiin lopulta nurin. Se rovion tyypin hanke n jo järellesempi.vapaavuori sitä lehdessä murehti että eu.lle pitää keksiä joku hieno tarina, tarina kahdesta kaupungista jotka tunneli yhdistää ei saa vielä eu-kirstunvartioita hölläämään lukkoa.muistuipa siinä mieleen tunnelijuttua lukiessa jotta onkohan sillä himasella kuinka kiireitä töitten puolesta, sehän varmasti lisäisi tarinan uskottavuutta eu-instituutioissa rahoitusta haettaessa kun kun olisi huolella tehty selonteko tarinan muodossa esittää....luulis himaselta onnostuvan kun vaan tarpeeksi tarjotaan ja kannessa vielä kuva komissaari kataisesta, pormestari vapaavuoresta ja filosofi himasesta Vapaavuorihan kertoi, että tunneli pitää rakentaa siksi, että Helsingillä ei ole muuta huippunähtävyyttä kuin Tallinnan vanhakaupunki. Siksi tunneli.
Tää tunnelointi on vain Bernerin ja Lippi-Paavon yhteisen Jäämeren radan lisukkeita. Pääsee virolaisetkin osalliseksi Kirkkoniemen vientisatamasta.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 10.02.18 - klo:22:27Tää tunnelointi on vain Bernerin ja Lippi-Paavon yhteisen Jäämeren radan lisukkeita. Pääsee virolaisetkin osalliseksi Kirkkoniemen vientisatamasta.todellinen väliinputoajahan on tampereen seutu, ajatellaampa niitä kymminiä miljoonia lappiin saapuvia turisteja jotka sitten päättää piipahtaa helsinki-pietari-tallinna shoppaelureissun lentämällä lapista vantaalle ja loput junalla
Voi *****, ootte te kepuluserit aika sakkia.Isoin mure Vapaavuoresta ja Helsingistä, vaikka ette osaa hoitaa edes oman puolueenne asioita.Ettekö te itse tosiaankaan huomaa yhtikäs mitään.