Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: timpuri - 27.08.12 - klo:21:23
-
Onko kokemusta jos ostaisi Hardi nk600 12m puomistolla.
Leimaa 14 asti, miten varaosat? onko helposti saatavilla.
Tarjotakkin saa pikkuruiskua, jos on jääny isomman alta joutilaaksi..
-
Onko kokemusta jos ostaisi Hardi nk600 12m puomistolla.
Leimaa 14 asti, miten varaosat? onko helposti saatavilla.
Tarjotakkin saa pikkuruiskua, jos on jääny isomman alta joutilaaksi..
Pomminvarma perusreppu. Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
-
Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
Ja paskat... :o
-
Pomminvarma perusreppu.
Tästä samaa mieltä
-
Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
Ja paskat... :o
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Niin ja kaikkea saa kuhan rahaa löytyy.
-
Ruiskuhuolto Keipe toimittaa osia ihan kohtuuhintaan.Ehjänä ihan toimiva kampe.
-
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Olisin uskonut olevan jopa kalliimpi, onhan se sentään hienomekaniikan ja ylivoimaisen jakelukanavan helmi...
-
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Olisin uskonut olevan jopa kalliimpi, onhan se sentään hienomekaniikan ja ylivoimaisen jakelukanavan helmi...
Ja tuo hinta oli ALV 0...... Perkeleesti muovilla hintaa. ;D
-
Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
Ja paskat... :o
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Niin ja kaikkea saa kuhan rahaa löytyy.
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Varaosat maksaa kyllä ihan tolkuttomasti, niinkun kaikkiin muihinkin merkkivehkeisiin isoilla maahantuojilla.
Maasikaan tilasin takaikkunan saranatapit kun ne hukku kun oli kaveri laitto metsäkuormainen kiinni ja otti takaikkunan pois. Tilasin uudet tapit seegereineen. Tappi oli 30 euroa kappale ja seegeri 4,90.
Eli melkein 70 euroa kaksi tappia renkaineen. Saman olisi ajanut joku kuuden millin pultti lukkomutterilla.
Seegerilajitelman missä on 100 kappaletta maksoi paikallisessa romumarketissa 9,90.
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
-
Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
Ja paskat... :o
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Niin ja kaikkea saa kuhan rahaa löytyy.
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Varaosat maksaa kyllä ihan tolkuttomasti, niinkun kaikkiin muihinkin merkkivehkeisiin isoilla maahantuojilla.
Maasikaan tilasin takaikkunan saranatapit kun ne hukku kun oli kaveri laitto metsäkuormainen kiinni ja otti takaikkunan pois. Tilasin uudet tapit seegereineen. Tappi oli 30 euroa kappale ja seegeri 4,90.
Eli melkein 70 euroa kaksi tappia renkaineen. Saman olisi ajanut joku kuuden millin pultti lukkomutterilla.
Seegerilajitelman missä on 100 kappaletta maksoi paikallisessa romumarketissa 9,90.
Korkin rikkoo kesäisen aamuyön täyttö ja korkin unohtaminen astintasolle. Siitä kun rullaa 13.6-36 rengas yli, on se melkein niinku rikki.......... ;D
-
Koosta saa ihanan halvalla varaosia ja kaikkea löytyy.
Ja paskat... :o
Säiliön korkki 75euroa...... ;D
Eikö oo ihanan halpaa......... :o
Niin ja kaikkea saa kuhan rahaa löytyy.
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Vanhemmassa NK:ssa oli se sellainen punainen korkki, siinä ei ole narua, ja jengat eri päin kuin uudemmissa eli uros tankissa. Se kun ajan mittaan vähän hapertuu ja vedetään joka kerta lujaa kiinni alkaa korkki korkkaamaan.
-
Korkin rikkoo kesäisen aamuyön täyttö ja korkin unohtaminen astintasolle. Siitä kun rullaa 13.6-36 rengas yli, on se melkein niinku rikki.......... ;D
Samaan tyylin kun meilläkin. ;D
Jos vika on rengaskoossa kun sattuu olemaan sama.
Se narunpätkä pelastaa paljon.
-
Keskoseen kannata hardi-osien perässä mennä ikinä. Saakeli jotta on hinnat kovat, huomasin keväällä jo selatessa TARJOUS -lehteä. Keipeltä sai hardin pakkauksissa tulleet osat ja hinta jäi alta puoleen mitä keskosen tiskillä :o :o Kaappa se on mikä kannattaa näkyy joo.
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
Meillä on orginaali mittari ja leimattu monta kertaa.
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
Meillä on orginaali mittari ja leimattu monta kertaa.
Inssi käyttää Honkkari-ketjun 1.5euron klaseja........... ;D
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
Meillä on orginaali mittari ja leimattu monta kertaa.
Inssi käyttää Honkkari-ketjun 1.5euron klaseja........... ;D
Meilläpäin on sellanen sanonta että jos se ei ole rikki älä korjaa sitä. :o ;D
-
Tuli tuollainen NK800 12m puomeilla ostettua ja siinä on manuaalinen hissi. Aattelin muuttaa sen hydrauliseksi, niin osaako joku kertoo minkä kokoinen sylinteri siihen on alkujaan suunniteltu?
-
Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
Se punainen säiliön kansi tosiaan haurastuu vuosikymmenten saatossa. Riippuu varmaan auringonvalon määrästä ja käytetyistä mömmöistä. Musta kestää paitsi sitä yliajoa.
Alkuperäinen painemittari ei täytä naamataulun kooltaan ja asteikon lukematarkkuudeltaan jonkin direktiivin vaatimuksia. Omaani laitoin sopivan alueen hydrauliikkapuolen mittarin, on sitten riittävän suuri taulu jotta näkee ilman Tiimarin klasejakin ja taisi maksaa reilun kympin..
Vaimennusliemi lienee glyseriiniä, täyttö siitä kumitulpasta. Ehkä vaikka joku Univiskin kävisi (lähes väritön hydrauliikkaöljy). En ole kokeillut enkä kehota, minä laitoin jotain nurkkiin jäänyttä ikivanhaa Huurre Oy:n paksua kylmäkompressorilientä suoraan 60-luvulta, mikä oli kirkasta sekin :-)
-
Tuli tuollainen NK800 12m puomeilla ostettua ja siinä on manuaalinen hissi. Aattelin muuttaa sen hydrauliseksi, niin osaako joku kertoo minkä kokoinen sylinteri siihen on alkujaan suunniteltu?
Pituus siinä on tärkeetä ei niinkään työntövoima.
-
tosa kattelin etä noi hydesylinterit ei noissa mittaluokissa ole äärettömän kalliita.
-
Onko se hydraulinen tarve
-
Tuli tuollainen NK800 12m puomeilla ostettua ja siinä on manuaalinen hissi. Aattelin muuttaa sen hydrauliseksi, niin osaako joku kertoo minkä kokoinen sylinteri siihen on alkujaan suunniteltu?
Pituus siinä on tärkeetä ei niinkään työntövoima.
Toki tähän löytyy ratkaisu metrimitallakin, mutta aattelin koittaa ensin tätä helpompaa tapaa eli yrittää onkia tietoa täältä tiedon tonavasta ;)
-
Tuli tuollainen NK800 12m puomeilla ostettua ja siinä on manuaalinen hissi. Aattelin muuttaa sen hydrauliseksi, niin osaako joku kertoo minkä kokoinen sylinteri siihen on alkujaan suunniteltu?
Pituus siinä on tärkeetä ei niinkään työntövoima.
Toki tähän löytyy ratkaisu metrimitallakin, mutta aattelin koittaa ensin tätä helpompaa tapaa eli yrittää onkia tietoa täältä tiedon tonavasta ;)
Sorkan valtakunnassa Koskella on Kymppitaito-niminen putiikki, sieltä löytyy tunkki poikineen.
-
Tuli tuollainen NK800 12m puomeilla ostettua ja siinä on manuaalinen hissi. Aattelin muuttaa sen hydrauliseksi, niin osaako joku kertoo minkä kokoinen sylinteri siihen on alkujaan suunniteltu?
Pituus siinä on tärkeetä ei niinkään työntövoima.
Toki tähän löytyy ratkaisu metrimitallakin, mutta aattelin koittaa ensin tätä helpompaa tapaa eli yrittää onkia tietoa täältä tiedon tonavasta ;)
Sorkan valtakunnassa Koskella on Kymppitaito-niminen putiikki, sieltä löytyy tunkki poikineen.
Heavy-Tek on lähempänä 8)
-
en nyt tiedä millaisia eroja sillä hissillä tartteet sehän se paljon tunkin kokoa suhteuttaa. sopiva vain väliin ja letkun kiinni niin toimiii...