Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Salainen  (Luettu 4513 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Salainen
Taas yksi Sepe-fakta.😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Salainen
Taas yksi Sepe-fakta.😁

Kuhan kerroin.

alpo10

  • Vieras
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro
.... ja palveluskelpoisuusluokka T?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro
.... ja palveluskelpoisuusluokka T?

 hyät sapuskat oli kassulla.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Etkö kerralla oppinut?

Sitä joutu joka natsaan käymään hommisa. 😀😀😁🎅

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Älä tule läpsyttämään kertaamisesta mitään. Mä oon ollu noin 30 kertausharjoituksessa, taas on tullu yks kutsu LKP-harjoitukseen, kiireysluokka ykköseen.

Mun ei tarvi rehvastella sillä, kuinka monet salaisiksi luokitellut paperit kiertää käsieni kautta.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Oliko siinä sisällä teksti ELÄÄ VAIMONSA PALKALLA!?
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Oliko siinä sisällä teksti ELÄÄ VAIMONSA PALKALLA!?


HUUTONAURUA!!!!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Salainen
Uskokaa Sepeä ja Artoa, tietävät jo Hanhikivenniemen sukellusveneaikataulutkin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Älä tule läpsyttämään kertaamisesta mitään. Mä oon ollu noin 30 kertausharjoituksessa, taas on tullu yks kutsu LKP-harjoitukseen, kiireysluokka ykköseen.

Mun ei tarvi rehvastella sillä, kuinka monet salaisiksi luokitellut paperit kiertää käsieni kautta.

Eikös nuo pidä pitää omana tietonaan, eikä laittaa kiertoon, HELVETIN PETTURI?  ;D

Menee käsieni kautta seuraavan luettavaksi, sellaisen, joka papereissa olevat tiedot tarvitsee, ja tiedon omanaan pitää, helvetin homo.

 Sun ajattelun mukaan joku herra A kirjoittaa salaisen asiakirjan, eikä jaa sitä kenenkään luettavaksi.

 ***** idiootti. Et taida ymmärtää asioista yhtään mitään.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Salainen
Oon minäkin ollut selaisessa paikassa 285 päivän varusmiehenä etten saa kertoa sen sijaintia, kalustoa ja muita strategisia tietoja. Eikä se ollut missään PUULAVEDEN satamassa!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Salainen
Häshtäg...

#Sepeteus
#Rähinäremmi

= Kättä lippaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Salainen
Häshtäg...

#Sepeteus
#Rähinäremmi

= Kättä lippaan nostoväki..
 

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Salainen
Kun viimeksi olin kertaamassa, niin papereihin lyötiin tuo SALAINEN. En siis kerro

Älä tule läpsyttämään kertaamisesta mitään. Mä oon ollu noin 30 kertausharjoituksessa, taas on tullu yks kutsu LKP-harjoitukseen, kiireysluokka ykköseen.

Mun ei tarvi rehvastella sillä, kuinka monet salaisiksi luokitellut paperit kiertää käsieni kautta.

Siis käyt kerran vuodessa. Sinähän olet jo reservin kenraali 😀😁🎅