50 kymppiä kulkeva traktori on turvallisuusriski, jos akseli pettää. Entä jos hallittavuus on menetetty ja traktori on vastaantulevien kaistalla? Minusta tässä merkkifanaattisuudessa ei ole mitään järkeä jos kyse on todellisesta turvallisuuteen vaikuttavasta asiasta.
50 kymppiä kulkeva JD on turvallisuusriski, jos vanne pettää. Entä jos hallittavuus on menetetty ja traktori on vastaantulevien kaistalla? Minusta tässä merkkifanaattisuudessa ei ole mitään järkeä jos kyse on todellisesta turvallisuuteen vaikuttavasta asiasta.
Sä olet kait ainoo joka tätä kääntää merkkikeskusteluksi.
Aloittajalla oli tappi katkennu tukivarren takapäästä.Ja niitä on katkeillu useista koneista. Sunko mielestä asialle ei tarttis tehdä mitään?
Kumpi "sinä"? Tuolla tekstin lainauksella viittaat minuun kun taas minä nimenomaan tarkoitin Arionia lainaessani että ei kannata tuoda sitä merkkikorttia Valtra-keskusteluihin kun ne uskonvaiset löytyy vahvasti muualta.
PS. merkistä riippumatta omasta mielestäni selvät tyyppiviat pitäisi hoitaa vaikka merkin markkinointibudjetista. Näistä säästäminen saattaa käydä kalliiksi. Meillä kokemusta sekä punaisesta että vihreästä kun on jätetty asiakkaan haltuun.
Sieltä se merkkiuskoisuus löytyi. Jontikka muutti pyöränpultit jo aikoja toisenlaisiin. Ja jos vanteita katsoo, niin samaa GKn kamaa monessa merkissä.
Väitän että olkoon merkki mikä tahansa, niin itselle arvokasta ei ole, etteikö turvallisuutta voisi pitää tärkeimpänä.
Erään saksalaismerkin etuakseli irtosi koeajoradalla, ja kuinka se "kiihotti" näitä merkkipervoja linkittämään YouTubesta tätä videota. Vaan montako akselia on kylillä irronnut kyseisestä merkistä ajossa?
Kertoo oikeasti vaan siitä, että asioihin suhtaudutaan niiden vaatimalla vakavuudella.