Pitäähän tämäkin aihe nyt heti ottaa pöydälle, ettei vaan pääse ruohottumaan deeremiesten polku agronetin syövereissä.
Ja sitten asiaan. Eli mikä mahtaa olla syynä, että toisilla autopour kestää ja toisilla ei? Ja vielä niinkin, että yhdellä kestää autopour vaihtoon asti ja uusi halvaantuu? Onko deerellä laatuongelmia vai käyttäjillä enemmänkin käytösongelmia? Eikö koneita viedä ajoissa huoltoon, vai onko huoltovälit liian pitkiä?
Jos normaalia halvaantumista ilman hammassärkyjä tarkotat niin,
ohjauspainepuolen venttiili takertelut aiheutuu suolahen betonimyllyn
rouheista, heittää painepiikin ja o-renkas poikki , siinäpä se
Nappaa pakan jarrun päälle ja siinäpä taas hoidetaan.
Toista se on Variolla, hydrauliikas omat öölit ja ne ei sotki muuta,
ihan ylivoimasta, eikö totta