Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moikka  (Luettu 2895 kertaa)

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Moikka
Suureksi suruksenne ilmoitan,etten ole vielä kuollut,enkä edes sairas. On vaan ollut muuta tekemistä,

Täällähän on tapahtunut suuri muutos Sepeteuksessa.Siinä on puhjennut kukkaan oikea viherkommari :o

Toiset taas on pysyneet ihan ennallaan.En kerro,mitä olen puuhannut,muuten alkaisitte kadehtimaan.

Myöntäkää pois,että olin oikeassa,kun sanoin,että Putinia ei saa eu eikä usa polvilleen.

Hänen kannatuksensa taitaa huidella jo 80:ssä prossassa.

Ryssän pelko on viisauden alku suomalaisille.Aina kannattaa olla hyvissä väleissä naapurin kanssa,olipa se kuka tahansa.



jeep

  • Vieras
Vs: Moikka
Suureksi suruksenne ilmoitan,etten ole vielä kuollut,enkä edes sairas. On vaan ollut muuta tekemistä,

Täällähän on tapahtunut suuri muutos Sepeteuksessa.Siinä on puhjennut kukkaan oikea viherkommari :o

Toiset taas on pysyneet ihan ennallaan.En kerro,mitä olen puuhannut,muuten alkaisitte kadehtimaan.

Myöntäkää pois,että olin oikeassa,kun sanoin,että Putinia ei saa eu eikä usa polvilleen.

Hänen kannatuksensa taitaa huidella jo 80:ssä prossassa.

Ryssän pelko on viisauden alku suomalaisille.Aina kannattaa olla hyvissä väleissä naapurin kanssa,olipa se kuka tahansa.




http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015112520725515_ul.shtml
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288766154048.html

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Moikka
niin kannattaa olla väleissä itäisen naapurin kanssa. olkoon tuo sitten ryssä tai ruohtalainen. se on vaan niin iso market plase. painovirhe, van olkoon.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Moikka
Suureksi suruksenne ilmoitan,etten ole vielä kuollut,enkä edes sairas. On vaan ollut muuta tekemistä,

Täällähän on tapahtunut suuri muutos Sepeteuksessa.Siinä on puhjennut kukkaan oikea viherkommari :o

Toiset taas on pysyneet ihan ennallaan.En kerro,mitä olen puuhannut,muuten alkaisitte kadehtimaan.

Myöntäkää pois,että olin oikeassa,kun sanoin,että Putinia ei saa eu eikä usa polvilleen.

Hänen kannatuksensa taitaa huidella jo 80:ssä prossassa.

Ryssän pelko on viisauden alku suomalaisille.Aina kannattaa olla hyvissä väleissä naapurin kanssa,olipa se kuka tahansa.

Kuuleppas  mymmy, minä en oo muuttunut miksikään. Tämmönen olen ollut koko ikäni. Etkö yhtään ole pettynyt persuihin. Pettivät kaikki lupauksensa. Tosin se voi olla Suomen kansalle hyväksi. pysyy taas tämäkin hallitus pystyssä katkeraan loppuun. Sit tulee 15  vuotta täyteen kun suomea on johtanut typerykset. Sitä saatte, mitä olette tilanneet. Minä en ole noita äänestänyt. 🎅

Tuosta Putinista. Neukkula kesti 70 vuotta. Paavo Väyrynen väitteli tohtoriksi kolme vuotta ennen kuin korttitalo sortui. Neuvostoliitto on ikuinen. Nen kyllä kovin montaa euroa löis vetoa Putinille. 😊

Viimeksi muokattu: 18.12.15 - klo:20:15 kirjoittanut Sepeteus

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Moikka
niin kannattaa olla väleissä itäisen naapurin kanssa. olkoon tuo sitten ryssä tai ruohtalainen. se on vaan niin iso market plase. painovirhe, van olkoon.
Olet oikeassa vaikka oletkin etukumarassa. Morjensta vaan Mymmy . Pärjäile.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Moikka
niin kannattaa olla väleissä itäisen naapurin kanssa. olkoon tuo sitten ryssä tai ruohtalainen. se on vaan niin iso market plase. painovirhe, van olkoon.
Olet oikeassa vaikka oletkin etukumarassa. Morjensta vaan Mymmy . Pärjäile.
Hienoa. Toinenkin muumio on elossa  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Moikka
niin kannattaa olla väleissä itäisen naapurin kanssa. olkoon tuo sitten ryssä tai ruohtalainen. se on vaan niin iso market plase. painovirhe, van olkoon.
Olet oikeassa vaikka oletkin etukumarassa. Morjensta vaan Mymmy . Pärjäile.
Hienoa. Toinenkin muumio on elossa  :D

Kyllä mymmyllä menee hyvin. Asiat riitelee, mymmy on hieno mummu. 😊

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Moikka
Kiva, että mummu tuli takaisin... :)
Vieläköhän se Lehtimäki elää. Hänen kirjoituksensa alkoivat olla melko horjuvia loppuvaiheessa. :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Moikka
Kiva, että mummu tuli takaisin... :)
Vieläköhän se Lehtimäki elää. Hänen kirjoituksensa alkoivat olla melko horjuvia loppuvaiheessa. :(

Voi poju,,,,,kepu,,,,poju,,,,,,,kepu,,, 8) 8) 8) 8) ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Moikka
Mää en ikinä unohda ekyttiläisiä... :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Moikka
Mää en ikinä unohda ekyttiläisiä... :)


 ;D ;D ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Moikka
Vihannissa ollut perinteiset häät, pitkään aikaan.

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Moikka
Suureksi suruksenne ilmoitan,etten ole vielä kuollut,enkä edes sairas. On vaan ollut muuta tekemistä,

Täällähän on tapahtunut suuri muutos Sepeteuksessa.Siinä on puhjennut kukkaan oikea viherkommari :o

Toiset taas on pysyneet ihan ennallaan.En kerro,mitä olen puuhannut,muuten alkaisitte kadehtimaan.

Myöntäkää pois,että olin oikeassa,kun sanoin,että Putinia ei saa eu eikä usa polvilleen.

Hänen kannatuksensa taitaa huidella jo 80:ssä prossassa.

Ryssän pelko on viisauden alku suomalaisille.Aina kannattaa olla hyvissä väleissä naapurin kanssa,olipa se kuka tahansa.
Hei ooxx sä se mun isoäippä? Ihquu! Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Moikka
niin kannattaa olla väleissä itäisen naapurin kanssa. olkoon tuo sitten ryssä tai ruohtalainen. se on vaan niin iso market plase. painovirhe, van olkoon.
Olet oikeassa vaikka oletkin etukumarassa. Morjensta vaan Mymmy . Pärjäile.
Hienoa. Toinenkin muumio on elossa  :D
...ja vahvempana . Vapise JoHaRa .  ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20003
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Moikka
Etkö yhtään ole pettynyt persuihin. Pettivät kaikki lupauksensa.

Tuota....katkeruus pitää kyllä kohdistaa tasan tarkkaan omaan itseen äänestäjänä, koska populismin määritelmä jo tekee mahdottomaksi minkään muutoksen aikaansaamisen; populisti voi julistaa ja luvat mitä tahansa, kun reunaehdot puuttuvat. Heti kun populisti pääsee valtaan, napsahtaa häkki ympärille, ja opposition ahdistus.

Ja näin ärjyvästä populistileijonasta tuli hallitukseen pullanpehmeä kissimirri.

Tämän näkee jopa Soinin itsensä akateemisesta lopputyöstä, jossa populismin olemusta tutkiskellaan.

kaikki ne houkuttelevat ja rajut heitot, mitä populistit esittävät ennen vaaleja, voidaan toteuttaa vain totalitarismilla, kansanmurhilla ja syrjinnällä.

-SS-