Linnavuoren tuotteilla eikös niittä ole ollut laatuongelmia. Äskettäin irtisanottiin tuotannosta väkeä kun asiakkaat hävisivät.
Taitaa laatuomgelmat olla asiakkaiden kukkarossa, maatalouskonemyynti laskenut koko maailmassa. Linnavuoren moottorit olleet Agcolle edullisimpia takuumurheiden suhteen heidän käyttämistään moottorimerkeistä.
Ei tämä nyt muutenkaan kyllä kuulosta moottoriin liittyvältä ongelmalta, sen verran paljon näitä 66-moottoreita menee massikoihin, valtroihin tms., että jos olis siitä kiinni niin luultavasti tuosta olis jo kuulunut muualtakin. Moottoriin menevä ilma on liian kuumaa eli ei sillä ole mitään tekemistä itse myllyn kanssa. Ainoa mahdollisuus olis tietysti se että turbo ahtais jostain syystä liikaa, mutta kuulostaisi melko erikoiselta. Todennäköisemmin jokin ahdistaa imuilmakanavassa, suodatin, putket, coolerin kennossa jotain vikaa, jäähdytinneste ei kierrä coolerin kennoon kunnolla, etusäleikkö tukossa ja kone imee ilmaa jostain muualta kun mistä pitäis tms. tms. Pirullinen vika kaiken kaikkiaan. Eikös jossain isommissa massikoissa ollut harmia tuon suodattimen tukkiintumisen kanssa kun on siellä nokalla, olikos tässä koneessa samalla lailla siellä edessä?
Nämä on näitä päästöihanuuksien mukanaan tuomia juttuja, kun niiden takia ei sais imuilma olla liian lämmintä kun vaikuttaa palotapahtumaan ja lisää päästöjä.