Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konerahti briteistä???  (Luettu 10745 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: konerahti briteistä???
Ihan hävettää täällä isojen koneiden omistajien keskuudessa :-[ mutta tn 55 takapotku traktori...
*näyttää peukkua ylöspäin* *tykkää*
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Jupu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27
Vs: konerahti briteistä???
Ihan hävettää täällä isojen koneiden omistajien keskuudessa :-[ mutta tn 55 takapotku traktori...
*näyttää peukkua ylöspäin* *tykkää*
  :) Semmonen kone kun on tarve, ruiskutraktoriksi...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3153
Vs: konerahti briteistä???
Ostin nittokoneen läntisestä saksasta. Pyysin monilta tarjousta, hinta haarukka oli n.450-1400 alv 0. kannattaa todellakin kysyä monilta. Mun tapauksessa Jätti yhtiö oli halvin.

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: konerahti briteistä???
Ja säästit paljonko?
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: konerahti briteistä???
Ostin nittokoneen läntisestä saksasta. Pyysin monilta tarjousta, hinta haarukka oli n.450-1400 alv 0. kannattaa todellakin kysyä monilta. Mun tapauksessa Jätti yhtiö oli halvin.
Joskus voi iso yhtiö myydä koneita aivan alta lipan kun tietää että kone viedään ulkomaille. Saksassa tuota on ainakin :)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3153
Vs: konerahti briteistä???
Ostin nittokoneen läntisestä saksasta. Pyysin monilta tarjousta, hinta haarukka oli n.450-1400 alv 0. kannattaa todellakin kysyä monilta. Mun tapauksessa Jätti yhtiö oli halvin.
Joskus voi iso yhtiö myydä koneita aivan alta lipan kun tietää että kone viedään ulkomaille. Saksassa tuota on ainakin :)

No siis mä puhuin rahdista. DHL oli halvin. Itse niittokone osti sieltä kun Suomessa harvoin on tarjolla ja jos on niin melkein yhtä kallis kun uusi

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: konerahti briteistä???
Ostin nittokoneen läntisestä saksasta. Pyysin monilta tarjousta, hinta haarukka oli n.450-1400 alv 0. kannattaa todellakin kysyä monilta. Mun tapauksessa Jätti yhtiö oli halvin.
Joskus voi iso yhtiö myydä koneita aivan alta lipan kun tietää että kone viedään ulkomaille. Saksassa tuota on ainakin :)

No siis mä puhuin rahdista. DHL oli halvin. Itse niittokone osti sieltä kun Suomessa harvoin on tarjolla ja jos on niin melkein yhtä kallis kun uusi
:) :D Luulin tosiaan että jotain varaosakonetta olit ostanut :)