Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ISKOLA OY  (Luettu 18016 kertaa)

maanjulli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
ISKOLA OY
sinne siis.. Älkää unohtako pääsymaksua, jää muuten komistus näkemättä ;D

jari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: ISKOLA OY
kyllä menee hyvin kun pitää pääsymaksu periä ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
10€/turpa. Muistakaa pyytää sitten kuitti  ;)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: ISKOLA OY
Kai tolla hinnalla saa edes lasin kuoharia  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: ISKOLA OY
10€/turpa. Muistakaa pyytää sitten kuitti  ;)



Meetkö kattomaan ? Meiltä on porukat menossa maanantaina.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
10€/turpa. Muistakaa pyytää sitten kuitti  ;)



Meetkö kattomaan ? Meiltä on porukat menossa maanantaina.


Em mä taida mennä.. Jos menee jurrissa kahden robotin navettaan ja näkee sen kahtena, niin ei tuo ole paljon isompi  :D

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: ISKOLA OY
Sillä tontilla on tullu tallattua ihan riittävästi, ei paljon kiinnosta enää.  ;)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: ISKOLA OY
Helkutta ku ei tullu itte perittyä pääsymaksua...  ;D

Meinasin olla asiasta kiinnostunut, mutta meni into kun tuommosia summia pyytävät pesubetonihelvetin näkemisestä.  :o
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: ISKOLA OY
Pysyy turhanpäiväiset renkaiden potkijat ja muut "katsastelijat" poissa... aikas hyvä veto.  8)

Pikkukivat kateelliset tuottajakolleegat eivät varmastikaan lähe tuollaisia summia makselemaan.... saattaa isäntäväki piästä rikastumaan.  ;D

Elikkä paikalle ilmestyy asiasta aidosti kiinnostunutta porukkaa... ja mikäs sen parempi. Näitä navetoiden makkaranpaistokekkereitä onki jo järjestetty ihan tarpeeksi. Pällistelijät jääkööt pankolle.  8)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ISKOLA OY
  Nooh, seuraillaan, täällä etelässä kun se menee niin että ropotti lypsää lehmät ja pankki isännän,noh, täällä tollanen parisataa hehtaaria peltoakin vaatii kyllä jo jotain wahlruusin tuloja, ja sitten se tuotantotuki, jokainen voi laskea sen yli 5 senttiä tuohon maitomäärään siitä kyllä riittää monellepolakille ja tatjaanallekin..

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
Sillä tontilla on tullu tallattua ihan riittävästi, ei paljon kiinnosta enää.  ;)

Koskas vapauduit?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
Mä kävin Iskolassa neuvomassa Märe:en käyttämistä joskus vuonna 200X. Vangeille ei saanut puhua mitään. Siellä sitä sitten istuttiin lukkojen takana ja ihmeteltiin. Valjakkala taisi olla siellä just silloin. Asia ei kyllä edennyt yhtään  :-\

mah

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
Mä kävin Iskolassa neuvomassa Märe:en käyttämistä joskus vuonna 200X. Vangeille ei saanut puhua mitään. Siellä sitä sitten istuttiin lukkojen takana ja ihmeteltiin. Valjakkala taisi olla siellä just silloin. Asia ei kyllä edennyt yhtään  :-\
Pitkäkin kakku? Hyvällä käytöksellä puolessa vuodessa? :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: ISKOLA OY
Mä kävin Iskolassa neuvomassa Märe:en käyttämistä joskus vuonna 200X. Vangeille ei saanut puhua mitään. Siellä sitä sitten istuttiin lukkojen takana ja ihmeteltiin. Valjakkala taisi olla siellä just silloin. Asia ei kyllä edennyt yhtään  :-\
Pitkäkin kakku? Hyvällä käytöksellä puolessa vuodessa? :'(

Mä selvisin 6 tunnilla. Olisin sevinnyt 3 tunnilla mutta käyttäydyin hyvin ja sietivät pidempään. Olen kuitenkin "Istunut samassa lafkassa kuin Valjakkala"  8)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: ISKOLA OY
Helkutta ku ei tullu itte perittyä pääsymaksua...  ;D

Meinasin olla asiasta kiinnostunut, mutta meni into kun tuommosia summia pyytävät pesubetonihelvetin näkemisestä.  :o

Olen jo nähnyt yhden nurin menneen "suomen suurimman navetan" ´kun on nähnyt yhden on nähnyt kaikki pesubetoni robotilat ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?