Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista  (Luettu 19931 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Kävinpä tuossa eilen erään merkkisen tarkavaattorin myyntipisteessä,ajatus poiketa kaffeella ja kysyä mahdollisuutta koeajoon..
Kyllä kertakaikkiaan alko kauhee melske kun ruvettiin kahdessa miehin laittamaan meikäläisen käyttämää merkkiä matalaksi oikein urakalla.En viitti sanoa liikettä....ei tää haukuntakulttuuri vieläkään ole isoistakaan liikkeistä kadonnut.Olin aika pettynyt saamaani kohteluun.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Tenkaselta tuli maakärryt

+ paljon jykevämmän näköset kuin Kiret tuossa hintaluokassa
- ei löydy takaa koukkua, jos tarvii vetää takaa päin joutuu vetämään liinan runkopalkin ympäri, ketju naarmuttaa ellei ole pehmusteita ketjun alla 
Eipä noi maansiirtokärryt juuri naarmuitta selviä muutenkaan....

3070 E

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Tenkaselta tuli maakärryt

+ paljon jykevämmän näköset kuin Kiret tuossa hintaluokassa
- ei löydy takaa koukkua, jos tarvii vetää takaa päin joutuu vetämään liinan runkopalkin ympäri, ketju naarmuttaa ellei ole pehmusteita ketjun alla 
Älä vedä Tenkasta takaapäin ;D ;D
Edestä ja takaa tälläinen ihan tavallinen Tenkanen...

Zetor8045: Ei raaski kuitenkaan ihan heti uusia kärryjä naarmuttaa.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Hankkijalta aikoinaan sai palvelua...mutta enää ei ole Hankkijaa eikä palveluakaan.
Vielä kun päästäis väyrysestä eroon...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Hankkijalta aikoinaan sai palvelua...mutta enää ei ole Hankkijaa eikä palveluakaan.
Vielä kun päästäis väyrysestä eroon...

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Hankkijalta aikoinaan sai palvelua...mutta enää ei ole Hankkijaa eikä palveluakaan.
Vielä kun päästäis väyrysestä eroon...

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

 :D

Sitten kp lähtee...

...alaskaan

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Kävinpä tuossa eilen erään merkkisen tarkavaattorin myyntipisteessä,ajatus poiketa kaffeella ja kysyä mahdollisuutta koeajoon..
Kyllä kertakaikkiaan alko kauhee melske kun ruvettiin kahdessa miehin laittamaan meikäläisen käyttämää merkkiä matalaksi oikein urakalla.En viitti sanoa liikettä....ei tää haukuntakulttuuri vieläkään ole isoistakaan liikkeistä kadonnut.Olin aika pettynyt saamaani kohteluun.

Ei se haukkuminen mitään, mut tuommosessa tilanteessa melkein enempi häiritsee se myötähäpeän tunne kun kyse on aikuisista ihmisistä. Kauhean noloa jos asiakkaan arviointikykyä arvostellaan hänen konevalintojaan kyseenalaistamalla.

Kaupankäynnissä pätevät muutamat vanhat säännöt kuten; asiakas on aina oikeassa ja että ensin myyjän on markkinoitava itsensä ja sitten hänen tuotteensa parhaassa tapauksessa myy itse itsensä. Joskus parhaatkin tuotteet jäävät myymättä kun myyjä ei osaa asiaansa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

 :D
[/quote]

Sitten kp lähtee...

...alaskaan
[/quote]

Tod näk Väykky osuu samalle lennolle ja puhuu kännykkään...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista

Älä kuvittele. Siitä tulee pääministeri.

 :D

Sitten kp lähtee...

...alaskaan
[/quote]

Tod näk Väykky osuu samalle lennolle ja puhuu kännykkään...

 ;D
[/quote]

Mä meen sitten massikalla.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Mähän olen jäävi ,,,,
sitäpaitsi mun hommelit puitu jo moneen otteeseen muissa topiceissa ;  Ja ei moitteita  8)
Marginaali budjetilla marginaali hommaa... ;D

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Tenkaselta tuli maakärryt

+ paljon jykevämmän näköset kuin Kiret tuossa hintaluokassa
- ei löydy takaa koukkua, jos tarvii vetää takaa päin joutuu vetämään liinan runkopalkin ympäri, ketju naarmuttaa ellei ole pehmusteita ketjun alla 
Älä vedä Tenkasta takaapäin ;D ;D


Zetor8045: Ei raaski kuitenkaan ihan heti uusia kärryjä naarmuttaa.

Mitä meinaat kuskata jos meinaat naarmuitta pysyvän? Turvetta, multaa ja lunta?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Tenkaselta tuli maakärryt

+ paljon jykevämmän näköset kuin Kiret tuossa hintaluokassa
- ei löydy takaa koukkua, jos tarvii vetää takaa päin joutuu vetämään liinan runkopalkin ympäri, ketju naarmuttaa ellei ole pehmusteita ketjun alla 
Älä vedä Tenkasta takaapäin ;D ;D
Edestä ja takaa tälläinen ihan tavallinen Tenkanen...

Zetor8045: Ei raaski kuitenkaan ihan heti uusia kärryjä naarmuttaa.
No jaa... Eipä sitä kannata tallista ottaa ollenkaan ulos tai ainakaan ajaa rapakkoon kiinni  :D

Verku

Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Kävinpä tuossa eilen erään merkkisen tarkavaattorin myyntipisteessä,ajatus poiketa kaffeella ja kysyä mahdollisuutta koeajoon..
Kyllä kertakaikkiaan alko kauhee melske kun ruvettiin kahdessa miehin laittamaan meikäläisen käyttämää merkkiä matalaksi oikein urakalla.En viitti sanoa liikettä....ei tää haukuntakulttuuri vieläkään ole isoistakaan liikkeistä kadonnut.Olin aika pettynyt saamaani kohteluun.

Ei se haukkuminen mitään, mut tuommosessa tilanteessa melkein enempi häiritsee se myötähäpeän tunne kun kyse on aikuisista ihmisistä. Kauhean noloa jos asiakkaan arviointikykyä arvostellaan hänen konevalintojaan kyseenalaistamalla.

Kaupankäynnissä pätevät muutamat vanhat säännöt kuten; asiakas on aina oikeassa ja että ensin myyjän on markkinoitava itsensä ja sitten hänen tuotteensa parhaassa tapauksessa myy itse itsensä. Joskus parhaatkin tuotteet jäävät myymättä kun myyjä ei osaa asiaansa.

Joskus on on arka ja huonommin asiansa osaava konemyyjä saanut kaupan kun koneet on ollu suunnilleen tasavertaiset mutta vanha "konkari" sortui juuri tämmöiseen sonnan jauhantaan... :(
Kypsä tapaus

Peltipailakka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Vaikuttaa vähän siltä, että porukka ostaa sen koneen, jonka myyjä on mukavin, eikä konetta joka olisi itselle paras. Itse ainakin ostan sellaisen koneen josta pidän ja joka sopii käyttötarkoitukseeni. Itse pitää tietää ja selvittää koneiden ominaisuudet.

Aina on tietenkin mukava asioida myyjän kanssa joka on asiallinen ja ei sorru tähän toisten koneiden mollaamiseen.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kokemuksenne + ja - Kone- ja tarvikekaupoista
Jos saman numeron takaa saa maatalouskoneet, rehut, siemenet, kasvinsuojeluaineet, maanparannusaineet, säilöntäaineet, apulannat, poltto ja voiteluaineet sekä melkein kaikki muut tarvikkeet mitkä vuosittain maataloudessa tarvii niin ei kai sitä palvelua voi kovin huonona pitää. Varaosavarasto on liian huono kiireaikana kun osia joudutaan tilaamaan ulkomailta mutta muuten melko pätevä ja kysessähän on boonuskauppa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.