Juuri tänään kaverin kanssa keskusteltiin asiasta, heillä erittäin paljon ja kovia nähnyt 4m:n VM sekä 6m:n Kvernen puhallin kone. Yhteiset ajatukset omienkin kanssa, vieskalainen on työhön tarkoitettu ilman turhia liplinkejä.
Vikoineen, ehkä minäkin päivitän sittenkin 4m:n vieskalaiseen, nyt 3m:n koneella takana noin 2000ha ja yksi vaurio vantaisiin pahasta kallio-osumasta kaarteessa reunimmaiseen vantaaseen. Pyöränvälijyrään laakereita, muuten taitaa olla melkeinpä pitää ja päästää. Nyt alkaa olla alkuperäiset, takimmimaiset, siemen/lannoiteputket loppu ku murtuu syöttösuppilon alta kantojen/kivien nostellessa vantaita reilusti stopparia vasten.
Vieskalaisen puolesta puhuu yksinkertaisuus, Novassa enemmän tekniikkaa, mutta yksilökohtaisia valintoja lienee.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)