Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puinti rauha  (Luettu 2647 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Puinti rauha
näitä joskus sattuu. olen kerran joutunut minäkin neuvottelemaan, jotta puidaanko, vai eikö puida. ei toki mennyt edes uhkailuasteelle.
Kossupuukkoa heiluteltu myös nokan alla... silloin kun jotkut ovat mökkilomalla ei edes Putini uskalla tulla häiritsemään. On se joillahin elämä hyvin pienestä kiinni.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Köntys

  • Vieras
Vs: Puinti rauha
näitä joskus sattuu. olen kerran joutunut minäkin neuvottelemaan, jotta puidaanko, vai eikö puida. ei toki mennyt edes uhkailuasteelle.
Kossupuukkoa heiluteltu myös nokan alla... silloin kun jotkut ovat mökkilomalla ei edes Putini uskalla tulla häiritsemään. On se joillahin elämä hyvin pienestä kiinni.

Ei mulle oo ainakaan kukaan koskaan uskaltanut tulla aukomaan päätään  :o

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Puinti rauha
Eix toi ole aika rohkeata alkaa puimurikuskille riitaa haastaan....koneen nokka kohti ja katsotaan kuka väistää...

Itse olen pari kertaa aurauksissa häirikölle hieman lunta niskaan lingonnut.....

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Puinti rauha
näitä joskus sattuu. olen kerran joutunut minäkin neuvottelemaan, jotta puidaanko, vai eikö puida. ei toki mennyt edes uhkailuasteelle.
Kossupuukkoa heiluteltu myös nokan alla... silloin kun jotkut ovat mökkilomalla ei edes Putini uskalla tulla häiritsemään. On se joillahin elämä hyvin pienestä kiinni.


niinno tässä tapauksessa oli maanomistajalle tuntematon urakoitsija.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

lasershot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: Puinti rauha
mitähän ruiskun puomi mahtaa kulkea kun tehdään uukkari, Kerran vanha ukko tuli keppiään heristelemään pellolle oli vissiin rajalla kasvavat salaatit kuolleet viime vuonna ja tuli vaatimaan 100 metrin suoja etäisyyttä .No käännettäessä puomi osui ukkoa takapohkeeseen kyllä keppi oli senjälkeen tarpeen.Eikä ruisku ollut kuin 12m Moteska

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Puinti rauha
niinno tässä tapauksessa oli maanomistajalle tuntematon urakoitsija.
Jaa no nuo on pikkujuttuja.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Zoukahainen

  • Vieras
Vs: Puinti rauha
Teräketju kun kiertyy kaulan ympäri ja sit vetäsee niin tulee hiukan hiertymiä iholle.

Teräketju kun kiertyy kaulan ympäri ja sit vetäsee niin tulee hiukan hiertymiä iholle.