Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: sorkkis - 08.03.14 - klo:14:50
-
Onko kokemusta kolmelitrasista Hiluxista . Paljonko voimaa löytyy
-
Onko kokemusta kolmelitrasista Hiluxista . Paljonko voimaa löytyy
171 kaakkii
Osta tommonen Tundra 8) 8)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7EisBRx_9XaAjuBrhHgvOiY42c1M4W1dY2sHpIh0R8KsnVlDlkQ)
-
Onko kokemusta kolmelitrasista Hiluxista . Paljonko voimaa löytyy
171 kaakkii
Osta tommonen Tundra 8) 8)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7EisBRx_9XaAjuBrhHgvOiY42c1M4W1dY2sHpIh0R8KsnVlDlkQ)
jonain päivänä , jonainpäivänä
-
Onko kokemusta kolmelitrasista Hiluxista . Paljonko voimaa löytyy
171 kaakkii
Osta tommonen Tundra 8) 8)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7EisBRx_9XaAjuBrhHgvOiY42c1M4W1dY2sHpIh0R8KsnVlDlkQ)
Sorkka tarttee hissin, notta pääsee tollasen kabiiniin. Eli kohta alkaa taas uusi hydrauliikka-aiheinen keskustelu. :-\
-
Onko kokemusta kolmelitrasista Hiluxista . Paljonko voimaa löytyy
171 kaakkii
Osta tommonen Tundra 8) 8)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7EisBRx_9XaAjuBrhHgvOiY42c1M4W1dY2sHpIh0R8KsnVlDlkQ)
Sorkka tarttee hissin, notta pääsee tollasen kabiiniin. Eli kohta alkaa taas uusi hydrauliikka-aiheinen keskustelu. :-\
Juu juu,mut saatana olis komiaa mennä veistelyapajil 8).Ei paljoo haittais raadot tai avensikset pihal,pyyhkäsis yli vaan 8) 8)
-
Tuollainen Teat Wanker 4*4 olis hyvä
http://www.telajarvi.net/teat/wanker.html (http://www.telajarvi.net/teat/wanker.html)
Tai sitten pakuna se Testiculo
-
onko nuo lenkit tuolla helmoissa kantokahvat, vai mitä net ovat? aika pienet pyörät on laittettu alle.
-
On se jämäkkä tuo Ford 150 F Raptori 6,2
Jenkeissä myydyin auto luokassaan.
-
Ihan sama vaikka olis 12L silti se on vain hiluhikka >:(
-
onko nuo lenkit tuolla helmoissa kantokahvat, vai mitä net ovat? aika pienet pyörät on laittettu alle.
Se on näköharha auto on vain niin suuri.
-
mutta huolimatta siitä niin on helevetin ruma sötös! ei mitään tyyliä koko paskassa! ja vielä tollanen valkeee! yööööööök!
-
Mää pääsen kätevästi ihan kymppitonnin ooppelilla kattoo oraita. Täälläpäin on käytössä kohtalaisen hyvässä kunnossa oleva tieverkosto. ;D
-
Mutta ne pakoäänet kun kasi jyrisee http://www.youtube.com/watch?v=ZEFSuTxkp3M
-
Tuollainen Teat Wanker 4*4 olis hyvä
http://www.telajarvi.net/teat/wanker.html (http://www.telajarvi.net/teat/wanker.html)
Tai sitten pakuna se Testiculo
Pandannahkaiset penkit olis kyllä aika leuhkat! ;D
-
Sama kone kun 120-korisessa cruiserissa. Jollaseen tehtiin vuosi sitten meillä 8000e remontti. Ja joita on hajonnu muitakin. Ihan peruskone. Ottaisin ennemmin 2.5:sen.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=11526
-
HJ61 menee vaikka puuhuun.Lukkoakselit ja turbiini ajaa asiansa
-
HJ61 menee vaikka puuhuun.Lukkoakselit ja turbiini ajaa asiansa
Ooppelikin menee puuhun ilman noita hitusvinkuloita. :)
-
HJ61 menee vaikka puuhuun.Lukkoakselit ja turbiini ajaa asiansa
Ooppelikin menee puuhun ilman noita hitusvinkuloita. :)
Totta. :)
-
Tuossa on pikupin mallia
http://www.iltalehti.fi/autot/2014022318062441_au.shtml
-
Sama kone kun 120-korisessa cruiserissa. Jollaseen tehtiin vuosi sitten meillä 8000e remontti. Ja joita on hajonnu muitakin. Ihan peruskone. Ottaisin ennemmin 2.5:sen.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=11526
Juuri eilen otin Lantaruiskusta öljypohjan pois ja tutkailin sitä imusihtiä. Puhdas oli ja tiivisteistä päätellen oli ollut jo ennenkin auki.
Näissä on tullut muutamia täystuhoja juuri tuon suutinten tiivistevuodon tai suutinvian johdosta. Menee polttoaineet
öljyn joukkoon ja se mönjä tukitsee öljysihdin lopettaen voitelun. Takuuseen ovat kuulemma vaihtaneet niitä tiivisteitä ja ehkä suuttimiakin.
Kaikki menee huonoksi kun tulee kaikenmaailman, commonrailit, egr:t, ad-blue, m-tronic, autotune jne. jne :'(
-
Sama kone kun 120-korisessa cruiserissa. Jollaseen tehtiin vuosi sitten meillä 8000e remontti. Ja joita on hajonnu muitakin. Ihan peruskone. Ottaisin ennemmin 2.5:sen.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=11526
Juuri eilen otin Lantaruiskusta öljypohjan pois ja tutkailin sitä imusihtiä. Puhdas oli ja tiivisteistä päätellen oli ollut jo ennenkin auki.
Näissä on tullut muutamia täystuhoja juuri tuon suutinten tiivistevuodon tai suutinvian johdosta. Menee polttoaineet
öljyn joukkoon ja se mönjä tukitsee öljysihdin lopettaen voitelun. Takuuseen ovat kuulemma vaihtaneet niitä tiivisteitä ja ehkä suuttimiakin.
Kaikki menee huonoksi kun tulee kaikenmaailman, commonrailit, egr:t, ad-blue, m-tronic, autotune jne. jne :'(
Ite käytin kanssa irti noin.250tkm... Tukossa oli... Eli sihtien väli täynä kovaa kanaskaa joka ei tullu pois muuta kun paineilmalla ja brake cleanerilla... Tuli mukavasti öljyt, sihdin päältä kengille.... :D Saakelin Egr....
-
Höh. Pajeron 3,2 400th km takan eikä mitään ole koneesta avattu. Pyörän laakerit etulevyt ja kytkin ja vauhtipyörä. siinä mitä laitettu.
-
Höh. Pajeron 3,2 400th km takan eikä mitään ole koneesta avattu. Pyörän laakerit etulevyt ja kytkin ja vauhtipyörä. siinä mitä laitettu.
Niin. Et kai oikeesti vertaa naperoa lantaruiskuun? :P
-
Sama kone kun 120-korisessa cruiserissa. Jollaseen tehtiin vuosi sitten meillä 8000e remontti. Ja joita on hajonnu muitakin. Ihan peruskone. Ottaisin ennemmin 2.5:sen.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=11526
Juuri eilen otin Lantaruiskusta öljypohjan pois ja tutkailin sitä imusihtiä. Puhdas oli ja tiivisteistä päätellen oli ollut jo ennenkin auki.
Näissä on tullut muutamia täystuhoja juuri tuon suutinten tiivistevuodon tai suutinvian johdosta. Menee polttoaineet
öljyn joukkoon ja se mönjä tukitsee öljysihdin lopettaen voitelun. Takuuseen ovat kuulemma vaihtaneet niitä tiivisteitä ja ehkä suuttimiakin.
Kaikki menee huonoksi kun tulee kaikenmaailman, commonrailit, egr:t, ad-blue, m-tronic, autotune jne. jne :'(
Ite käytin kanssa irti noin.250tkm... Tukossa oli... Eli sihtien väli täynä kovaa kanaskaa joka ei tullu pois muuta kun paineilmalla ja brake cleanerilla... Tuli mukavasti öljyt, sihdin päältä kengille.... :D Saakelin Egr....
Ei se egr tuota öljysihdin tukkeutumista aiheuta, suuttimien pohjatiivisteet vuotaa sylinteristä pakokaasua venttiilikopan alle näkymättömiin. Mersuissa sen saman tekee siihen venttiilikopan päälle kun suuttimet ei mene "piilossa" kuten toyotan moottoreissa..
Kannataa vaihdella niitä öljyjä välillä ja mielellään vielä moottorinhuuhteluaineen kanssa, long life öljynvaihtovälit on perseestä.
-
Höh. Pajeron 3,2 400th km takan eikä mitään ole koneesta avattu. Pyörän laakerit etulevyt ja kytkin ja vauhtipyörä. siinä mitä laitettu.
On ollut sitten tuuria jos veto jokaiselle pyörälle on säilynyt :o
-
Höh. Pajeron 3,2 400th km takan eikä mitään ole koneesta avattu. Pyörän laakerit etulevyt ja kytkin ja vauhtipyörä. siinä mitä laitettu.
On ollut sitten tuuria jos veto jokaiselle pyörälle on säilynyt :o
Kaikki toimii ja on toiminut. Voimansiirron öljyt vaihdettu kerran vuodessa. oisko siinä se juju? kun on veto säilynyt. Kansia ovat noihin joutuneet uusimaan muttei ei tuohon. Tuo on Japanissa tehty ja uudemmat ovat täällä euroopassa. Moottori öljynsuodatinkin vetää litran öljyä. Uusissa semmonen lapsen-nyrkin kokoinen pallo. On muuten vedetty 2,5 T lavettiakin ihan täsysillä kuormilla ihan kunnioitettava määrä. Isot umpipakut parempia vetää, kun taka-akseli on lähelllä vetokoukkua niin ei ole herkkä heijaamaan ohjauksen vaikutuksesta, vaikka häviävätkin voimassa ja väännössä.
Perässä nyt vähän välystä. Huollon pojat ajeli ja tuumasvat kun ei anna ääntä, niin ei kun mutkasta tietä näkymättömiin.
Ikää jo 14 vuotta niin en enää mitään isoja remppoja tee vaikka muuten ois kunnossa.
-
Sama kone kun 120-korisessa cruiserissa. Jollaseen tehtiin vuosi sitten meillä 8000e remontti. Ja joita on hajonnu muitakin. Ihan peruskone. Ottaisin ennemmin 2.5:sen.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=11526
Juuri eilen otin Lantaruiskusta öljypohjan pois ja tutkailin sitä imusihtiä. Puhdas oli ja tiivisteistä päätellen oli ollut jo ennenkin auki.
Näissä on tullut muutamia täystuhoja juuri tuon suutinten tiivistevuodon tai suutinvian johdosta. Menee polttoaineet
öljyn joukkoon ja se mönjä tukitsee öljysihdin lopettaen voitelun. Takuuseen ovat kuulemma vaihtaneet niitä tiivisteitä ja ehkä suuttimiakin.
Kaikki menee huonoksi kun tulee kaikenmaailman, commonrailit, egr:t, ad-blue, m-tronic, autotune jne. jne :'(
Ite käytin kanssa irti noin.250tkm... Tukossa oli... Eli sihtien väli täynä kovaa kanaskaa joka ei tullu pois muuta kun paineilmalla ja brake cleanerilla... Tuli mukavasti öljyt, sihdin päältä kengille.... :D Saakelin Egr....
Ei se egr tuota öljysihdin tukkeutumista aiheuta, suuttimien pohjatiivisteet vuotaa sylinteristä pakokaasua venttiilikopan alle näkymättömiin. Mersuissa sen saman tekee siihen venttiilikopan päälle kun suuttimet ei mene "piilossa" kuten toyotan moottoreissa..
Kannataa vaihdella niitä öljyjä välillä ja mielellään vielä moottorinhuuhteluaineen kanssa, long life öljynvaihtovälit on perseestä.
Kyl se egr karstottaa öljyä ja sitä kautta kerää kanaskaa... Tosin pääsyy cruisereissa varmaan ainakin äkki kuolemissa toi mainitsemasi...
Fortella ajoin samalla kun käytin siivilät auki...
Kaverilla leikkas 150tkm ajettuna kiinni... Huollon neuvo oli et aja vaan tänne,joku härö ö-paine anturissa,ei ollu.
Kyseiset cruiserit silloin harvinaisia joskus 05 vuonna... Uusin meni kone...
-
Niin ongelmahan on se suodatin kun se ei nokipartikkeleita pysty suodattamaan. Ainut ratkaisu tuohon joku linkomallinen öljyputsari.
-
Niin ongelmahan on se suodatin kun se ei nokipartikkeleita pysty suodattamaan. Ainut ratkaisu tuohon joku linkomallinen öljyputsari.
Tai sitten Mitsubishin teollisuuskoneista löytyvä ohivirtaussuodatin. Siinä on varsinaisen öljynsuodattimen lisäksi toinen huomattavasti pienempireikäinen suodatin, minkä kautta menee joku 10% öljykierrosta. Oikein hienon suodattimen läpi kun ei pysty ajaa öljyä tarpeeksi nopeasti, niin tuolla keinoin on ratkaistu öljyn kunnollinen suodatus. Riittäähän sekin, jos joka 10. kierros suodatetaan vähän tarkemman siivilän läpi.
-
Tuommosia noi suodatinpaketteja jenkkipojat kehuilee... https://www.youtube.com/watch?v=tyiuELXy5qg Toinen video: https://www.youtube.com/watch?v=4PCJdVUFT0Q
-
Höh. Pajeron 3,2 400th km takan eikä mitään ole koneesta avattu. Pyörän laakerit etulevyt ja kytkin ja vauhtipyörä. siinä mitä laitettu.
On ollut sitten tuuria jos veto jokaiselle pyörälle on säilynyt :o
Kaikki toimii ja on toiminut. Voimansiirron öljyt vaihdettu kerran vuodessa. oisko siinä se juju? kun on veto säilynyt. Kansia ovat noihin joutuneet uusimaan muttei ei tuohon. Tuo on Japanissa tehty ja uudemmat ovat täällä euroopassa. Moottori öljynsuodatinkin vetää litran öljyä. Uusissa semmonen lapsen-nyrkin kokoinen pallo. On muuten vedetty 2,5 T lavettiakin ihan täsysillä kuormilla ihan kunnioitettava määrä. Isot umpipakut parempia vetää, kun taka-akseli on lähelllä vetokoukkua niin ei ole herkkä heijaamaan ohjauksen vaikutuksesta, vaikka häviävätkin voimassa ja väännössä.
Perässä nyt vähän välystä. Huollon pojat ajeli ja tuumasvat kun ei anna ääntä, niin ei kun mutkasta tietä näkymättömiin.
Ikää jo 14 vuotta niin en enää mitään isoja remppoja tee vaikka muuten ois kunnossa.
höpöhöpöhöpö .