Oho tulisiinä sitte pieni luki härö
Niin siis sylinterin päässä eikä putkituksenmatkalla ainakaan moista ole. Lohkonsta en osaa sanoa kyllä että onko siinä. Siis onhan tuo kauhan tyhjennys liike huomattavasti nopeampi kuin kauhan (murtoliike). Oirisko tuo sitte vain ja ainoastaan silloin kun kuormitus menee sille tasolle että varoventiilit aukee. Koska kelvemmässä käytössä ei mitään oireita.
Niin tämän koneen lohkoa en ole kovinpaljo aukonu että sikäli ensen säsältöä täysin tunne. Muita olen aukonu mutta eri moisia ovat olleet. Noin ulkoisesti siinä ei ainakaan ole mitään eroa muihin ko lohkon venttiileihin muutakuin eri kokoiset putkitukset.
Niinja kun kokeilin kääntää ne letkut myös siis ojauspuolen. Niin olihanse liike nopeuskin sitte päinvastoin kyllä. Joten perkeles pitääpä kaivella jostain joku räjäytyskuva ko lohkosta että tietäs mitä purkas taas. Kun kun toisissa ko valmistajan lohkoissa on ollu semmosia tiivisteitä että ei ihan joka hydliikkeestä löydy. Niin tästäsyystä en ihan huvikseni viittis purkaa ko klippiä. Kun senyton sanomattakin selvää että avaamisen jälkeen neet vanhat tiivisteet eikyllä pidä. Pääsiassahan neet on o renkaita mutta villin kokosia joskus.